adexo3
۴۳۱۲۸۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

آزاد شدن بزرگترین محله حلب

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود توانستند منطقه مساکن هنانو بزرگترین محله‌ شرق حلب را آزاد کنند.

خبرگزاری ایسنا: نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود توانستند منطقه مساکن هنانو بزرگترین محله‌ شرق حلب را آزاد کنند.

یک منبع نظامی عنوان داشت که یگان‌های ارتش سوریه توانستند در جریان یک عملیات گسترده کنترل منطقه مساکن هنانو و مناطق اطراف آن واقع در حلب را به صورت کامل به دست بگیرند.

از سال ۲۰۱۲ تا کنون این اولین بار است که نیروهای وابسته به حکومت سوریه منطقه‌ای را در شرق حلب به طور کامل از تروریستها پس می‌گیرند.

این منبع در ادامه افزود: در جریان این عملیات خسارتهای فراوانی به گروه‌های تروریستی وابسته به نظام اردوغان و آل سعود وارد آمد. یگانهای مهندسی فورا برای پاکسازی مناطق آزاد شده از مین و بمب‌های کار گذاشته شده وارد عمل شدند.

نیروهای تروریستی از جمله نیروهای وابسته به جبهة النصرة و جنبش نورالدین الزنکی در مناطق شرقی حلب مستقر هستند و از هزاران غیر نظامی که آنهارا بازداشت کرده‌اند به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

جنگنده‌های ارتش سوریه حملات هوایی خود را علیه مواضع تروریستها افزایش داده و توانستند مواضع جیش الفتح در حومه حماة و ادلب را مورد هدف قرار دهند. این حملات هم‌چنین خطوط امدادی تروریستها در شهر مورک و روستای سکیک و شمال شهر صوران واقع در حومه شمالی حماة را نیز دربر می‌گیرد.

یک منبع نیز از کشته شدن تعداد زیادی از تروریستها از جمله چند تن از سرکردگان آنها در جریان این حملات هوایی خبر داد.یگان‌های ارتش سوریه هم‌چنین در جریان اجرای چندین عملیات توانستند حملاتی را علیه مواضع داعش و جبهة النصرة در حومه شرقی و شمالی حمص انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحمدلله به امید پیروزی نهایی

    • علوی

      الحمد لله ان شاء الله در همه جبهه ها پیروزی بدست بیاید و مردم مسلمان منطقه زیر پرچم حق و مقاومت متحد شوند. آمین یا رب العالمین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج