adexo3
۴۳۱۴۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خطای انسانی در حادثه سمنان هنوز قطعی نیست

مشاور ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به تحقیق و بررسی برای مشخص شدن علت سانحه ریلی سمنان گفت: علت انسانی در وقوع حادثه هنوز قطعی نیست.

خبرگزاری تسنیم: مشاور ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به تحقیق و بررسی برای مشخص شدن علت سانحه ریلی سمنان گفت: علت انسانی در وقوع حادثه هنوز قطعی نیست.

اکبر ترکان در نشست خبری که به مناسبت بررسی علل برخورد سانحه ریلی سمنان برگزار شد در جمع اصحاب رسانه در شاهرود اظهار داشت: تا این لحظه چندین عامل انسانی و فنی به‌عنوان عوامل ایجاد سانحه معرفی‌شده اما بیان علت واقعی حادثه نیازمند بررسی بیشتر است.

وی با بیان اینکه معرفی علت انسانی به‌عنوان علت اصلی سانحه هنوز قطعی نیست تصریح کرد: مسئولان در دولت پیگیر این سانحه هستند.

مأموریت ویژه‌ پیگیری سانحه ریلی برای ترکان

مشاور ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به دغدغه دولت برای بررسی دقیق و سریع این موضوع گفت: معاون رئیس‌جمهور مأموریت ویژه‌ای برای پیگیری این سانحه به من محول کردند که این مهم نشان از دغدغه دولت برای بررسی جوانب این موضوع است.

ترکان بر ضرورت افزایش خدمت‌رسانی و ارائه امکانات رفاهی به مسافران ناوگان ریلی تأکید کرد و گفت: مسیر ریلی تهران به مشهد یکی مسیرهای پرتردد بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به رسالت مهم اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی درست به جامعه گفت: رسانه‌ها نیز باید مراقبت کنند تا مبادا با جوسازی‌های غیرواقعی برشدت آلام خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه افزوده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      خطای انسانی کدوم میخواید چندتا خانواده را بدبخت کنید واقعیت این که با خصوصی سازی نمیشه را ومسکن را در ایران مدیریت کرد شرکت خصوصی میاد با کمترین حقوق پرسنل استخدام میکنه بهد با کمترین رسیدگی تجهیزات میگیره یه نمونه خصوصی سازی حمل ونقل شما خطوط بیارتی تو تهران وابسته به شهرداری ببینید چقدر منظم وتمیز حال خطوط خصوصی تو تهران را ببینی ماشینا همه داغونن خوب طرف اومده یه شرکت خصولتی زده قطار یا هواپیما یا راه یا مسکن و میخواد به سر انجام برسونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج