اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۱۸۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آزادسازی ۴ روستا توسط الحشد الشعبی

نیروهای الحشد الشعبی امروز (دوشنبه) چهار روستا را در محور جنوب غربی تلعفر در غرب شهر موصل را از اشغال تروریست های داعش آزاد کردند.

خبرگزاری ایرنا: نیروهای الحشد الشعبی امروز (دوشنبه) چهار روستا را در محور جنوب غربی تلعفر در غرب شهر موصل را از اشغال تروریست های داعش آزاد کردند.
به نوشته پایگاه خبری عراقی شفق نیوز، نیروهای الحشد الشعبی درادامه عملیات خود در محور غربی موصل چهار روستای 'مفلکة جنوبی'، 'الترکمانیه جنوبی'، 'الترکمانیه شمالی' و'السلام' را آزاد کرده و دهها نفرازاهالی این روستا را از اسارت عناصر تروریست داعش رها کردند.
براساس این گزارش این نیروها همچنین جاده اصلی رابط تلعفر - عبطه و خطوط ارتباطی عناصر داعش بین تلعفر - الحضر را به کنترل خود درآوردند.

طبق این گزارش در درگیری های نیروهای الحشد الشعبی با تروریست ها شماری ازعناصر داعش به هلاکj رسیده ودو خودروی زرهی و مخزن تجهیزات و مهمات آن در روستای مفلکه شمالی منهدم شد.

عملیات آزادسازی شهر موصل از اشغال گروه تروریستی در تاریخ 17 سپتامبر (26 مهرماه) با فرمان 'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق آغاز شد.

نیروهای عراقی از چند جهت در این نبرد به سوی موصل در حال پیشروی هستند. یگان های ویژه عراق از جبهه شرقی وارد شهر شده اند و تاکنون چند محله موصل را از اشغال داعش آزاد کرده اند.

موصل بزرگترین شهر عراق است که در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد و بازپس گیری آن ضربه ای مهم به این گروه ترویستی وارد خواهد کرد.

نیروهای الحشد الشعبی در جبهه غربی موصل در حال پیشروی به سمت شهر 'تلعفر' هستند واکنون فروگاه این شهر در کنترل نیروهای 'الحشد الشعبی' قرار دارد.

نیروهای مشترک عراقی پس از درگیری های یک هفته ای و آزادسازی فرودگاه تلعفر در جنوب این شهر، اکنون یک هلال کامل به دور شهر تشکیل داده اند وعلاوه برآن جاده مواصلاتی و امدادی داعش از موصل به مرزهای سوریه و ارتباط آن با شهر 'الرقه' قطع شده است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج