اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۲۱۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد از عدم تعطیلی امروز از سوی دولت

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران عدم تعطیلی امروز (سه شنبه) از سوی دولت را یک بی تدبیری و غفلت نامید.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران عدم تعطیلی امروز (سه شنبه) از سوی دولت را یک بی تدبیری و غفلت نامید.

پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اهمیت نماز در تاکیدات پیامبر (ص) و ائمه در خصوص اهمیت نماز اول وقت گفت: متاسفانه جلسات شورای شهر به گونه‌ای است که اعضا و افراد حاضر در جلسه از خواندن نماز اول وقت غافل می‌مانند و پیشنهاد می‌شود جلسات به گونه‌ای تنظیم شود که از نماز اول وقت جا نمانیم.

وی با تشکر از مردم در خصوص خلق حماسه اربعین گفت: راهپیمایی اربعین نشانه عظمت، شکوه و اقتدار جامعه اسلامی است و از سازمان بسیج شهرداری و استانداری تهران به دلیل پوشش هر چه بهتر این پیاده روی تشکر می‌کنم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک سنگین روز یکشنبه شهر تهران با بیان اینکه به دلیل فعالیت و برگزاری اختتامیه نمایشگاه لوازم خانگی در سایت نمایشگاهی سئول تهران تا ساعت ۲۴ قفل شده بود گفت: جای سوال است که چرا با وجود نمایشگاه شهر آفتاب هنوز نمایشگاه‌های بزرگ در سایت سئول برگزار می‌شود تا شاهد برگزاری چنین صحنه‌هایی در تهران باشیم که تا ساعت ۲۴ تهران قفل باشد.

وی همچنین در ادامه عدم تعطیلی روز سه شنبه (امروز) از سوی دولت را یک بی تدبیری نامید و گفت: متاسفانه از اول مهرماه شاهد افزایش میزان آلایندگی در هوای پایتخت هستیم که این مسئله موجب تعطیلی چند روزه مدارس شده است اما جای سوال است که چرا دولت بین التعطیلین امروز را تعطیل اعلام نکرد تا مردم در این پنج روز از شهر خارج شوند و وضعیت آلودگی هوا بهبود یابد.

وی با بیان اینکه با عدم تعطیل کردن امروز، مردم مجبور هستند در تهران بمانند و این مسئله آلودگی هوا را تشدید می‌کند گفت: باید از فرصت‌های اینچنینی استفاده کرد و این بی تدبیری و غفلت است که از زمان‌های اینگونه حسن استفاده را نبریم.

وی با بیان اینکه در جلسه روز یکشنبه دو هفته قبل شورا که رسانه‌ای نشد تعهداتی از سوی برخی از اعضای شورای شهر صورت گرفت اما به این تعهدات جامه عمل پوشانده نشد گفت: متاسفانه این مسئله نشان داد که جلسه روز یکشنبه بی خاصیت بوده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      چه خبره همش تعطیلی و خواب
      مملکت داره با این تعطیلی ها از هم میپاشه. رکود کم بود حالا همش تعطیلی و بین التعطیلین برای چی آخه؟!!! فقط فکر اینند که برن تعطیلات خوش بگذرونند یکم هم به فکر مملکت و پیشرفتش باشید!!!

    • ستوده راحله

      بسمه تعالی
      باسلام. همانگونه که مطلع هستید از قدیم گفتند که وقت طلاست. چرا بدونه توجه به عقب افتادگی مملکت نسبت به پیشرفت که الزاما نود درصدش وقت است گشور ما این فرصت خداد دادی را اسراف میکنیم بنظر شما این یک ضرب زدن به پیشرفت ما نیست باتوجه به اینکه اکثر علما اندیشمندن وحتی مراجع تقلید درمورد تعطیلاتی زیاد هشدار می دهند ولی گو گوش شنوایی که نسبت به این قضیه اقدام کنه واقعا متاسفم از طرف یک ایثارگر

    • دکتر

      جالبه الودگی هوا هم تقصیر دولته اخه تا خود مردم به فکر خودشون نباشن که با زور نمیشه کاری کرد

    • بدون نام

      خب گیرم با تعطیل شدن هوا خوب شه سال بعد هم همین آشو همین کاسه هستش.باید یه تصمیم اساسی در مورد هوا گرفته شه با این چیزا هوا تمیز نمیشه.

    • بدون نام

      مساله تعطیلی این دو روز هر سال اتفاق میا فته، نمیشه که مرتب تعطیل کنن.
      این آقا هم چون از دارودسته اون بنده خداست که همه ش تعطیل می کرد. فکر می کنه همه باید مثل اون آقا باشن!!!!

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف دارد چنین نگاه ...

    • ZOHEYR

      نمیدونم چرا مسئولین عزززیزز اینقدر واسه نماز اول وقت دست اصرار میکنن ، البته حق دارن بنده خداها ، خسته ن میخوان نیم ساعت استراحت کنن ، ارباب رجوع بیچاره هم نیم ساعت منتظر آقا باشه پشت در ، به کجا داریم میریم خدا میدونه ، نمازی که با ریا و سواستفاده باشه گناهش بیشتره.
      بین التعطیلی ؟ بابا چه خبره پنج شنبه هم تعطیله پس ما کی کار کنیم،

    • کارگر اخراجی جویای کار

      متاسفم برای این عضو شورای شهر، شما به جای تعطیل کردن مدارس یه فکر اساسی برای آلودگی شهر تهران بکنید، مملکت همینجوری تعطیل هست بیشترازاین تعطیلی، واینکه اگه هم تعطیل میشد مردم عادی ومتوسط قشر کارگر وکارمند باچه پولی برن مسافرت،بعدش بایه روز تعطیلی مدارس هوای شهر پاک میمونه

    • fafa

      تعطیلی به هر بهانه ای شده آفت این مملکت انتظار پیشرفت هم داریم خدایا خودت از این وضع نجاتمون بده

    • بی نام

      به این دولت تدبیر باید گفت بی تدبیر بدترین دولتی بود که فقط با وعد وعید بیهوده پنچ سالش رو تمام کرد ولابد برای دور دوم هم خودش رو آماده کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج