adexo3
۴۳۲۱۴۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نامگذاری ادامه اتوبان صیاد به نام سردار متوسلیان

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در سطح شهر تهران برخی از شهدا مانند شهید متوسلیان حقشان ادا نشده، پیشنهاد کرد: ادامه اتوبان صیاد شیرازی به نام «سردار متوسلیان» نامگذاری شود.

خبرگزاری ایسنا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در سطح شهر تهران برخی از شهدا مانند شهید متوسلیان حقشان ادا نشده، پیشنهاد کرد: ادامه اتوبان صیاد شیرازی به نام «سردار متوسلیان» نامگذاری شود.

مرتضی طلایی در سیصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در شهر تهران ظرف روزهای گذشته از همکاری شهرداری تهران تقدیر کرد و افزود: فراهم کردن زمینه دفن پیکر شهدای گمنام در بوستان‌ها و محلات شهر تهران از اقدامات ارزشمند شهرداری تهران قلمداد می‌شود اما اگر این قبور شهدا رها شوند قطعا آسیب‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: باید مکان‌هایی که پیکر شهدای گمنام در آنها دفن می‌شود به پایگاه‌های فرهنگی محلات تبدیل شوند که در حال حاضر نیز در چند محله نمونه‌های آن را مشاهده می‌کنیم. اما برای ایجاد پایگاه‌های فرهنگی باید ابتدا مقبره‌های یکنواختی برای این شهدا در سطح شهر تهران ایجاد شود.

وی تاکید کرد: نسبت به شهدا در سطح شهر تهران اقدامات مناسبی انجام شده اما برخی از شهدا مانند شهید متوسلیان حقشان به خوبی ادا نشده لذا پیشنهاد می‌کنم ادامه اتوبان صیاد شیرازی به نام ایشان نامگذاری شود.

طلایی در ادامه به مذاکرات روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و ادامه داد: قرار شد در این جلسه دوستانی که در بحث املاک نجومی دچار اشتباه شده بودند عذرخواهی کنند و این عذرخواهی نسبت به گناهی است که خودشان انجام داده‌اند. بی تردید هر کس به آبروی همکاران خود در شورا خللی وارد کند باید در این خصوص عذرخواهی کند اما اینکه فضای شورا خواسته یا ناخواسته توسط فرد یا افرادی به حاشیه کشیده شود باید همه شورا در این خصوص از مردم عذرخواهی کنند هر چند که اگر هر روز این عذرخواهی از مردم انجام شود با توجه به شرایط معیشت و ازدواج و آسیب‌های اجتماعی که ایجاد شده باز هم کم است. افرادی که مرتکب اشتباه شدند باید به صورت جداگانه عذرخواهی کنند اما بابت وقت جلسات شورا که صرف این مسائل شده نیز کل شورا باید از مردم عذرخواهی کنند.

در پی تذکر نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران ریاست این شورا در خصوص نامگذاری ادامه اتوبان صیاد به نام سردار متوسلیان گفت: به دلیل اینکه هنوز مشخص نیست که سردار متوسلیان شهید شده‌اند یا نه مجبوریم که این نامگذاری را به نام سردار متوسلیان انجام دهیم.

وی در خصوص ترافیک شامگاهی سطح شهر تهران در روز یکشنبه نیز تاکید کرد: یکی از دلایل ایجاد چنین ترافیک پر حجمی نمایشگاه لوازم خانگی بود که در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر تهران در سئول برگزار شده بود. بارها توسط شهرداری تهران اعلام شده است که مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب آمادگی برگزاری این نمایشگاه است اما به هر دلیلی این نمایشگاه‌ها در مجموعه سئول برپا می‌شود که موجب ایجاد چنین مشکلاتی برای شهروندان تهرانی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      مگه نگفتند سردار متوسلیان زنده هستند؟

    • پدرام

      مگه نگفتند سردار متوسلیان زنده هستند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج