adexo3
۴۳۲۲۰۷
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

جستجو برای یافتن پدر و پسر مفقود شده در برف

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: تیم های امدادی با گذشت هفت روز همچنان در مناطق برفی کوهستانی- جنگلی چالوس به دنبال پدر و پسر مفقود شده هستند.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: تیم های امدادی با گذشت هفت روز همچنان در مناطق برفی کوهستانی- جنگلی چالوس به دنبال پدر و پسر مفقود شده هستند.

اکبری اظهار داشت: هفت روز قبل امدادگران هلال احمر همزمان با بارش برف در جریان تماس یک خانواده متوجه شدند یک پدر و پسر در منطقه جنگلی- کوهستانی چالوس مفقود شده اند. با اعلام این موضوع امدادگران که احتمال می دادند این دو نفر در برف گرفتار شده باشند جستجوی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با گذشت هفت روز از مفقود شدن این پدر و پسر در برف منطقه جنگلی و کوهستانی چالوس تیم های امدادی همچنان در تلاش برای پیدا کردن این دو نفر هستند.

به گفته مدیرعامل هلال احمر استان مازندران تیم های امدادی صبح امروز بار دیگر به ارتفاعات و مناطق جنگلی اعزام شدند تا شاید ردی از این دو نفر به دست آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریسا

      یا امام حسین :(
      خدایا معجزه ای کن :(
      دل خانواده چشم انتظار و نگرانشونو شاد کن

    • میرو

      اگه این اتفاق تو ترکیه اتفاق افتاده بود تو ۱ روز پیدا میشد ...چرا تو ایران ۱۰ روزه ک پیدا نشده....

    • مهسا

      بیچاره ها دیگه الان مردند باید جنازه شونا بگردند پیدا کنند البته اگه پیدا کنند

    • ساراازاصفهان

      انشالله به حق علی که زنده باشن.

    • بدون نام

      من برای شما گفتم دوست پدر بزرگ من میگفت چند نفر در فصل زمستان برای خرید میروند در بازگشت دچار برف سنگین میشن یکی از آنها با استفاده از وسایل بار و کوهان ها پناگاهی درست و یک گونی کشمش هم داخل میبردن تا حدود سه چهار ماه که برف سنگین بوده فکر میکنن که مرده اما با تعجب می بینن بعد از حدود چهار ماه زنده بوده اسم اون شخص هم حسین خان بوده و حرف دروغی نیست بخدا حقیقت دارد بعدا به حسین خان کلول معروف میشه کلول مثل گاو پیشونی سفید است یعنی حسین خان معروف میگن، اگر در منطقه اون بعد از سالها بپرسی حسین خان کلول همه میشناسن کار خدا میشه زنده بمونن انشاءالله

    • بیطرف

      بله جان انسانها دست خداست شاید مشکلی پیش اومده باشه تو پناهگاه باشن عمر فقط وفقط دست اوست مهم اینه که دارن دنبالشون میگردن این دگه از کم شانسی آنهاست لااقل یک علامتی روی برفها درست میکردن حتی با تکه لباس .بیچاره ها زحمت خودشونو میکشن دگه چکار مونده که انجام ندادن شرایط سخت برای همه سخته خدا نجاتشون بده انشالله .آمین

    • فرشته نعمتي

      اينام سرنوشت شون شد سرنوشت اون خانومه ك تو تهران افتاد داخل آب راستي بچه ها كسي خبري چيزي از اون خانومه داره بالاخره پيدا شد يا ن ؟؟؟ديگ ازش خبري نخوندم ميخوام بدونم چي بسرش اومد؟؟؟

    • میلاد گرگان

      انشاالله که به سلامت بیان خونشون الان خانوادش چی میکشن چشم انتظارسخته بچه‌ها دعا کنیدبه سلامتی برگردن خونه آمین......۵۹

    • بدون نام

      جناب شیرازی. 20/47که در هنگام گم شدن پدر و پسر من پیش بینی کرده بودم و شما همه جیز را نهی کردی حالا جی داری بگی؟ خدا بیامرز پدر جنازه اش پیدا شد و من منتظر پیدا شدن سالم و زنده پسر هستن من در هنگام گم شدن این دو نفر کامنت. 18/13 را گذاشته بودم حالا منتظر خبر خوب زنده بودن پسر هستم و دعا میکنم زنده و سالم باشه، شماها هم دعا کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج