۴۳۲۳۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشکلات «سینما نیکمت» برای اکران حل شد

با پایان سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر، خیلی‌ها منتظر اکران «سینما نیمکت» اولین فیلم سینمایی محمد رحمانیان بودند، اما این فیلم با گذشت نزدیک به ۱۱ ماه از نمایشی که در جشنواره سی و چهارم فجر داشته هنوز نتوانسته به اکران عمومی برسد.

وب سایت آی سینما: با پایان سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر، خیلی‌ها منتظر اکران «سینما نیمکت» اولین فیلم سینمایی محمد رحمانیان بودند، اما این فیلم با گذشت نزدیک به ۱۱ ماه از نمایشی که در جشنواره سی و چهارم فجر داشته هنوز نتوانسته به اکران عمومی برسد. در رابطه با این موضوع محمدرضا فرجی مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای در گفت‌وگو با ما اعلام می‌کند پروانه مالکیت «سینما نیمکت» که یکی از دلایل تاخیر اکران این فیلم بوده اواخر ماه گذشته صادر شد و این فیلم برای اکران در گروه هنر و تجربه دیگر مشکلی پیش روی خود نمی‌بیند.
مشکلات «سینما نیکمت» برای اکران حل شد

محمد رحمانیان یکی از کارگردانان با سابقه عرصه تئاتر، سال گذشته اولین ساخته سینمایی خود با نام «سینما نیمکت» را در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش هنر و تجربه به نمایش درآورد. البته قرار نگرفتن «سینما نیمکت» در بخش سودای سیمرغ و راه‌یابی آن به بخش هنر و تجربه جشنواره فجر ،‌انتقادات و اعتراضات رحمانیان را به دنبال داشت، اما در نهایت این فیلم بدون دریافت جایزه‌ای کار خود در جشنواره فجر را به پایان رساند.

با پایان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، خیلی‌ها منتظر اکران فیلم «سینما نیمکت» بودند، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است و اولین ساخته سینمایی رحمانیان تاکنون نتوانسته رنگ پرده نمایش را به خود ببیند.

با توجه به این موضوع محمدرضا فرجی مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای در رابطه با اکران فیلم «سینما نیمکت» به ما می‌گوید:« پروانه نمایش فیلم «سینما نیمکت» آقای رحمانیان پیش‌تر صادر شده بود و تنها بحث مربوط به اکران این فیلم، متوجه پروانه مالکیت آن بود که اخیرا مشکل این مجوز هم با توضیح و صورتجلسه‌ای که عوامل سازنده فیلم ارائه دادند، مرتفع شد و پروانه مالکیت آن در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه صادر شد و به احتمال زیاد تا اوایل هفته آینده به سازندگان فیلم تحویل داده خواهد شد.»

فرجی در پایان عنوان می‌کند که با صدور پروانه مالکیت و اتمام مراحل اداری آن، «سینما نیمکت» می‌تواند در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درآید. گروه «هنر و تجربه» مسئولیت اکران اولین ساخته سینمایی محمد رحمانیان را به عهده دارد و بنیاد سینمایی فارابی هم اکران‌های بین المللی این فیلم را انجام خواهد داد.

«سینما نیمکت» داستان یک گروه دوره گرد نمایشى است که ما بین سال هاى ۶٨-٧٣ (دوران ممنوعیت ویدیو) مهم‌ترین فیلم هاى تاریخ سینمای جهان را در روستاهاى دورافتاده و قهوه خانه ها براى مردم اجرا مى‌کنند.

على عمرانى، مهتاب نصیرپور، اشکان خطیبى، هومن برق نورد، اصغر پیران، رضا ناجى بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج