۴۳۲۴۲۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

پاسخ نماینده مجلس به ادعای هیأت اماراتی؛

حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه قابل مذاکره نیست

عضو گروه مجمع مجالس آسیایی جمهوری اسلامی ایران به ادعای هیأت امارات متحده عربی در نهمین اجلاس مجمع مجالس آسیایی پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا: عضو گروه مجمع مجالس آسیایی جمهوری اسلامی ایران به ادعای هیأت امارات متحده عربی در نهمین اجلاس مجمع مجالس آسیایی پاسخ داد.

علی کاظمی باباحیدری که برای شرکت در نهمین اجلاس مجمع مجالس آسیایی به کامبوج سفر کرده است، در واکنش به ادعای هیأت امارات متحده عربی تأکید کرد که حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر جزایر سه‌گانه قابل مذاکره نیست.

در نشست بعدازظهر نهمین اجلاس مجمع عمومی APA نماینده پارلمان امارات متحده عربی ادعای بی‌پایه‌ای در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی مطرح کرد كه هیأت ایرانی با گرفتن وقت، به سخنان این نماینده پارلمان امارات پاسخ داد.

علی كاظمی باباحیدری، عضو گروه مجمع مجالس آسیایی جمهوری اسلامی ایران در این رابطه گفت: نماینده امارات متحده عربی ادعاهایی بی‌پایه و غیرقابل توجیهی علیه یكپارچگی و تمامیت ارضی ایران مطرح كرد. این قبیل ادعاها در تعارض با اصول حقوق بین‌الملل، منشور سازمان ملل و روابط خوب همسایگی است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حاكمیت خود بر جزایر ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب كوچك را مورد تاكید مجدد قرار می‌دهد. ایران بر مبنای سیاست اصولی خود كه مبتنی بر تامین امنیت، ثبات و برقراری صلح در خلیج فارس با كشورهای منطقه است، اقدامات گسترده‌ای برای اعتمادسازی و گسترش اقدامات اعتمادسازی دوجانبه با كشورهای منطقه انجام داده است.

کاظمی یادآور شد: در همین زمینه، ما آمادگی خود را برای مشاركت در گفت‌وگوهای دوجانبه با امارات متحده عربی برای تداوم تقویت روابط و رفع سوءتفاهماتی كه ممكن است بین دو كشور وجود داشته باشد، اعلام می‌کنیم.

این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: در عین حال، واضح است كه تمامیت سرزمینی و حاكمیت جمهوری اسلامی ایران بر جزایر مذكور قابل مذاكره نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرامت

      ......سوسمار خور پررو شده ..........

    • یداله نعمتی از آبادان هستم کارمند شرکت نفت

      من از مسوءلین عزبز کشورم استدعادارم تاکی می باید مورد تمسخر این کشورهای کثیف بنشینیم تا کی میباید ما را بصورت یک انسانانهای حقیر نگاه کنند جانم فدای رهبر اولا مذاکره را بیندازید اگر آدم شدن که شدن دست ازکمک به اینها بر دارید کشور وجوانان میهن خودمان را تقویت کنیم وصنعت غرب رابگیربم وکاری به مسایل فساد و کاری به کشت وکشتار این ها نداشته باشیم آیا تا حالا یک اسراییلی ویا امریکایی و......توانست جوانی از ما بکشند آیا ما باید بدست انسا نهای ضیف تراز خودمان کشته شویم جانم فدای شیر مردان حملات فاو وببتالمقدس بگدارید تا این رو شخم برنیم اینها هستند که دلار امریکا دستشان است وبرای امربکا به اسم داعش می جنگند وخدا می داند ناموسشان دست کیست بگذترید تا جگرشان رادربیاورم وبه سگهای ولگرد بدهیم اینها هستن که جوانهای ایرانی رابدبخت کردند........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام هدفشون و پشتیبانی جامعه جهانی از خزعبلات امارات برای درگیر کردن ایرانه ، جنگ استارت بخوره ناتو و آمریکا و .... همگی سرت آوار میشن

    • مهدیرضا

      بادیه نشیناوملخ خوارهاواسمون شاخ شدن.خوبی که ازحدبگذردنتیجه اش میشه همین.

    • س ق

      امارات پاش رو اندازه گلیمش دراز کنه بهتره















      امارات پاشو اندازه گلیم دراز کنه بهتره

    • بدون نام

      امارات تو اندازه ی شهر ایرانم نیستی توام شاخ شدی برا ما کوچولو موچولو برو بازیتوبکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج