۴۳۲۴۹۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

اهانت راننده کرمانی به گردشگران آلمانی

مدیرکل بازرسی, مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان ضمن عذرخواهی از برخورد و اهانت راننده اتوبوس با مسافران اتوبوس، گفت: استاندار کرمان از تیم گردشگری آلمانی که از سوی راننده مورد اهانت قرار گرفته بودند را، برای سفر به استان تاریخی کرمان و بهره مندی از مهمان نوازی مردم این منطقه دعوت کرده است.

خبرآنلاین: مدیرکل بازرسی, مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان ضمن عذرخواهی از برخورد و اهانت راننده اتوبوس با مسافران اتوبوس، گفت: استاندار کرمان از تیم گردشگری آلمانی که از سوی راننده مورد اهانت قرار گرفته بودند را، برای سفر به استان تاریخی کرمان و بهره مندی از مهمان نوازی مردم این منطقه دعوت کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمد باژیان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون تعزیرات استان با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مشاور استاندار در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی، نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، حمل و نقل پایانه های استان برگزار شد، افزود: در راستای پاسخگو بودن دولت تدبیر و امید حسب دستور استاندار کرمان جلسه فوق با حضور کلیه اعضاء جهت رسیدگی به شکایت یکی از شهروندان تشکیل شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت کلیه دستگاه های اجرایی استان جهت جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی که از روند بسیار خوبی برخوردار است، یادآورشد: یکی از حساسیت های استاندار کرمان جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در این راستا اقدامات تاثیرگذار و مهمی در استان انجام پذیرفته است.

مدیرکل بازرسی, مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به بررسی موضوع پیش آمده برای برخی از میهمانان خارجی در جلسه فوق، خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز گذشته تیم گردشگری آلمانی با لیدر خارجی مسلط به زبان فارسی به ایران سفر کرده و پس از سفر به استان فارس، مصمم به سفر به استان کرمان بودند.

باژیان گفت: متاسفانه راننده اتوبوس در قسمتی از مسیر شروع به بدرفتاری و فحاشی به تیم گردشگر خارجی و ترجمه این الفاظ از سوی لیدر برای گردشگران موجبات ناراحتی این تیم فراهم و تیم خواستار بازگشت به استان یزد می شود.

وی با تاکید براینکه اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از تمام ابزارهای قانونی برای متنبه کردن خاطیان به منظور جلوگیری از تکرار موارد مشابه به کار خواهد گرفت، افزود: در این جلسه مقرر گردید ضمن توبیخ شرکت حمل و نقل مربوطه، تا اطلاع ثانوی از خدمات راننده خاطی استفاده نشود و اداره کل حمل و نقل پایانه های استان موضوع را در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ پیگیری و نتیجه فوق را به استانداری ارسال نماید.

بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: در این مورد قانون و اخلاق رعایت نشده است لذا این اداره کل به عنوان شاکی اصلی با اعمال قانون از ادامه اینگونه رفتارها جلوگیری می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون کسی که توهین کرده باید زندانی کرد بی فرهنگ

    • محمدای

      اصولا کسانیکه کارهای توریستی را انجام میدهند بخصوص رانندگان عزیزی میبایستی ازهمه جهات بصورت گزینشی انتخاب شوند. صبر وبرد باری ادب ونزاکت درست رانندگی کردن وسایر موارد مشابه. چراکه یک راننده نقش مهمی در جامعه داره.

    • کیان

      از چندین نفر در استانهای مختلف شنیده بودم که مردم شهر کرمان برعکس اهالی شهرستانهای ان استان که مردمانی صمیمی و دوست داشتنی هستند و بسیار خونگرم،ادمهایی هستند که عفت کلام را در مکانهای عمومی رعایت نمیکنند و در همه مکانها به مثابه منزلشان و در جلوی حتی زنها و بچه ها الفاظ زشت و رکیک استفاده میکنند

    • میلاد

      حالا اگه راننده اتوبوس به یک ایرانی هموطن خود اهانت میکرد اینجوری خبررسانی نمیشد،ثابت کردید که خون خارجی از خون ایرانی رنگینتره،

    • بدون نام

      ایکاش دولت نیز از یک استانداری یاد بگیرد و در مورد حقوق های نجومی بلافاصله جلسه تشکیل داده و موضوع را حل می کرد.

    • بدون نام

      وقتی که المانیها فحش های رکیک به ایرانی میدن برای چی برعکس نباشه
      اگر چندسال المان زندگی کرده باشید متوجه میشوید

    • یا امام رضا ع

      اشتباه یک نفر را نباید پای مردم شهر و استان مهمان نواز دیار کریمان گذاشت. نیست در عالم چو کرمان جایی کرمان دل عالم و اهل دلیم. البته شاید این هم استانی اعصابش از جایی دیگر دیگه خرد بوده متاسفانه البته باید آرامش خودش را حفظ میکرده

    • فرشاد

      راننده بسیار کارزشت بدی کرده اما رفتار یکنفر را نباید پای تمام مردم خوب وخونگرم کرمان نوشت

    • بدون نام

      بی فرهنگ

    • بدون نام

      ... ابروهرجی ایرانی وکرمانی برده

    • بدون نام

      وقتی مراجع ذیصلاح به تور خارجی اجازه می دهند بدون راهنمای ایرانی در ایران تردد کند نتیجه این می شود. حضور راهنمای ایرانی میتوانست بحران بوجود آمده توسط راننده را کنترل کند. بسیاری از کشورها اجازه تردد گروه توریستی بدون راهنمای محلی را نمیدهند.

    • بدون نام

      چون آلمانیها سلاح شیمیایی به صدام دادند پس کار این راننده محترم بسیار بجا و انقلابی بود و باید مورد تشویق قرار گیرد

    • خرمشهر

      ای بدم میاد از همچین ادمهای بی فرهنگ ...

    • محمد

      همين کرمانی که ابن همه ازش دم میزنید ما مسافر مشهد بودیم توشهر کرمان توقف کردیم مجتمع ... بود شب پذیرایی داشتند بچه سه ساله ما ایراد غذا گرفت به خدا باتوجه به اینکه غذا روی میز زیاد شده بود حتی با پول هم حاضر نشدن یک غذا به این بچه بدن حالا بگین شهر کریمان ما که ندیدیم

    • بدون نام

      آقای کیان 05:33 شما اهل کدوم شهری؟

    • تهرانی

      پارسال توی اصفهان یک راننده به یک زوج گردشگر لبنانی توهین کرد در حالی که آن زوج گردشگر هیچ گناهی نداشتند چنان این راننده را ادب کردم که فکر نکنم یادش رفته باشه

    • بدون نام

      بعد میگن چرا توریست نمیاد ایران

    • یعقوب

      من ازجانب تمام آلمانیها از راننده محترم عذرخواهی میکنم ایشان به عاداتشان تکریم نمودندزیرا نیش عقرب نه از ره کینه ست دم بریده طبیعتش اینست!حالا به نظرشما میشودعقرب راسرزنش کرد؟!

    • بدون نام

      متاسفانه نوعی مافیای گردشگری هم در ایران وجود داره برای هدایت توریستها به مناطق خاص کشور مثل همین کرمان که آخرش هم به آبروریزی منجر میشه. ایران مناطق مناسبتری برای معرفی به دنیا دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج