۴۳۳۰۷۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سلستا، ارمغان هیوندای برای چینی‌ها

عموم شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان به خاطر بازار بکر و پرجمعیت چین، معمولا خودروهایی اختصاصی تنها برای چینی‌ها طراحی می‌کنند و یا محصولات عمومی خود را با یکسری تغییرات ویژه و بعضا امکانات بیشتر، تنها در بازار چین عرضه می‌کنند.

وب سایت خودروبانک: عموم شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان به خاطر بازار بکر و پرجمعیت چین، معمولا خودروهایی اختصاصی تنها برای چینی‌ها طراحی می‌کنند و یا محصولات عمومی خود را با یکسری تغییرات ویژه و بعضا امکانات بیشتر، تنها در بازار چین عرضه می‌کنند.
سلستا، ارمغان هیوندای برای چینی‌ها
حال شرکت خودروسازی هیوندای هم برای افزایش سهم خود در بازار بزرگ چین، علاوه بر عرضه محصولات عمومی خود در این کشور، اقدام به معرفی یک خودروی جدید تحت عنوان "سلستا Celesta" کرده است که با قیمت پایه 80 هزار یوان و قیمت نهایی 110 هزار یوان، اخیرا در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین به نمایش عمومی درآمده است.
سلستا، ارمغان هیوندای برای چینی‌ها

همانند سایر محصولات هیوندای، باتوجه به جلوپنجره مشبک خودرو و چراغ‌های اصلی روشنایی، این خودرو هم از طراحی نسل جدید هیوندای سود می‌برد که با سایز بدنه‌ای مابین هیوندای "ورنا" و "الانترا"، با طول کلی ۴۵۱۰ میلی متری، عرض ۱۷۵۶ میلی متری، ارتفاع ۱۴۷۰ میلی متری و فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی متری طراحی شده است.
برای بخش مولد قدرتی این خودرو هم گفته شده از پیشرانه‌ای نسبتا قدیمی ۱.۶ لیتری چهار سیلندر استفاده خواهد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی ۱۲۰ اسب بخاری و گشتاوری ۱۵۵ نیوتن متری تولید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج