adexo3
۴۳۳۰۸۵
۴۴ نظر
۵۰۰۳
۴۴ نظر
۵۰۰۳
پ

روحانی: مردم می‌دانند ماه عزاداری و شادی چه کنند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه با روحیه و نشاط بالا و نیز تلاش مضاعف باید کشور را پیش ببریم گفت: بعضی‌ها به جای اینکه باران رحمت باشند، ممانعت از زبانشان می‌بارد. از نظر آنان صبح تا شب همه چیز حرام است. چرا همه چیز را حرام می‌کنید. ما نباید مردم را آزار دهیم، ما باید کمک کنیم به مردم. مردم ما متدین هستند و می‌دانند ماه عزاداری و شادی باید چه کار کنند.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور با اشاره به اینکه با روحیه و نشاط بالا و نیز تلاش مضاعف باید کشور را پیش ببریم گفت: بعضی‌ها به جای اینکه باران رحمت باشند، ممانعت از زبانشان می‌بارد. از نظر آنان صبح تا شب همه چیز حرام است. چرا همه چیز را حرام می‌کنید. ما نباید مردم را آزار دهیم، ما باید کمک کنیم به مردم. مردم ما متدین هستند و می‌دانند ماه عزاداری و شادی باید چه کار کنند.
حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در مراسم بهره برداری از بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور در مشهد با اشاره به اینکه این شهر ۲۸ میلیون میهمان از سراسر کشور دارد گفت: حاشیه‌نشینی در این کشور برای ما بسیار سخت است، حرکت بسیار خوبی در دو سه سال اخیر در حاشیه شهر مشهد از جمله مدارس، مسکن، در زمینه برق، آب، فاضلاب و گاز و بهداشت و درمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت یکی از خدمات ماندگار در کشور است افزود: این اقدام یکی از مهمترین اقدامات در شهرهای مختلف بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۸۶ درصد مردم حاشیه‌نشین شهرها هیچ چیز نداشتند نه بیمه، نه پایگاه بهداشتی، نه درمانگاهی بود، ادامه داد: امروز یک حرکت بسیار خوبی آغاز شده برای توجه به مردم و بهداشت مردم، مداوای بیماران و توجه دادن به سلامت آنها که با این طرح انجام شد.

روحانی با اشاره به مشکلات محیط‌زیست و آب در کل کشور عنوان کرد: برای مشکل آب کارهای فراوانی انجام دادیم یکی از آنها چرخش درست آب بوده است، برای محیط‌زیست هم یکی از کارهایی که باید انجام دهیم که برای سلامت مردم بسیار مهم است حفاظت از منابع زیرزمینی آب و جلوگیری از آلوده شدن آن است.

وی گفت: با طرحی که امروز صبح افتتاح شد به حمدالله در هر ثانیه یک مترمکعب آب وارد شهر مشهد می کند. این اقدام برای روزهایی که فشار جمعیت در این شهر زیاد است، مشکلات کمبود آب را برطرف کرده و کمک بزرگی انجام خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال ۹۶ انشاءالله یکشنبه آینده تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌ شود گفت: در این بودجه چهار اولویت دیدیم برای سال ۹۶ که جزو برنامه دولت در برنامه پنج ساله است. اولویت در زمینه آب، اولویت در زمینه فاضلاب، اولویت در زمینه محیط‌زیست و اولویت در زمینه ریل.

روحانی گفت: ما این چهار اولویت را در بودجه سال ۹۶ در نظر گرفته ایم و برای این چهاراولویت ۱۰ هزار میلیارد تومان اختصاص دادیم.

وی با اشاره به افتتاح بزرگترین تصفیه خانه کشور گفت: این طرح در شرایط سخت ساخته شد، همه دست به دست هم دادند تا با استفاه از منابع صندوق توسعه ملی بزرگترین تصفیه خانه کشور به بهره برداری برسد که در این بین وزارت اقتصاد، وزارت نیرو و مقامات محلی استاندار و مدیران کل استان تلاش فراوانی انجام دادند.

روحانی با اشاره به آغاز ماه ربیع‌الاول و افتتاح این طرح در نخستین روز از این ماه مبارک عنوان کرد: این دو طرح برای انتقال آب سد اراک به شهر مشهد و هم برای افتتاح فاضلابی که در اینجا افتتاح شد که می‌تواند برای سلامت مردم و آب کشاورزی مفید و مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه با روحیه و نشاط بالا و نیز تلاش مضاعف باید کشور را پیش ببریم عنوان کرد: باید به فاضلاب، آب، بهداشت، آموزش و پرورش و زندگی مردم توجه کنیم. مردم باید به اشتغال خود امیدوار باشند.

رئیس جمهور ادامه داد: بعضی‌ها به جای اینکه باران رحمت باشند، ممانعت از زبانشان می‌بارد. از نظر آنان صبح تا شب همه چیز حرام است. چرا همه چیز را حرام می‌کنید. ما نباید مردم را آزار دهیم، ما باید کمک کنیم به مردم. مردم ما متدین هستند و می‌دانند ماه عزاداری و شادی باید چه کار کنند.

وی گفت: ببینید مردم از اربعین امام حسین، رحلت پیامبر (ص) و امام هشتم(ع) و امام حسن مجتبی (ع) چه تجلیلی کردند. در این ماه هم ببینید چه تجلیلی از امام صادق می‌کنند. باید همه دست به دست هم دهیم و مشکلات زندگی مردم را حل کنیم. اگر همه تلاش کنیم این کار شدنی است.

روحانی به اشاره به اجلاس روز گذشته اوپک گفت: با تلاش‌هایی که ماهها با کشورهای مختلف صورت گرفت، دیروز در بخش قیمت نفت یک تعامل مثبتی را شاهد بودیم.

وی افزود: توطئه بزرگی علیه ما درست کردند و فکر می‌کردند ما را دچار مشکل می‌کنند، البته در این ایام مشکل ما از همه کمتر بود، فقط این جمله در ذهن‌تان در تاریخ ایران بماند که برای دولت یازدهم در دو سالی که گذشت قیمت نفت پایین‌ترین قیمت نسبت به سال‌های پیش در طول تاریخ ایران بود، یعنی در طول تاریخ ایران هیچ‌گاه قیمت نفت به یک سوم و یک چهارم در عرض چند ماه تقلیل پیدا نکرده بود.

رئیس جمهور ادامه داد: قیمت نفت از ۱۲۰ دلار به ۳۰ دلار رسید. همه کشورهای نفت خیز و تولیدکنندگان نفت دچار مشکل شدند. پولدارترین این کشورها عربستان سعودی که ۱۰.۵ بشکه نفت در روز تولید می‌کند در سالی که گذشت نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار از ذخایر ارزی خود برای ادار کشور برداشت کرد.

رئیس قوه مجریه عنوان کرد: اما ما سال گذشته، امسال و نیز در بودجه سال آینده ۲۰ درصد درآمد خود از پول نفت را به صندوق توسعه ملی می‌ریزیم.

روحانی گفت: هیچ کشوری نتوانست این کار را انجام دهد همه کشورهای تولیدکننده از ذخایر خود استفاده کردند، فقط در ایران با پایین آمدن کاهش قیمت نفت، ما پولی را هم به صندوق ذخیره ارزی ریخته‌ایم، این نشان‌دهنده قدرت ملت و دولت ما است که هیچ‌وقت در رادیو و تلویزیون گفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: انشاءالله خداوند راه گشایش را برای ما فراهم کند. ان مع العسر یسری انشاءالله همیشه پیشرفت خواهد بود و انشاءالله خداوند توفیق بیشتری به مردم و کشور عزیز ایران می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط شعار.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خدا همبشه تو همین سایت برضد روخانی پیام دادم خود برترین ها میدونه.ولی اینو داره راست میکه ...بابا به زندیگیتون برسین.

    • بدون نام

      آقا هواپیماها چی شد بالاخره میفروشن بهتون

    • اصغرعلیدادی

      وقتی مردم گرسنه هستندچرابایدپول به خزانه بریزیم.هیچ هنرنکردی.

      پاسخ ها

      • داریوش

        به خزانه نه بجایی میریزند که بما تعلق نداره

    • بدون نام

      فقط حرف .

    • بدون نام

      انتخابات داره نزدیک میشه بازم مردم عزیز شدن .امان ازاین سیاست که سرتا پادروغ دروغ دروغ

    • ابوولی

      اقای روحانی مردم مشکل معیشتی دارن.چراهرروز یه جمله ای ازخودت درمیاری.

    • بهبهان

      جناب آقای روحانی شما از روزی که رییس جمهور شدی پدر مردمه درآوردی ایقدر مردم مردم نکن خالا دیگه آخرش یاد مردم افتادی

    • بدون نام

      بله

    • جوان بدبخت

      استاد روحانی ما کارکنان قرارداد طرحی منابع طبیعی گلستان 6 ماه یک ریال نگرفتیم و با این وجود و عدم اعتبار با 7 سال سابقه کار میگن اخراجید 20 نفر نیرو با سابقه 7-8 سال- ما جواب زن وبچه مون رو چی بدیم- چرا در سال 95 این قدر خفت و خواری و رکود پیش اومده؟ پول ها پیش کی هست؟ ملیارد دلارها کجا رفت؟ پول نفت کجاست؟ آقای روحانی شعار بسه بسه* 6 ماه قسط بانک هام عقب افتاده اجاره خونم عقب افتاده* الان هم میگن اخراج من زحمت کشیدم فوق لیسانس درس خوندم* ارزش ما جوان ها تو این مملکت چیه؟

      پاسخ ها

      • کوروش

        مرسی داداش حرف دل ما رو زدی

    • بدون نام

      جناب ریاست محترم جمهور این برنامه هایی که شما به این دو سه سال ربطش میدین از قبل بوده ولی حیف که شما نبودین بعدش لازم است برای بعضیا تفهیم بشه که ماه عذا ماه گناه نیست شما هم راه گناه رو بازتر نکنید

    • بدون نام

      مردم عادی که نمیدانند بودجه چیه؟ صحبتها باید قابل فهم برای عموم باشه

    • ناشناس

      ازمهمترین اولویت ها اشتغال وازدواج جوانان است .

    • مریم

      مردم میفهمند . مشکل اینجاست که شما نمیفهمید چیکار می کنید . شاید هم برعکس شما خوب میفهمی چیکار کنید که به نظر بیاد نمیفهمید تا ما نفهمیم که شماها چیا که میدونید و ما نمیدونیم بعله

    • حسین شاهین

      آقای روحانی مدام می گوید در دولت قبل قیمت نفت ۱۲۰دلار بود و در این دولت ۳۰دلار ، اولا در این دولت حدود ۶ماه قیمت نفت ۳۰ دلاربود ، دوما در دولت قبل قیمت بنزین با دو نرخ ۴۰۰و ۷۰۰تومان عرضه می شد و لی در این دولت با نرخ ۱۰۰۰ تومان وبا توجه به مصرف روزانه ۷۵میلیون لیتر بنزین روزانه فقط در بخش بنزین چه درآمدی حاصل دولت می شود ، حال همین وضعیت در گازوئیل ، برق ، گاز ، آب وجود دارد ، آقای روحانی اینگونه صحبت کردن بی احترامی و اهانت به فهم و شعور مردم است ،

      پاسخ ها

      • ارش

        در دوره قبل بخاطر تحریم اصلا نفت صادر نمیشد با این حال وضع مردم بهتر بود با بنزین 400 تومنی پائین بودن قیمت حاملهای انرژی و زیر ساختها از قبیل پروژ های مهر من این را دریافتم هر سال بدتر از قبل مشکل جای دیگه است

    • علی

      الان تو دلت برا غم وشادی مردم نسوزه با اون صداوسیما مسخره ... بجای این حرفا این اقتصاد و مرخرفو این بیکاری گرانی رو درست کن جلوی این اختلاس گرو نجومی بگیرروبرو

    • بدون نام

      خوش خیال نفست از جای گرم درمیاد کدوم توجه کدوم رسیدگی ... توکشورما که خاکش از طلا باارزشتره فقر جای نداره .پس چرا این همه فقیر و بدبخت و محتاج به نون شب داریم فقط بلدید شعار بدید خسته شدیم دیگه از این همه آواز دهل از شما شنیدن

    • Arash

      بله مردم همه چیز میدانند ،ولی دستشان ازهمه چیز کوتاه است

    • آرش

      انتخابات داره نزدیک میشه دیگه

    • قربانی

      خدا قوت ، انشاالله سرحال و پر انرژی و جاودان باشید

    • بدون نام

      متشکریم روحانی.

    • بدون نام

      خوبممنون از سخنرانی انتخاباتیتون/پیگیری حقوق های نجومی چی شد؟

    • بدون نام

      آقای رئیس جمهورمحترم شمابه وظایف خودعمل نمایید وظایف اجرایی کشور.که مرتبا قیمت هابالانرود؛نمیخواهد نصیحت نمایید نصیحت بس است نصیحت راباید اهلش بنمایدکه دروغ علنی به مردم نگوید.که تورم تک رقمی شده است. به فکرمردم ضعیف باشید.قبوض رانگاه کرده اید.که چقدرنسبت به سال قبل بیشترشده ولی یارانه هاهمان ۴۵۰۰۰است؟

    • بدون نام

      بازم نزدیک انتخابات شد....؟؟؟؟!!!

    • ارش

      جای تعجبه ما ایرانیان چند بار باید گول بخوریم تا بفهنیم این حرفا همش تحت تاثیر قرار دادن مردمه . وای بحال این مردم . ...

    • ارش

      اقای روحانی وقتی میگویی در دولت قبل نفت 120 دلار بود الان 30 دلار بی انصاف نباش این را هم بگو در دولت قبل بدلیل تحریمها اصلا نفت صادر نمی شد جز اندکی

    • بدون نام

      تو و دوستان لاکچری سوارتون اگر دست از سر این کشور بردارید و مردم .
      همه چی حل خواهد شد ...
      تو با کدخدا باش ما با خدا ! باش ؟!
      هه

    • بدون نام

      یک ازدواج معمولی نمیتونم بکنم خدا از کسانی که از رو عمد ضربه به مردم میزند نگذرد .
      با کلید مردم رو خوب .. کردی .

    • متن

      س زنده بادروحانی مثل بعضیادروغ نمی که.

    • بدون نام

      درود آقای رییس جمهور
      مردمی که در اربعین هستند همانها در شب چهارشنبه سوری شادی میکنند

    • امیر

      شما به شعار دادن ادامه بدین بهتره
      دیگه همه میدونن حرفه فقط
      بیاین تو مردم ببینین چه کردین با زندگی مردم
      خجالتم خوب چیزیه به خدا

    • بدون نام

      بهترین رییس جمهور روحانی مثل بعضیا عوام فریب نیست

    • ایرانی

      ما نه اصولگرا میخواهیم نه اصلاح طلب هر دو انها ما را بارها گول زدن .

    • یادبابک خرمدین

      ممنون از سر دبیر محترم

    • بدون نام

      با این حرفا دیگه رای نمیاری

    • کارگر

      داشتم نطرات مردمو میخوندم و به اگاهیشون افرین میگفتم اخرش به اسم متین کاممو تلخ کرد..........

    • بدون نام

      همش حرف و حرف و حرف پس کی زمان عمل میرسد؟

    • امین

      قیمت نفت زیاد و یا کم بشه هیچ تاثیری تو زندگی مردم نداره ! این بارها ثابت شده !روز به روز همه چیز گران میشه و حقوق بگیرها هزاران مشکل معیشتی دارن ! اینکه با اعداد وارقام بازی کنی ونرخ تورم رو ملاک افزایش حقوق قرار بدی و مقدار آن رو در بودجه 96 فقط 10% در نظر بگیری هنر نیست ! شما که به قول خودتون تورم رو 8% اعلام میکنی لا اقل به همین میزان یارانه ها رو افزایش می دادی !چرا این همه قیمت برق و گاز و آب رو گران کردین ؟!وقتی قیمت نفت بالارفت قیمت بنزین تحویلی در خلیج فارس رو 1000 تومن اعلام کردن واستدلال بر این بود که چون دولت سوبسید میده باید قیمت بنزین هم به فوب خلیج فارس عرضه بشه !!!حالا که جنابعالی می فرمایید قیمت نفت 30 دلار بوده چرا قیمت بنزین کم نشده ؟! به قول آقای دادکان : یکبار هم که شده با مردم روراست باشین !

    • تزویر

      اقای بدون نام وقتی کلمه عوام فریبی رو به کار بردید یاد کلیدی افتادم که در مستراح وزارتخانه اقتصاد رو هم نتونست باز کنه.

    • نسل سوخته

      اقای روحانی عزیز تو زمان احمدی نژاد 3هزارتا اختلاس شد زمین و زمون یکی شد اما تو دولت جنابعالی ده برابر بیشتر از این رقم اختلاس شد.فقط بلدی حرف قشنگ قشنگ بزنی.شکم مردم با حرف پر نمیشه فدات.بسه دیگه.بقران تمام مردم ایران میدونند فقط حرف قلمبه میزنی.کلیدت 4ساله که یه قفل کوچیک هم باز نکرده.جوانان ایرانم بیایین تو این انتخابات یکم عاقلتر رای بدیم نه احساسی

    • بدون نام

      جناب رییس. جمهور. همینکه. همه چیز. بخوبی پیشرفته تشکر. ولی بیکاری وتبعیض. دراشتغال پدر فرزندانمان. را در آورده. است لطفا. آذربایجان. را دریابید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج