۴۳۳۱۲۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان انتشار اندروید ۷ برای گوشی های مختلف

همان طور که می دانید چند ماهی از انتشار جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید ۷ نوقا می گذارد. در ادامه قصد داریم به بررسی زمان انتشار این نسخه از اندروید برای گوشی های مختلف و همچنین بررسی برخی از ویژگی های آن در گوشی های مختلف، بپردازیم.

وب سایت کلیک: همان طور که می دانید چند ماهی از انتشار جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید ۷ نوقا می گذارد. در ادامه قصد داریم به بررسی زمان انتشار این نسخه از اندروید برای گوشی های مختلف و همچنین بررسی برخی از ویژگی های آن در گوشی های مختلف، بپردازیم.
زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف

دو و ماه نیم پس از آنکه اندروید ۷ نوقا برای گوشی های نکسوس گوگل منتشر شد، انتشار نسخه های مختلف آندروید ۷ برای سایر گوشی های اندرویدی نیز آغاز شد. جدیدترین نسخه اندروید دارای ویژگی های جدید زیادی است. این نسخه از اندروید دارای نوتیفیکیشن های جدیدی است که سریعا می توانید به آن ها پاسخ دهید.
همچنین قابلیت Multitask جدیدی نیز به این نسخه اضافه شده است و حالت doze mode (این حالت باعث می شود زمانی که گوشی کاری انجام نمی دهد، وارد حالت استندبای شود و مصرف باتری آن نیز به این صورت به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند) نیز در این نسخه از اندروید گنجانده شده است.

انتشار اندروید ۷ ابتدا برای گوشی های شرکت موتورولا که تحت مالکیت لنوو دارد، منتشر شد که تعجب همگان را بر انگیخت؛ زیرا همه انتظار داشتند جدیدترین نسخه اندروید ابتدا برای گوشی های سامسونگ منتشر شود. جدیدترین نسخه اندروید در تاریخ ۲۱ نوامبر (۱ آذر) برای گوشی های سری Moto Z و Moto Z Droid موتورولا منتشر شد.

شرکت ال جی نیز انتشار جدیدترین نسخه اندروید برای G۵ را با روند کندی شروع کرده است، تعداد کمی از گوشی هایی که توسط اپراتور Sprint منتشر شده اند، این نسخه از اندروید را دریافت کرده اند؛ اما تعداد بسیار زیادی از این گوشی ها که توسط سایر اپراتورها عرضه شده است، هنوز این نسخه از اندروید را دریافت نکرده اند.

در ضمن از زمانی که موج وسیع انتشار نسخه جدید اندروید برای گوشی های مختلف از دسامبر ۲۰۱۶ آغاز شده است، شرکت های مختلف سازنده گوشی های هوشمند در حال کار کردن بر روی این نسخه از اندروید و برنامه ریزی برای انتشار رسمی آن برای گوشی های خود هستند.

موتورولا

نسخه جدید اندروید نوقا ابتدا برای گوشی های موتورولا منتشر شده است که کاملا تعجب برانگیز است، این نسخه از اندروید در تاریخ ۱ آذر برای گوشی های سری Moto Z و Moto Z Droid منتشر شده است. در صورتی که هنوز کاربران این گوشی ها نوتیفیکیشن مربوط به این آپدیت را دریافت نکرده اند، می توانند به بخش فایل های آپدیت گوشی خود مراجعه کنند و در صورتی که این نسخه از اندروید برای گوشی های آن ها در دسترس بود، آن را به صورت دستی دانلود کنند. لازم به ذکر است ممکن است این نسخه از اندروید در همان روز انتشار در دسترس کاربران قرار نداشته باشد و کاربران باید برای دانلود آن چند روزی منتظر بمانند.

موتورولا در مورد انتشار این نسخه از اندروید برای گوشی های ارزان قیمت این شرکت مانند Moto X pure، Moto G۴، Droid Turbo ۲، Droid Maxx ۲ و سایر گوشی های این شرکت هنوز حرفی نزده است؛ اما بعید است که اندروید ۷ برای این گوشی ها زودتر از سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

نسخه اندروید ۷ منتشر شده برای گوشی های موتورولا از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل با کیفیت بالا و همچنین هدست واقعیت مجازی Day Dream آن پشتیبانی می کند. گوشی های موتورولا اولین گوشی هایی هستند که متعلق به شرکت گوگل نیستند و از فناوری واقعیت مجازی این شرکت و هدست آن پشتیبانی می کنند.

زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف

سامسونگ

سامسونگ نیز به تازگی نسخه آزمایشی این نسخه از اندروید را برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر کرده است و کاربران می توانند با ثبت نام برای دریافت نسخه آزمایشی، آن را دریافت کنند. این نسخه آزمایشی تنها برای کاربران کشورهای آمریکا، انگلستان و کره جنوبی عرضه شده است. سامسونگ در حال جمع آوری نظرات کاربران در مورد نسخه های آزمایشی است و احتمالا نسخه رسمی از ماه دسامبر برای این گوشی ها منتشر خواهد شد.

سامسونگ هنوز در مورد انتشار این نسخه از اندروید برای گوشی های گلکسی نوت ۵، گلگسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و سایر گوشی های Active اطلاعاتی ارائه نکرده است. انتظار می رود این گوشی ها اندروید ۷ را پس از گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دریافت کنند؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فایل آپدیت برای این گوشی ها اعلام نشده است.

در این نسخه از اندروید برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، یک تغییر بزرگ ایجاد شده است و کاربران در این نسخه می توانند برای افزایش عمر باتری این دو گوشی، وضوح صفحه نمایش آن ها را به وضوح ۱۰۸۰ یا حتی ۷۲۰ کاهش دهند. همچنین سامسونگ در این نسخه از اندروید، تغییرات بزرگی را در ظاهر رابط کاربری خود ایجاد کرده است.

زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف

ال جی

ال جی که یکی از رقیب های اصلی سامسونگ محسوب می شود، گوشی V۲۰ خود را همراه با اندروید ۷ عرضه کرده است و کاربران این گوشی لازم نیست منتظر انتشار این نسخه از اندروید برای گوشی های خود باشند. همانطور که قبلا گفتیم انتشار اندروید ۷ برای ال جی G۵، تقریبا هم زمان با انتشار نسخه آزمایشی برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ آغاز شده است و در حال حاضر تعداد کمی از این گوشی ها، این نسخه از اندروید را دریافت کرده اند؛ اما پیش بینی می شود به زودی تعداد زیادی از این گوشی ها، جدیدترین نسخه اندروید را دریافت می کنند.

ال جی هنوز در مورد انتشار جدیدترین نسخه اندروید برای گوشی های V۱۰ ،G۴، K۱۰، K۷ و سایر گوشی های این شرکت اطلاعاتی ارائه نکرده است؛ اما پیش بینی می شود، این نسخه از اندروید برای این گوشی ها دیرتر از ال جی G۵ و در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

نسخه ای ارائه شده از اندروید ۷ برای گوشی های ال جی، قبلا در گوشی V۲۰ به کار گرفته شده است و زمانی که ال جی G۵ و سایر گوشی های ال جی مجهز به این نسخه از اندروید شوند، ظاهر رابط کاربری آن ها شبیه به رابط کاربری V۲۰ خواهد بود.

زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف

اچ تی سی

شرکت اچ تی سی که این روزها با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کند، عزم خود را جذب کرده است تا از دیگران پیشی بگیرد. شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی در حال گذراندن مراحل نهایی آزمایش جدیدترین نسخه اندروید بر روی گوشی اچ تی سی ۱۰ است و به نظر می رسد که اندروید ۷ در ماه دسامبر به صورت رسمی برای گوشی اچ تی سی ۱۰ عرضه شود.

اچ تی سی هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار اندروید ۷ برای گوشی های One A۹ و One M۹ اعلام نکرده است؛ اما احتمالا کاربران این گوشی ها می توانند در اوایل سال ۲۰۱۷، جدیدترین نسخه اندروید را برای گوشی های خود دریافت کنند.

زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف

سونی

طبق گزارشات منتشر شده سونی نیز در حال آزمایش جدیدترین نسخه اندروید برای گوشی های Xperia XZ و Xperia X Compact است. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار اندروید ۷ برای این گوشی ها اعلام نشده است؛ اما به احتمال زیاد در ماه دسامبر سونی به وعده خود عمل می کند. احتمالا اندروید ۷ برای گوشی های Z۵ و Z۵ Compact نیز منتشر می شود. اگر این موضوع درست باشد، فایل های آپدیت در سال ۲۰۱۷ برای این گوشی ها منتشر خواهد شد.

زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف

هوآوی

هوآوی پس از سامسونگ و اپل سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی در جهان است. گوشی های این برند در کشورهای اروپایی و آسیایی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ اما در آمریکا به صورت رسمی به فروش نمی رسند. به نظر می رسد هوآوی نیز در مورد انتشار اندروید ۷ برای گوشی های خود، رویکرد سایر شرکت های تولید کننده را دنبال کرده است. جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی Mate۹ همراه با اندروید ۷ عرضه شده است.
به تازگی نسخه آزمایشی اندروید ۷ برای پرچمدار جذاب و ارزان قیمت تر این شرکت یعنی P۹ نیز منتشر شده است و انتظار می رود این شرکت نسخه رسمی آن را نیز به زودی برای این گوشی منتشر شود و در مورد فبلت بزرگ ۶ اینچی خود که در سال گذشته عرضه شد، نیز به همین صورت عمل کند. هر دو گوشی در جدیدترین نسخه اندروید، از جدیدترین رابط کاربری این شرکت یعنی EMUI ۵.۰ برخوردار خواهند شد. هنوز مشخص نیست در مورد پرچم دار ۲۰۱۵ این شرکت یعنی P۸ چه اتفاقی خواهد افتاد و هوآوی برای انتشار جدیدترین نسخه اندروید برای این گوشی، تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است.

زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف

وان پلاس، ZTE و Honor

ما زمان انتشار جدیدترین نسخه اندروید برای گوشی های هر سه شرکت را در یک قسمت بیان می کنیم، زیرا هر سه شرکت برندهای نوپایی هستند و محصولات آن ها به تازگی در بازارهای بزرگی مانند بازار آمریکا عرضه شده است. محصولات هر سه برند هم از مشخصات خوبی برخوردار هستند و هم دارای طراحی خوب و شیکی هستند و نسبت به قیمت آن ها، واقعاً ارزش خرید دارند. شرکت OnePlus به صورت رسمی اعلام کرده است نسخه رسمی اندروید ۷٫۰ تا پایان سال برای گوشی های OnePlus ۳ و OnePlus ۳T منتشر خواهد شد.
زمان انتشار اندروید 7 برای گوشی های مختلف
شرکت های ZTE و Honor نیز اعلام کرده اند در حال کار کردن بر روی جدیدترین نسخه اندروید هستند و به زودی آن را برای گوشی ZTE Axon 7 و Honor 8 منتشر خواهند کرد. هیچ کدام از این دو برند در مورد انتشار این نسخه از اندروید برای سایر گوشی های خود، حرفی نزده اند. در حال حاضر نمی دانیم آیا گوشی های OnePlus 2، OnePlus X، Axon 7mini و Honor 5X جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد یا نه؛ اما در صورتی که شرکت قصد انتشار این نسخه از اندروید را برای این گوشی ها داشته باشد، آن ها فایل های آپدیت را در سال ۲۰۱۷ دریافت خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پشتیبانی وآپدیت سامسونگ افتضاحه مخصوصا در گوشیهای میان رده

    • علی

      امروز سونی گوشی های xz و x permopance رو به آندروید ۷ اپدیت کرد

    • بدون نام

      پس تکلیفhtc Disaier چی میشه

    • بدون نام

      گوشیم s6 هستش آپدیت شد به اندروید7 فوق العاده هستش معرکه هستش توپ توپ

    • فاطی

      گوشی A7.2016.به اندروید 7ارتقاپیدا میکنه یانه

    • علی

      چرا اندروید 7.1.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی J5 عرضه نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج