adexo3
۴۳۳۴۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حضور احتمالی سناتور دموکرات در کابینه ترامپ

منابع آگاه می گویند رئیس جمهور منتخب آمریکا سناتور «هایدی هیتکمپ» دموکرات از ایالت داکوتای شمالی را برای تصدی وزارت انرژی یا کشور آمریکا در نظر گرفته است.

خبرگزاری مهر: یک منبع آگاه روز پنج شنبه به این خبرگزاری گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا سناتور «هایدی هیتکمپ» دموکرات از ایالت داکوتای شمالی را برای تصدی وزارت انرژی یا کشور آمریکا در نظر گرفته است.

پیش از این،‌ خبرگزاری رویترز بر اساس اظهارات تیم انتقالی دونالد ترامپ گزارش داد که رئیس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد روز جمعه با سناتور هیتکمپ دیدار کند. این منبع آگاه گفت که ترامپ خواهان ملاقات با این سناتور دموکرات شده است.


حضور احتمالی سناتور دموکرات در کابینه ترامپ

سناتور هیتکمپ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که وی از «دعوت رئیس جمهور منتخب برای برگزاری این دیدار» قدردانی می کند و امیدوار است «با رئیس جمهور منتخب و تمامی همقطاران خود در کنگره از هر دو حزب- جمهوریخواه و دموکرات- برای جلب بهترین حمایتها از ایالت خود همکاری نماید».

این بیانیه به پرسش مورد نظر رویترز در مورد اینکه در کابینه «دونالد ترامپ» چه سمتی برای این سناتور دموکرات درنظر گرفته شده است،‌ پاسخی نداد.

سناتور هیتکمپ از حامیان توسعه منابع انرژی داخلی شامل سوختهای فسیلی و منابع انرژی تجدیدپذیر است. این در حالی است که ایالت داکوتای شمالی یکی از منابع اصلی نفت خام، زغالسنگ و انرژی باد در آمریکا بشمار می رود.

شایان ذکر است که هایدی هیتکمپ از سال ۲۰۱۲ به مجلس سنا راه یافت و دو سال بعد توانست در انتخابات مجدد به پیروزی دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج