۴۳۳۶۶۹
۱۰ نظر
۵۰۲۲
۱۰ نظر
۵۰۲۲
پ

مرگ مشکوک مرد دانشجو در خوابگاه دانشجویی

دانشجوی جوانی که در یک خوابگاه خصوصی تنها بود به طرز مشکوکی فوت کرد. تحقیقات درباره این مرگ مشکوک از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: مهر حوالی ساعت یک بامداد جمعه شب ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در جریان کشف جسد مردی دانشجو در یکی از خوابگاه های خصوصی دانشگاهی در حوالی حوزه استحفاظی خود قرار گرفتند. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری برای بررسی ماجرا به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد مرد جون که دانشجوی یکی از دانشگاه های تهران است و در طول تعطیلات به تنهایی در خوابگاه حضور داشته، به طرز مشکوکی فوت کرده و جسد بی جان او توسط یکی از هم اتاقی هایش کشف شده است.

با کشف جسد مرد جوان و در حالی که یک کیسه پلاستیکی سفید روی سر متوفی کشیده شده بود موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی در محل حادثه حاضر شد.

یکی از دوستان این مرد جوان که جسد را در خوابگاه کشف کرده بود مدعی شد که صبح امروز از خانه خارج شدیم و تا الان از متوفی که نامش حمید است خبری نداشتیم، تا اینکه شب به خانه بازگشتیم و متوجه شدیم او در را باز نمی کند. با او تماس گرفتیم که به تماس هایش نیز پاسخ نداد. بلافاصله در را با کلید یدکی باز کردیم و مشخص شد او در خانه افتاده و جان خود را از دست داده است. موضوع را به اورژانس اطلاع دادیم که آنها نیز مرگ حمید را تایید کردند.

بررسی های تکمیلی نشان می داد که این مرد دانشجو با هیچ کس خصومت خاصی نداشته است و هیچ آثاری از ضرب و جرح نیز روی بدنش نبود. با اینحال پلاستیک سفید رنگی که روی سر جسد کشیده شده بود نوع مرگ را مشکوک می کرد. به همین دلیل با صدور دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات در زمینه مرگ این دانشجوی جوان ادامه دارد و رسیدگی به موضوع در اختیار ماموران اداره دهم جنایی تهران قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      خدابیامرزتش ،روحش شاد
      عجبا چقدر کشت و کشتار زیاد شده خدابهمون رحم کنه ان شاا۰۰۰که زودترقاتل پیدا و به اشد مجازات برسه
      یاحق

    • بدون نام

      خدا رحمتش کند، طوری نیست، اگه دانشجو دختر بود دهها افترا بهش می بستن!!!

    • بدون نام

      خودکشی کرده

    • مهسا

      بیچاره جوون مردم حتما نتونسته تو این تعطیلات پیش خانوادش باشه بخاطر خیلی از مشکلات تو خوابگاه مونده الانم کشتنش معلوم نیس کار کی بوده خدا لعنتشون کنه به این جوون هم رحم نکردند

    • مهتاب

      اگه پلاستیک رو سرو صورتش کشیده شده حتما کسی اونو کشته . حیف از جونیش که پرپر شد و بیچاره پدرو مادرش که چه امید و آرزویی واسش داشتن . خدا بهشون صبر بده . سوای قتلهایی که به دست افراد معتاد صورت میگیره مابقی دیگه بیشتر از روی کینه و نفرته که انسان رو برای گرفتن انتقام تا مرز کشتن میبره . خدا انشاءالله دلمون رو از کینه و نفرت پاک کنه که اگه گذاشتیم تو دلمون رخنه کنه اول از هر کس و هر چیز خودمون رو نابود کرده .

    • طوطی

      مردن خیلی راهت شده،همیشه فکر میکنیم مرگ واسه همسایست و به این زودی ها نوبت ما نمیشه،اما یه لحضه ست،
      من تصادف کردم تو لحظه وجایی که فکرشم نمیکردم ،اما خداروشکر به خیر گذشت و الان خوبم

      اگه خودکشی نبوده و کشتنش ،چطور اینقد ر راحت تسلیم شده و هیچ دفاعی از خودش نکرده !!!؟

    • بدون نام

      من تو یک خبرگزاری دیگه خوندم برادرش چندین بارباهاش تماس گرفته وجواب نداده ازطرفی ایشون موادمخدرتاسرحدمرگ استفاده کردن لطفامردم روواردمعماي جنایی نکنید

    • لولو

      راحت طوطي جان.بايدتامل كردتابررسي هانهايي بشه.

    • بدون نام

      جنابان رها، مهتاب، طوطی، لو لو، وبینام و همه!! خسته نباشید، آخه همه خود پلیس شدیم دیگه! اصلاً پلیس در مقابل بعضیها بلی قربان میگه!!!

    • مهتاب

      بدون نام 1:37 مرسی ، شغل خوبیه منتظر ترفیع درجه هستیم :-)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج