۴۳۴۰۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشکل بزرگ دوربین گوشی‌های هوشمند پیکسل

گوشی های هوشمند پیکسل دستگاه قدرتمندی است که با شعار بهترین دوربین در گوشی های هوشمند به بازار آمد؛ اما حالا شاهد مشکلی بزرگ در دوربین پیکسل هستیم.

وب سایت کلیک: گوشی های هوشمند پیکسل دستگاه قدرتمندی است که با شعار بهترین دوربین در گوشی های هوشمند به بازار آمد؛ اما حالا شاهد مشکلی بزرگ در دوربین پیکسل هستیم.
مشکل بزرگ دوربین گوشی‌های هوشمند پیکسل

پیکسل در کنفرانس مطبوعاتی به عنوان گوشی با بهترین گوشی هوشمند معرفی شد. حتی در بسیاری از تست ها و نظر سنجی ها نیز دوربین پیکسل توانست امتیاز بسیار خوبی به دست بیاورد. دوربین گوشی های هوشمند پیکسل ۱۲٫۳ مگا پیکسل است و در برخی از نظر سنجی ها توانست امتیازی بالاتر از آیفون ۷ به دست بیاورد. در هر حال امروز دوربین این گوشی های هوشمند با مشکل بسیار بزرگی مواجه شده است. مشکلی که بسیاری از کاربران پیکسل با آن مواجه شده اند این است که بعد از عکاسی گاهی اوقات خطوط صورتی و بنفشی به صورت افقی و عمودی در تصویر ثبت می شوند.

این مشکل ابتدا از گزارش های بسیار زیادی از طرف کاربران شروع شد و سپس پای این گزارش های به گوگل راه پیدا کرد و سپس گزارشی در ماه اکتبر در ۹To۵Google باعث گسترده تر شدن این موضوع شد.

مشکل بزرگ دوربین گوشی‌های هوشمند پیکسل

این اختلال به گونه ای است که هنگامی که کاربر اپلیکیشن دوربین را باز می کند پس از چند ثانیه خط های افقی و عمودی بنفش و صورتی رنگی در تصویر ایجاد می شود. این مسئله علاوه بر عکس ها در فیلم های گرفته شده توسط پیکسل هم مشاهده شده است. این مسئله بیشتر در پیکسل ۵ اینچی مشاهده شده است و در پیکسل XL این مسئله کمتر دیده شده است.

Mike Fox اولین کاربری که در ماه اکتبر با این مسئله در دستگاه پیکسل خود مواجه شده است به گوگل مراجعه کرده و این کمپانی دستگاه دیگری را با دستگاه خراب جایگزین کرده است ولی متأسفانه این دستگاه جدید نیز با مشکل مواجه شده است.

مشکل بزرگ دوربین گوشی‌های هوشمند پیکسل

در ادامه این بحث گزارش هایی از طرف گوگل به گوش می رسد که این موضوع در رابطه با سخت افزار پیکسل است و باید این موضوع توسط کارشناسان به دقت بررسی شود. هنوز دلیل مشخصی برای این مشکل ارائه نشده است و براساس گزارش های ارائه شده توسط TechnoBuffalo این موضوع در رابطه با سخت افزار این دستگاه ها است.

اگر این مسئله، موضوعی سخت افزاری باشد گوگل نمی تواند با به روزرسانی جدید این موضوع را برطرف کند و باید دید که واکنش گوگل در رابطه با این مشکل چگونه است. در هر صورت تا کنون گوگل نوید داده است که این مشکل با به روزرسانی نرم افزاری جدید پیکسل برطرف می شود، باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی و چه سرنوشتی برای گوشی های هوشمند محبوب گوگل رقم می خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج