۴۳۴۳۳۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

توصيه وزارت‌کشور به رسانه‌ها در آستانه روز دانشجو

وزارت کشور با تاکید بر حمایت از همه تجمعات و سخنرانی های دارای مجوز قانونی ، از رسانه ها درخواست کرد به منظور حفظ و صیانت از فضای آزاد گفت وگو و نقد و انتقاد، از انعکاس اخبار غیر دقیق در اینباره پرهیز کنند.

خبرآنلاین: وزارت کشور با تاکید بر حمایت از همه تجمعات و سخنرانی های دارای مجوز قانونی، از رسانه ها درخواست کرد به منظور حفظ و صیانت از فضای آزاد گفت وگو و نقد و انتقاد، از انعکاس اخبار غیر دقیق در اینباره پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای درباره اهمیت اطلاع رسانی متقن رسانه ها درباره برنامه های مرتبط « روز دانشجو»ضمن تاکید مجدد بر حمایت وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها از همه تجمعات و سخنرانی های دارای مجوز قانونی تصریح کرد: لغو سخنرانی «محمدجواد حق شناس» (فعال سیاسی)صرفاً به دلیل عدم تطابق زمان پیشنهادی برگزار کنندگان برنامه و برنامه کاری سخنران مدعو، محقق شده است.

**متن کامل اطلاعیه وزارت کشور به این شرح است:

نظر به انتشار برخی اخبار مبنی بر لغو سخنرانی محمدجواد حق شناس (فعال سیاسی) در یکی از محیط های دانشگاهی استان بوشهر و برابر بررسی به عمل آمده از استانداری بوشهر، به آگاهی رسانه ها و عموم مردم شریف می رساند، مانع خاصی برای برگزاری این برنامه در میان نبوده و لغو آن صرفاً به دلیل عدم تطابق زمان پیشنهادی برگزار کنندگان برنامه و برنامه کاری سخنران مدعو، محقق شده است.

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، ضمن تاکید مجدد بر حمایت وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها از همه تجمعات و سخنرانی های دارای مجوز قانونی، از رسانه ها درخواست می نماید به منظور حفظ و صیانت از فضای آزاد گفت وگو و نقد و انتقاد، از انعکاس اخبار غیر دقیق پرهیز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاراگراف اول خودش تکلیف همه چی رو روشن کرد
      کی دیدین برای یه اجتماع یا سخنرانی مجوزی داده بشه
      پس با توجه به اینکه هیچ مجوزی داده نمیشه ، هرگونه تجمع یا سخنرانی هم ممنوعه

    • بدون نام

      خاک برسر رسانه های معاندی که بدون تحقیق کامل دست به شایعه پراکنی میزنن وباروحیات مردم بازی میکنن ,که یک وزارتخانه مجبور بشه وقتش واستعدادش رابرای خنثی سازی شایعه‌ا مصرف کنه خدالعنتشون کنه , و این اداره های عریض وطویل نظارتی هم. نمیدونم کجاین. ?????? دققققیقا کجاین? ?????

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج