۴۳۴۷۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اکران انیمیشن «مبارک» در زمستان ۹۵

اولین رئال- انیمیشن سینمای ایران «مبارک» زمستان ۹۵ با سرگروهی سینما آزادی اکران می شود.

خبرگزاری مهر: اولین رئال- انیمیشن سینمای ایران «مبارک» زمستان ۹۵ با سرگروهی سینما آزادی اکران می شود.
اکران انیمیشن «مبارک» در زمستان 95

«مبارک» اولین ساخته سینمایی محمدرضا نجفی امامی است که پس از پنج سال کار و با استفاده از فنآوری های روز انیمیشن سازی جهان پس از اولین اکران خود در جشنواره های معتبر بزودی در گروه سینمایی آزادی به نمایش در می آید.

«مبارک» اولین رئال - انیمیشن کاملا ایرانی است که تمامی مراحل تولید آن در داخل کشور انجام شده است و بیش از ۱۱۰ نفر انیماتور در ساخت و تولید آن فعالیت داشته اند. این فیلم پیش از این در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، جشنواره مونترال کانادا ۲۰۱۶ و جشنواره بوسان کره ۲۰۱۶ حضور داشته است.

انیمیشن «مبارک» داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که با عروسک‌هایی که در اقتباس از شخصیت‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده‌اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک‌هایش را وادار می‌کند که وارد عمل شوند و برای کمک رساندن به پیرمرد نقال با نوه جوان او همراه می‌شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه ای را آغاز می کنند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: محمدرضا نجفی امامی، تهیه کنندگان: علی نجفی امامی و علی پایاب، نویسنده: بهروز واثقی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، مدیر صدای بازیگران: محمد رضا علیمردانی، طراح و چهره پرداز: علیرضا خورشید، صدابردار: حمید اسلامی، طراح کاراکتر: حامد کمالی، ساخت عروسک: کامران خلج، طراح لباس عروسکها: سحر عبدالهی، برنامه ریز: سید مهدی فرخ پور، جواد گنجی، جلوه های بصری: محمدرضا نجفی امامی، عکاس: آرش صادقی، مدیر تولید: مهدی مددکار، منشی صحنه: پانته آ حسینی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: عباس وردی، مشاور رسانه ای: مهسا بایگان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج