۴۳۵۲۰۰
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

۴۰۰ میلیون پیامک محبت آمیز برای رهبری

رئیسی یادآوری کرد در مقطعی به خاطر کسالت رهبری ۴۰۰ میلیون پیامک از اقصی نقاط به معظم له را داشتیم.

تابناک: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر یکشنبه در نخستین کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی اظهار کرد: صهیونیست‌ها ظلم و ستم‌های زیادی را علیه فلسطینیان روا داشته و از سویی با تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش حمایت از آن‌ها اهداف شوم خود را در منطقه دنبال می‌کنند.
وی با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر این خواست دشمنان تصریح کرد: این گروه‌های تروریستی از سوی استکبار مورد حمایت قرار گرفته تا اهداف آنان را پیش ببرند.تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به جایگاه شیخ حسن نصرالله در دنیای اسلام تصریح کرد: این شخصیت حتی در بین مسیحیان هم از جایگاه خوبی برخوردار است که این‌ها به خاطر معرفت و شناخت آن‌ها از نقش این عالمان دینی بوده که آن‌چنان به وی ابراز محبت می‌کنند.
رئیسی با یادآوری اینکه در مقطعی به خاطر کسالت رهبری ۴۰۰ میلیون پیامک از اقصی نقاط به معظم له را داشتیم، گفت: این نشان از عشق و ارادت مسلمانان به رهبر معظم انقلاب دارد.وی با بیان اینکه برخی جوامع غربی را متمدن تلقی می‌کنند، تصریح کرد: این جوامع اکنون با مشکلات مختلف اجتماعی مواجه بوده و اساساً این کشورها را درگیر خود ساخته است.
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: این کشورها در حالی ادعای تمدن را داشته که درگیر مسأله هم‌جنس‌بازی‌ها هستند و آن را نوعی ترقی و پیشرفت تلقی می‌کنند.وی با اشاره به معضلات مختلف در کشورهای غربی تأکید کرد: این کشورهای به‌اصطلاح مترقی در عقب‌ماندگی مانده و اخلاقیات در آنها دیده نمی‌شود.این مطلب در فارس منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج