اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۵۲۱۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

امیرعبداللهیان: تل آویو ریشه اصلی ناامنی‌هاست

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عصر امروز با دستیار ویژه رئیس‌مجلس در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایلنا: حسین امیرعبداللهیان در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به سیاست کشورمان در جهت تقویت تعاملات دوستانه با کشورها گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش همه‌جانبه همکاری‌های برادرانه با همه کشورها و به ویژه کشورهای اسلامی به جز رژیم نامشروع اشغالگر قدس است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل از ایجاد شکاف در جهان اسلام در ارتباط با مساله فلسطین انتقاد کرد و گفت: باید جهان اسلام در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ کنند چراکه این موضوع مهمترین مساله جهان اسلام است.

وی تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد رابطه با برخی کشورهای اسلامی و عربی را به ضرر منطقه ارزیابی کرد و افزود: تل آویو ریشه اصلی ناامنی‌ها در منطقه به شمار می‌رود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به برگزاری کنفرانس حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آینده اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت و پشتیبانی خود از مردم و مبارزان فلسطینی ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان رابطه برخی کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی را مغایر اصول اسلامی خواند.

در ادامه این دیدار، ناصر الشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر حمایت‌های سیاسی، معنوی و مادی ایران از فلسطین تصریح کرد: با سرعت بخشیدن به حل مشکلات منطقه می توانیم تمام توان خود را صرف مبارزه با دشمن اصلی امت اسلامی کنیم.

وی با اشاره به اینکه قدس جزیی از عقیده و شرع اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت فلسطین همیشه برای مقابله با این رژیم جعلی آماده است و لحظه‌ای از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

ابوشریف در ادامه ضمن تشریح اوضاع در کرانه باختری، به وجود ۶۳۰ ایست بازرسی در کرانه باختری اشاره کرد و گفت: جای تاسف است که منطقه قدس از کرانه باختری جدا شده و عبور و مرور بدون مجوز امکان‌پذیر نیست اما این وضع تغییر خواهد کرد.

وی افزود: فلسطین از جهات مختلف مورد هجمه قرار گرفته اما مقاومت مردم فلسطین در بیش از هفت‌دهه گذشته نوید بخش آینده‌ای روشن برای سرزمین ما و قدس شریف است.

در ادامه نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران از نقش اساسی و محوری مقام معظم رهبری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ...یک چیز جدید میگفتی !

    • بدون نام

      اخه تاکی از این حرفا..باید وضعیت فرق کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج