۴۳۵۵۵۷
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

خنده خود را به فضا بفرستید

به لطف پروژه هنری یک هنرمند با نام ایال گِور، میراث ما می تواند برای ابدیت در اعماق تاریک و سرد فضا در شکل لوح چاپ سه بعدی از خنده، باقی بماند.

وب سایت TopInEarth: با وجود بلندپروازی های ایلان ماسک برای ارسال و فراهم کردن امکان زندگی بشر بر روی سیاره های گوناگوم، بسیاری از ما هیچ وقت قادر به دیدن فضا نخواهیم بود. اما به لطف پروژه هنری یک هنرمند با نام ایال گِور، میراث ما می تواند برای ابدیت در اعماق تاریک و سرد فضا در شکل لوح چاپ سه بعدی از خنده، باقی بماند.
خنده خود را به فضا بفرستید

این پروژه با عنوان Laugh# از اولین قطعه ی هنری که از زمین به فضا ارسال شد، تفاوت زیادی دارد. سفینه ی فضایی وویجر 1 که دورترین شی دست ساز بشر از زمین است همان لوح طلایی معروف را با خود به همراه دارد، لوحی که دارای نمونه های از هنر، موسیقی و علوم ما زمینی هاست و همچنین تندیس "فضانورد افتاده" - یک تندیس آلومینیومی کوچک - که توسط خدمه ی آپولو 15 در منطقه ی Hadley Rille ماه قرار گرفته است.

اما در صورت موفقیت، Laugh# اولین قطعه ی هنری خواهد بود که در فضا ساخته می شود. این موفقیت مدیون پرینتر سه بعدی Made In Space خواهد بود که در ماه مارس سال جاری به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شد و گِور از این پرینتر برای چاپ تندیس خود بهره خواهد برد.

هر فرد علاقمند به حضور در این پروژه می تواند اپلیکیشن Laugh# را دانلود کرده و بهترین خنده و لبخند خود را ثبت کند. سپس این اپلیکیشن اقدام به پردازش صدا برای یافتن چیزی که هنرمندان "ستاره ی لبخند" نامیده اند، یا درواقع یک نقشه ی سه بعدی از خنده که سپس می تواند از طریق اپلیکیشن قابل اشتراک گذاری باشد، می نماید. کاربران می توانند لبخند مورد علاقه ی خود را به رای گذاشته و ستاره لبخندی که بیشترین لایک را دریافت کند، برنده خواهد شد و افتخار ارسال لبخند به ISS، چاپ سه بعدی و پرتاب به فضا با یک فضاپیما به برنده ی ستاره ی لبخند می رسد.

گِور می گوید: "نقاشی های روی دیوارهای غارها با دست انسان های اولیه صورت گرفته و نشانی برای اثبات بشریت می باشند. Laugh#، نسخه ی قرن 21 همان شیوه است: محفظه بندی دقیق ریاضیاتی صدای خنده که عمومی ترین واکنش انسانی است، در فضا شناور خواهد بود و منتظر می ماند تا کشف شود."

رقابت برای ایجاد و به اشتراک گذاری بهترین خنده تا 31 دسامبر ادامه خواهد داشت، به این ترتیب اگر به این پروژه علاقمند شده اید کافیست اپلیکیشن iOS آن را دانلود کرده و شما هم در این برنامه نقشی داشته باشید. برنده ی این رقابت در ژانویه ی سال بعد پیش از پرینت و انتشار در ماه فوریه، اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که سالهاست خنده کردن یادم رفت هر وقت احساس کردم میتوان خندید چشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج