adexo3
۴۳۶۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

داعش ایرانی ها را «مجوس» خواند

سخنگوی داعش ایرانی‌ها را «مجوس» خواند و مدعی شد: شر از کشور ایران شروع شده و به اوج خود رسیده است. ایران از طریق مستشاران و کارشناسان نظامی خود، به اهل تسنن در عراق و شام حمله می کند و آنها را به قتل می رساند.

خبرگزاری فارس: عناصر داعش «ابوالحسن المهاجر» را به عنوان سخنگوی جدید خود انتخاب کردند.

ابوالحسن المهاجر پس از کشته شدن ابومحمد العدنانی در حلب واقع در شمال سوریه به عنوان سخنگوی جدید تعیین شده است.

داعش اولین فایل صوتی ابوالحسن المهاجر را امروز منتشر کرد. سخنگوی جدید داعش کشورهای آمریکا، روسیه، ایران، ترکیه و کردها را تهدید و اعلام کرد که آنها در یک صف علیه داعش می جنگند.

سخنگوی داعش در این فایل صوتی که مرکز اطلاع رسانی «فرقان» وابسته به داعش آن را منتشر کرده است، از عناصر این گروه تروریستی تکفیری خواست تا سفارت خانه ها و کنسولگری‌های ترکیه در سراسر جهان را هدف قرار دهند.

سخنگوی داعش در ادامه ایرانی‌ها را «مجوس» خواند و مدعی شد: شر از کشور ایران شروع شده و به اوج خود رسیده است. ایران از طریق مستشاران و کارشناسان نظامی خود، به اهل تسنن در عراق و شام حمله می کند و آنها را به قتل می رساند.

وی در ادامه مدعی شد: ایران جرم و جنایت زیادی در حق مسلمانان مخصوصا مردم عراق و شام مرتکب می شود. غیر از «دولت اسلامی» هیچ کس نتوانسته در مقابل ایران بایستد. مردم ایران نیز مورد ظلم قرار گرفته اند و چه کسی است که مورد ظلم و ستم ایران قرار نگرفته باشد؟ از بغداد و بیروت و حلب و دمشق گرفته تا مردم خراسان و صنعاء مورد ظلم قرار گرفته اند. دولت های کافر به دولت مجوسی ایران کمک می کنند.

وی همچنین از عناصر داعش خواست تا از «تلعفر» نزدیک موصل فرار نکنند و با نیروهای عراقی مبارزه کنند.

گفتنی است که در این فایل صوتی علیه عربستان هیچ گونه تهدید و یا موضع‌گیری نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین داعش که کشورهای خارجی راچند نفربه خاک وخون کشیده آخه چرا اینا بامردم اینطوری میکنن چراباید راه به راه بشنویم هی تهدید پشت تهدیدخدایا چندساله داره آدم میشنوه همین چند وقت پیش بود که گفتند نابودی داعش نزدیکه خدا کنه همینطورباشه الان سخنگو میزاره میگه ایرانیها مجوس نابود بشن

    • بدون نام

      مجوس هفت جد و آباءته

    • مصطفی

      غلط کردن

    • یک ایرانی آزاده

      بالفرض که ما مجوسیم ولی واسه خودمونيم
      شما هم هرچی هستی واسه خودت باش
      شما که با تمام دنیا مشکل دارید و تمام آدمهای کره زمین رو تکفیر میکنید و دستورات قتل اونهارو صادر می کنید و به خیال اینکه بهشتی در آن دنیا در انتظار شماست اینهمه قتل و جنایت میکنید اما چرا تا کنون به این فکر نکرده اید که خودتون یکی از جنایتکارترین و ابلهانه ترین گروه های تروریستی در دنیا هستید که نه تنها به دینی پایبند نیستید بلکه حتی انسانیت هم ندارید امام حسین گفته اگر دین ندارید آزاده باشید ولی متاسفانه شما هیچکدامش نیستید ولی انشالله فروپاشی گروه تروریستی شما نزدیکه و تمام دنیا اونروز رو جشن میگیره و من مطمئنم که پایان تمام آدمهای ستمگر و ظالم و افراطگر دنیا بسیار دردناکه و به امید آنروز

    • علی قمی

      با این حرف گور خودشو کند اشغال

    • بدون نام

      یه سوال
      مجوس یعنی چی؟

    • ععیرضا

      این بیچاره ها مس سگ از ایران.میترسن. حالا هیاخبار دروغین انتشار کنن. کل دنیا میدونن ک اینها جنایتکار هستن

    • بدون نام

      بیخیال بابا

    • بدون نام

      عوضی

    • ایرانی دلاور

      حالا توی داعشی کثیف مثل سگ پارس کن وبگو ایرانیها مجوسند اولا مجوس بودن سگش شرف داره به داعشی بودن چون لااقل پایبند دین خدابودندشماها که اصلا وذاتا ازخودشیطان پست تریدودین نداریدثانیا بقول سگی مثل تو همینها که مجوس میگی پدر شما رو درعراق وسوریه درآوردند واجازه ندادند غلط اضافه بکنی وحالا هم دارن گور تک تکتون رو میکنند وبه درک واصل میکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج