۴۳۶۱۹۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تحسین سیگورنی ویور از فیلمنامه «آواتار۲»

بازیگری که در نقش دکتر گریس آگوستین در فیلم «آواتار» بازی کرده بود، اعلام کرده بازگشت دوباره به جهان پاندورا ارزشش را دارد.

روزنامه بانی فیلم: بازیگری که در نقش دکتر گریس آگوستین در فیلم «آواتار» بازی کرده بود، اعلام کرده بازگشت دوباره به جهان پاندورا ارزشش را دارد.

به نقل از آسوشیتدپرس، سیگورنی ویور بازیگر فیلم «آواتار» ساخته جیمز کامرون در نقش دکتر آگوستین بازی کرده بود با خواندن فیلمنامه ادامه این فیلم پرفروش، گفته فیلمنامه بسیار جالبی تهیه شده است.
تحسین سیگورنی ویور از فیلمنامه «آواتار2»

وی که در فیلم محصول سال ۲۰۰۹ در نقش دکتر علوم انسانی بازی کرده بود قرار است برای چهار فیلم بعدی نیز که کارون قصد دارد بسازد، در این مجموعه حضور داشته باشد.

«آواتار» که با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد و با فروش ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد، در حال طی کردن مراحل پیش تولید است.

ویور ۶۷ ساله در گفتگو با ورایتی گفت فقط می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اتفاق‌هایی خاص‌تر در این قسمت‌ها اتفاق بیفتد. وی افزود: به نظر من و با توجه به سه فیلمنامه‌ای که خوانده‌ام چندین برابر چیزهای غیرمنتظره‌تر در مقایسه با قسمت نخست در آن‌ها دیده‌ام.

وی گفته است: کامرون در قسمت اصلی آنقدر سرنخ‌های مختلف از خانواده، روابط و جهان موجود ساخته که حالا می‌تواند به راحتی در آن بازی کند.

با توجه به این که همه تلاش‌ها بر این بوده که سرنخی از داستان لو نرود، گفته می‌شود در ادامه‌های «آواتار» داستان بر نقش جیک با بازی سم ورتینگتون و زویی سالدانا در نقش نیتیری و فرزندان آنها در پاندورا ادامه پیدا می‌کند و آنها باید هنوز با درگیری‌های مختلف با انسان‌ها کنار بیایند.

گفته می‌شود برخی از شخصیت‌هایی که در فیلم اول مرده بودند هم دوباره به قصه برمی‌گردند از جمله شخصیت ویور و شخصیت کلنل کوآریچ که نقشش را استفن لانگ بازی می‌کند.

برای اکران قسمت دوم «آواتار» دسامبر ۲۰۱۸ اعلام شده است و گفته شده «آواتار ۵» تا سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

کامرون چدی پیش اعلام کرد فیلمبرداری هر چهار فیلم «آواتار» هم‌زمان انجام خواهد شد و روش فیلمبرداری آن شبیه یک مینی‌سریال است که ممکن است قسمت‌هایی از بخش‌های مختلف پشت سر هم فیلمبرداری شود. وی این روش را دشوار خوانده بود و گفته بود خیلی اهمیت دارد که هر بار بدانیم دقیقا در کجای داستان هستیم .

وی در عین حال گفته بود آنچه فیلمبرداری معنا دارد برای این فیلم تقریبا بی‌معناست چون بیشتر کار با گرفتن عکس‌هایی انجام می شود که تمام کارهای تکمیلی آن روی دوربین‌های دیجیتال انجام می‌شود و این روش حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد کار را تشکیل می‌دهد. بقیه تصاویر تمامی به صورت مصنوعی خلق می‌شوند.

داستان فیلم در سال ۲۱۵۴ میلادی و در یکی از چندین ماه سیاره‌ای در سامانه ستاره‌ای آلفا قنطورس به نام پاندورا اتفاق می‌افتد. انسان‌ها مشغول خارج کردن سنگی با ارزش و فلز مانند از دل این سیاره هستند. پاندورا حاوی گوناگونی شگفت‌انگیزی از زندگی فرازمینی است، و جوی غیرقابل استنشاق برای انسان‌ها دارد. جانداران بومی این سیاره موجوداتی شبیه انسان هستند که «ناوی» نامیده می‌شوند. آنها نیمه وحشی و بدوی به نظر می‌آیند، اما دارای فرهنگی بسیار غنی و کل‌نگر هستند.

کامرون در عین حال زمان اکران فیلم‌ها را چند بار تغییر داده و دلیلش این بود که تاریخ اکران این فیلم‌ها با تاریخ اکران دنباله‌های جنگ ستارگان یکی نباشد.

«آواتار» برنده اسکار در رشته فیلمبرداری، کارگردانی هنری وجلوه‌های ویژه شد و به عنوان بهترین درام و بهترین کارگردانی گلدن گلوب انتخاب شد وجایزه بهترین صحنه‌آرایی و جلوه‌‌های تصویری بفتا را نیز برد.

سیگورنی ویور فیلم‌های دیگری هم در دست تولید دارد از جمله قرار است در همکاری با نیل بلوم‌کمپ نویسنده و کارگردان «چاپی» ادامه‌ای بر آن بنویسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج