اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۶۴۴۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

حال و هوای دانشگاه تهران در روز دانشجو

مراسم روز دانشجو صبح امروز ۱۶ آذرماه با حضور دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

خبرگزاری ایسنا: مراسم روز دانشجو صبح امروز ۱۶ آذرماه با حضور دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

دانشگاه تهران در مراسم ۱۶ آذر امسال میزبان دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت و دکتر فرهادی وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و جمعی از دانشجویان بود.

عده کثیری از دانشجویان که امکان حضور در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران را نداشتند، زیر باران در محوطه این دانشکده از طریق ویدئوپروژکتور سخنرانی‌های این مراسم را دنبال کردند.

در مراسم روز دانشجوی امسال تقریباً تمامی تشکل‌های دانشجویی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب بخصوص تشکل‌های اصولگرا دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را نسبت به مسائل جاری کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به گوش رئیس‌جمهور رساندند.

در این زمینه، وضعیت اقتصادی کشور، بیکاری، توجه به نشاط در فضای دانشگاهی، وضعیت نشریات دانشجویی، حمایت از نخبگان، موضوع برجام، سیاست خارجی، وضعیت خوابگاه‌ها، وضعیت آموزش عالی و دانشگاه آزاد، جلوگیری از نهادینه شدن اشرافیت در جامعه، فساد اقتصادی، واگذاری املاک نجومی شهرداری، ممنوع‌التصویری برخی چهره‌های سیاسی، مقابله با بی‌قانونی، رسیدگی به پرونده حمله به سفارت عربستان و برخی مسائل صنفی و سیاسی از مهمترین محورهای سخنرانی تشکل‌های دانشجویی در این مراسم بودند.

این مراسم البته با برخی حاشیه‌هایی نیز همراه بود که دانشجویان موافق و مخالف دولت هرکدام با سر دادن برخی شعارهای نظیر «مرگ بر فتنه‌گر» و «روحانی زنده‌باد» عکس‌العمل خود را در برابر سخنرانی تشکل‌های دانشجویی ابراز می‌کردند.

عده‌ای از دانشجویان از تشکل بسیج دانشجویی، ضمن انتقاد از عملکرد دولت در زمینه اقتصادی و همچنین مساله برجام با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی با عنوان «دولت خط تولید تشکل‌های یکبار مصرف»، «ای پاسبان بیدار شو، خفته شاید پاسبان»، «۷۴ سال استقلال جنبش دانشجویی مسلمان»، «زندگی مردم را با برجام گره زدید حالا با نقض برجام گره‌های معیشت مردم چه می‌شود» و «آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» اعتراض خود را به سیاست‌های دولت در عرصه‌های مختلف بیان کردند و در نهایت نیز این دانشجویان با سر دادن سرود "یار دبستانی من" رئیس‌جمهور را بدرقه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود حبیب کاظمی

      بنام خدا و با سلام . روز دانشجو را به دانشجویان بسیجی که پیرو خط رهبری باشند تبریک میگویم .می خواهم بدون زبان تشرفات با تفکر بسیجی بعوان یک بازنشسته و یک مخترع در مورد ایجاد اشتقال و اذدواج و مسکن به چند نکته اشاره کنم که برخی از انرا در روز دانشجو مقام معظم رهبری در دیدار با برخی از دانشجویان رهنمودهایی را برای شما عزیزان بدان اشاره نمودند و عنوان نمودند شما مدیران اینده این کشور هستید. پس به انچه که باید باشید فکر کنید و قدم بردارید تا موفق شوید . بدون عنوان شقل و ایجاد اشتقال با سخن گفتن هیچ مشکلی حل نمی شود. همانگونه که مشکل مخترین بدون سرمایه حل نمی شود. شما عزیزا میتوانید در حال حاضر که مشارکت سرمایه گذاری خارجی در بخش تولید و ایجاد اشتقال با وجود تحریمها مشکلات خاص خود را دارد .با ایجاد یک تعاونی با توان هر میزان سرمایه و همکاری با مخترعین بنیان ملی نخبگان همکاری نمایید . ان وقت انسانی موفق در امور ایجاد اشتقال . اذدواج . و مسکن خواهید بود.تشکیل تعاونی و اورده سرمایه به هر میزان برای ایجاد اشتقال برای شما عزیزان راهکاری اسان می باشد .حذف خوروی شخصی .استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی تا زمان رونق اقتصادی .و من الله و توفیق

    • مهدی21

      بابا مشکل عمیق تر از این حرفهاست مخترع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج