۴۳۶۸۱۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار کیهان به مدیران موزه هنرهای معاصر

برخی از رسانه‌های آلمانی از این آثار با عنوان «گنجینه هنری فرح پهلوی» یاد کرده اند! همچنین بی‌بی سی به عنوان رسانه دولت انگلستان، در گزارشی به بهانه برگزاری نمایشگاه گنجینه موزه هنرهای معاصر در آلمان نوشته که این آثار متعلق به شهبانوی سابق ایران هستند و زمامدارانی که پس از پیروزی انقلاب در ایران روی کار آمدند، کمترین ارزشی برای این آثار قائل نشدند! این رسانه همچنین از برنامه فرح پهلوی برای بازدید از نمایشگاه آثار موزه هنرهای معاصر در آلمان خبر داده است!

کیهان نوشت: در ادامه حاشیه‌های امانت سپاری آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به آلمان در قالب برگزاری نمایشگاه، رسانه‌ها و برگزارکنندگان غربی این نمایشگاه، برای حضور فرح پهلوی و طرح نام وی تلاش‌هایی را آغاز کرده‌اند.
در شرایطی که دولت‌های غربی همواره ثابت کرده‌اند که هیچ گاه فارغ از غرض ورزی‌های سیاسی با فرهنگ و هنر ایران برخورد نمی‌کنند، اما مدیران معاونت هنری وزارت ارشاد، ساده انگارانه قصد انتقال آثار گرانقیمت گنجینه موزه هنرهای معاصر -که حدود پنج میلیارد دلار تخمین زده می‌شود- را به خارج از کشور دارند، غافل از اینکه طرف غربی، نیرنگ‌های آشکار و نهان خاصی را در نظر دارد.
آنچه آشکار است اینکه رسانه‌های وابسته به دولت‌های غربی از هم اکنون در تلاش هستند تا برگزاری این نمایشگاه را تبدیل به برنامه‌ای برای تطهیر و ستایش رژیم پهلوی و باقی مانده‌های آن کنند. به طوری که برخی از رسانه‌های آلمانی از این آثار با عنوان «گنجینه هنری فرح پهلوی» یاد کرده اند! همچنین بی‌بی سی به عنوان رسانه دولت انگلستان، در گزارشی به بهانه برگزاری نمایشگاه گنجینه موزه هنرهای معاصر در آلمان نوشته که این آثار متعلق به شهبانوی سابق ایران هستند و زمامدارانی که پس از پیروزی انقلاب در ایران روی کار آمدند، کمترین ارزشی برای این آثار قائل نشدند! این رسانه همچنین از برنامه فرح پهلوی برای بازدید از نمایشگاه آثار موزه هنرهای معاصر در آلمان خبر داده است! برنامه‌ای که در ادامه تلاش‌های اخیر، برای احیای نام دشمنان ورشکسته مردم ایران شناخته می‌شود.
این مطالب را می‌توان نوعی زمینه سازی رسانه‌ای برای غارت گنجینه موزه هنرهای معاصر ایران توسط غربی‌ها دانست. تلاشی که البته با هوشیاری مسئولان فرهنگی و نمایندگان مجلس برای مخالفت با انتقال آثار هنری به آلمان، می‌تواند خنثی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیهان و کارشناسی در مورد میراث فرهنگی
      برنامه امشب سینماهای تهران

      یک روز در مورد چیزی حرف نزنی واقع تعجب دارد

    • علی رضا

      فرستادن این آثار یک خیانت فرهنگی و بسیار اشتباه است.مگر موزه لوور و متروپلیتن و دیگر موزه های جهان آثارشان را به جای دیگر می فرستند که ما بفرستیم؟ مونالیزا را می فرستند ایران تا به قول آقایان تعامل فرهنگی صورت بگیره؟
      فرستادن همان و ضبط و مصادره همان!!!

    • بدون نام

      افرین به هوش وذکاوت کیهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج