۴۳۷۱۵۳
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

شرکت نفت اصراری بر اعدام بابک زنجانی ندارد

وکیل مدافع شرکت نفتی HK وابسته به شرکت ملی نفت ایران و یکی از شکات پرونده بابک زنجانی می‌گوید: شرکت نفت اصراری بر اعدام بابک زنجانی ندارد و فقط به دنبال مطالبات خود و بیت‌المال است.

خبرگزاری تسنیم: وکیل مدافع شرکت نفتی HK وابسته به شرکت ملی نفت ایران و یکی از شکات پرونده بابک زنجانی می‌گوید: شرکت نفت اصراری بر اعدام بابک زنجانی ندارد و فقط به دنبال مطالبات خود و بیت‌المال است.

غلامحسین صادقی‌قهاره در واکنش به تأیید حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی کشور و سرانجام مطالبات شرکت نفت از متهم ردیف اول پرونده نفتی اظهار کرد: قطعاً تأیید حکم با اجرای آن متفاوت است و ما همچنان امیدواریم بابک زنجانی پول‌های شرکت نفت و بیت‌المال را بازگرداند.

وکیل مدافع شرکت نفتی HK با بیان اینکه «فکر نمی‌کنم حکم اعدام حالا حالاها اجرا شود» گفت: شرکت نفت اصراری بر اعدام بابک زنجانی ندارد و فقط به دنبال وصول مطالبات خود و بیت‌المال است.

صادقی قهاره در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چندی پیش وکیل مدافع بابک زنجانی مدعی شده بود شرکای خارجی موکلش به تهران آمدند اما کسی حاضر به ملاقات با آنها نشد افزود: برخی مسئولان شرکت نفت در جلسه‌ای با این افراد شرکت کردند اما آن هم نتیجه نداد.

به گفته وکیل مدافع شرکت HK هم اکنون دادخواست ضرر و زیان شرکت نفت از بابک زنجانی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب در جریان است.

بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده نفتی که به ادعای شرکت نفت، نزدیک به ۳ میلیارد یورو بابت وجوه حاصل از فروش نفت در دوران تحریم به وزارت نفت بدهکار است، از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شده است.

مهدی شمس و حمید فلاح هروی دو متهم دیگر این پرونده بودند که آنها نیز به اعدام محکوم شدند اما دیوان عالی کشور، احکام این دو نفر را نقض کرد تا پرونده مجدداً در شعبه هم عرض رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنجانی ک کاره ای نیست ...

    • بدون نام

      تو را خدا از شکایت خودتان بگذرید خیلی جوان است اشتبلاه کرده اختلاص کرده البته در برابر قانون مجرم باید مجازات شود ولی ایا او تنها مفسد این کشور است خیلیها اختلاص کرده اند ودارند راست راست راه میروند ولی شاید جبران خطا کند او در این سن من که یک مادرم از روزی که این خبر درج شد دلم پر از غپ شده ودین ما دین رحم بخشش است سرشار ازعطوفت شما هم از شکایت گذشت کنید تا زنده بماند وپولهای شرکت را بر گرداند ریس قوه قضایی ما دادستان محترم تا انجا که شنیده ام بسیار مهربان هستند من کوچکتر از انم که در برابر قانون کلمه ای بگویم ولی خداوند فرموده ببخش تا ببخشم نگذارید بخاطر اختلاص اعدام شود اگر قتل نفس کرده بود باز حقش بود باز میگویم به حرمت یک مادر او را اعدام نکنید ومیدانم باید در برابر قانون گردن کشی نباید کرد

    • مهسا

      اعدام هیچ دردی را دوا نمی کند پولها کجا رفت اول تکلیف پولهای برده شده رو روشن کنید

    • زنبق دره

      نکنه مادر زنجانی هستی اینجوری زنجه موره میزنی میدونی این جوان نفهم که اموالش 25000. دلاره حق ملتو با حماقتاش پایمال کرده میدونی به عنوان نماینده مافیایی دزدی که پشتش بودند بیت امال ملت رو خالی کردن میدونی 200. هزار تومان از. 80. میلیون جمعیت ایران میشه اموال زنجانی که به تک تک مردم ایران بدهکاره اگه حق مردم را نمیخورد تو این چند سال صفحه حوادث پر نمیشد این پول دولت نبوده پول ملت بوده ملت دولت رو میاره و تعیین میکنه ملت این دزد تاریخی رو نمیبخشه دولت فقط قانون اجرا میکنه

    • زنبق دره

      25 هزار میلیون دلار اموال زنجانی

    • بدون نام

      اگر زنجاني بايد اعدام بشه حداقل ٥ تا ٦نفر همدستان نزديكش هم بايد اعدام وبقيه مافياش به حبس ابد محكوم بشن

    • تارا

      زنبق دره خیلی تند میری چه خبرته.کاش همه جا بتونی اینجوری حق خواهی بکنی

    • بدون نام

      نه خدا نکنه من زنجانی باشم من تهرانی هستم ان هم از نوع اصل چقدر سنگدل اگر عاطفه قدری داشتی این همه پول پول نمیکردید من خودم از قشر ضعیف وندار وبا همسری که بیمار وبیکار مستاجر شاید در ماه هم نتوانم یک کیلو برنج ویا مرغ بخرم هزینه بیماریم را بماند ولی مادرم شکم پرست نیستم انسان جایز الخاست درست یک مسلمان حق خطا ندارد ولی او تنها نبوده خیلیها بیشتر از این خوردن وبردن پس انها چه میشوند ... من میگویم با مرگ یک جوان چیزی درست نمیشود ریشه فساد وعمفسدین را باید قطع کرد او تنها که نبوده شاید اگر زنده بماند جبران وتوبه کند والا با اعدام او ریشه فساد اختلاص دوزدی تورم گرانی پولشوی گمشدن دکلها پولهای بلوکه شده خشک نمیشود چون وجدان ایمان به خدا ودلی پاک در بعضی ها پر کشیده

    • behi

      باخانم تهرانی موافقم گل گفتی عزیزم

    • زنبق دره

      چرا و به چه دلیل به جای دفاع از حقوق مردم از سر همه دزد و مباشر دزد دفاع میکنین؟؟؟؟ من تمام هم و غم آگاه کردن ملت بیدار کردن ملت و گرفتن حق مظلومان از ظالمان و شما دلسوز و مدافع ظالم این مرموزه!!!! یه چیزی هست که سر در نمیارم چیه

    • تارا

      اخه با اعدامش که چیزی درست نمیشه .انسان جایزالخطاست هر انسانی مطمئنن تو زندگیش اشتباهاتی داره باید به همچین ادمهایی فرصت داد.

    • زنبق دره

      کوچولو کسی نگفت تاریخ گویا رو اعدام کنن گفتیم اموال زنجانی برای 80. میلیون مردمه و به مردم بدهکاره باید 200. هزار تومن به حساب تک تک مردم بریزه و دستان پشت پرده رو لو بدهد و به حبس ابد محکوم بشه متوجه شدی گلللل مننن

    • زنبق دره

      سنگدل خودتی تو شاید بخوای مثل انسانای بدوی زندگی کنی و حقتو بدی به امثال زنجانی بخورن ولی اگه مردم میخواستن و میتونستن تو جامعه پست مدرن مثل تو بدوی زندگی کنند از فقر روانی نمیشدن و خودکشی نمیکردن و صفحه حوادث پر نبود خدا رو شکر مدافع حقوق بشر نیستی وگرنه جهان رو به باد میدادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج