اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۷۲۷۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

چین در زمان مناسب اقدام ترامپ را تلافی می‌کند

روزنامه «مردم» ارگان حزب حاکم چین امروز نوشت که تلاش های ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا برای افزودن بر فشارها بر چین نتیجه نخواهد داد و تاکید کرد که در زمان مناسب و در صورت لزوم اقدامات نادرست ترامپ تلافی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه «مردم» ارگان حزب حاکم چین امروز نوشت که تلاش های ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا برای افزودن بر فشارها بر چین نتیجه نخواهد داد و تاکید کرد که در زمان مناسب و در صورت لزوم اقدامات نادرست ترامپ تلافی خواهد شد.

این نشریه ضمن انتقاد شدید از گفت و گوی تلفنی وی با رهبر تایوان در روز جمعه گذشته آورده است: ترامپ سعی دارد به هر شکل فشارهای آمریکا را بر چین افزایش دهد اما بداند که پکن تسلیم نخواهد شد و در برابر واشنگتن تعظیم نخواهد کرد.
مردم خاطر نشان می کند که او باید دیپلماسی را بهتر بیاموزد. ترامپ باید دریابد که حق حاکمیت معنای ویژه ای دارد و مساله تایوان به حق حاکمیت چین پیوند خورده است و او نمی تواند چنین اصلی و وضعیتی را تغییر دهد.

این روزنامه اظهار نظرهای اخیر ترامپ مبنی بر افزایش تعرفه بر روی واردات کالا از چین یا در مورد ارز یوان پول ملی این کشور و گفت وگوی وی با رهبر تایوان را مصداق برنامه هایی برای فشار بیشتر بر چین دانسته و آورده است که چنین اقداماتی بیشتر به روابط لطمه خواهد زد.

مردم ادامه می دهد که اگر ترامپ بخواهد به چنین اقداماتی دامن بزند و یا اینکه برای چین مشکل تراشی کند بداند که پکن نیز در زمان مناسب تلافی جویی خواهد کرد.
این روزنامه که دیدگاه دولتمردان چین را منتشر می کند ،نوشته است : در مورد ارز نیز باید توجه داشت که تعمدی در تضعیف ارزش یوان پول ملی چین نیست و این به مسایل و تحولات بازار مربوط است و چین هرگز به دنبال انحصاری کردن ارز نبوده است.
مردم می نویسد : اتهامات ترامپ مبنی بر ساخت و سازهای گسترده نظامی چین در دریای جنوبی نیز نادرست است. زیرا چین فقط به دنبال کاستن از تنش ها در این منطقه و برقراری ثبات است و هرگز تلاشی غیر از این نکرده است .

روزنامه تصریح کرده است که روابط چین و آمریکا مهمترین نوع رابطه در جهان میان دو کشور محسوب می شود و این از درک ترامپ بالاتر است و نه فقط آمریکا به چین وابستگی زیادی دارد بلکه روابط این دو کشور برای صلح و ثبات جهان مهم است و ترامپ باید مسیر درست را پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فردا که شرکت های بزرگشونو برگردوندن تو خاک خودشون اونوقت ' اونوقته که چینیها در و دیوارو گاز میگیرن

    • بدون نام

      فقط کافیه شرکت های آمریکایی سرمایه های خودشونو از چین خارج کنن ' ببینیم اونوقت بازم گنده گویی میکنن?

    • بدون نام

      تایوان یه کشور مستقل هستش ! با یک ارتش فوق قدرتمند ' اگر چینی ها بمب اتم نداشتن حرفی هم از نظر نظامی برای گفتن نداشتن

    • بدون نام

      چینی های کمونیست خیلی به خودشون مغرور شدن

    • بدون نام

      همون بلایی که بر سر مشاغل آمریکایی ها اومده ' سرما هم اومده ولی ما به خاطر کرسی شورای امنیت چین بعلاوه حق وتو اونها ' بی توجه هستیم به این مساله

    • بدون نام

      چین جوجو با امریکا کل کل نکن بچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج