اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۷۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عسگراولادی: هاشمی مانند نخ تسبيح است

البته بنده معتقدم آيت الله هاشمي رفسنجاني وزن و شأني دارد که بايد گفت تاريخ جمهوري اسلامي را منهاي هاشمي رفسنجاني نمي‌توانيم بنويسيم؛ چون ايشان مثل يک نخ تسبيح است.

خبرگزاری ایلنا: دبير‌کل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: دولت بايد سليقه فقاهت، ولايت و مرجعيت داشته باشد؛ نمي‌شود براي اداره کشور، آش شله قلمکار درست کنيم که اين امر به نظرم زننده است.

حبيب الله عسگر اولادي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به شرايط کنوني کشور و شيوه‌اي که در طي سال‌هاي گذشته براي اداره کشور استفاده شد، چقدر استفاده از همه ظرفيت‌هاي سياسي موجود در جامعه در دولت آينده ضروري است؟

گفت: راجع به اينکه دولت وحدت ملي و اينکه بگوييم بايد وحدت ملي ايجاد کنيم، بايد بگويم ما وحدت ملي داريم

.وي با اشاره به طرح دولت وحدت ملي و استفاده از همه ظرفيت‌ها براي اداره کشور از سوي آيت الله هاشمي رفسنجاني، و با بيان اينکه بهتر است به جاي تأکيد بر استفاده از همه سليقه‌ها، از همه صلاحيت‌ها استفاده کنيم، گفت: البته بنده معتقدم آيت الله هاشمي رفسنجاني وزن و شأني دارد که بايد گفت تاريخ جمهوري اسلامي را منهاي هاشمي رفسنجاني نمي‌توانيم بنويسيم؛ چون ايشان مثل يک نخ تسبيح است، از زندان قبل از انقلاب تا فرماندهي کل قوا در زمان جنگ و تا رئيس مجلس، رئيس دولت، رئيس خبرگان، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و... بوده و نمي‌شود اين نخ تسبيح را برداريم و بگوييم مي‌توانيم تاريخ بنويسيم.

اما اينکه يک دولتي بياوريم که هم مثل آقاي ولايتي درون آن باشد و هم مثل آقاي پزشکيان؛ يعني دولتي داراي سلايق مختلف، اين طور کار مردم پيش نمي‌رود، بلکه دولت بايد سليقه فقاهت، ولايت و مرجعيت داشته باشد؛ نمي‌شود براي اداره کشور، آش شله قلمکار درست کنيم که اين امر به نظرم زننده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج