adexo3
۴۳۷۷۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بلوتوث ۵ معرفی شد

مشخصات ورژن ۵.۰ بلوتوث توسط Special Interest Group به تائید رسید. ویژگی های بلوتوث ۵.۰ شامل برد بیشتر، سرعت انتقال بیشتر، ظرفیت و پهنای باند بیشتر، بهبود همکاری و همزیستی با دیگر فناوری های بیسیم و پیشبرد اینترنت اشیاء است.

مجله سخت افزار: راه حل انتقال ارتباط بیسیم، بلوتوث، یکی از محبوب ترین فناوری های ارسال اطلاعات است که از سالهای دور تا کنون در کنار گجت های دیجیتالی حضور داشته است. در این هفته مشخصات ورژن ۵.۰ بلوتوث توسط Special Interest Group به تائید رسید. ویژگی های بلوتوث ۵.۰ شامل برد بیشتر، سرعت انتقال بیشتر، ظرفیت و پهنای باند بیشتر، بهبود همکاری و همزیستی با دیگر فناوری های بیسیم و پیشبرد اینترنت اشیاء است.
بلوتوث 5 معرفی شد

یکی از مهمترین اهداف بلوتوث ۵.۰ پوشش اینترنت اشیاء است. مارک پاول مدیر اجرایی بلوتوث گفت: بلوتوث ۵.۰ تجربه ای بدون نقص از فناوری اینترنت اشیاء را در اختیار کاربران قرار می دهد و این بدان معنی است که هم اینک منازل بزرگ، محیط های اداری و صنعتی و... فضاهای بزرگ به آسانی قادر خواهند بود تا بلوتوث را به خدمت گیرند. بلوتوث ۵.۰ با بردی ۴ برابر بیش از آخرین نسخه خود، بیشترین برد را در بین تمامی ورژن ها دارا خواهد بود.
همچنین ظرفیت انتقال Data در آن ۸ برابر و در نهایت سرعت آن نیز به دو برابر افزایش یافته است. در حال حاضر اطلاعاتی از مصرف انرژی و تراشه های بلوتوث ۵ در دست نیست اما آقای پاول به ایجاد یک سامانه ضد تداخل در این تراشه ها اشاره کرده است که با دیگر فناوری های بیسیم نیز سازگار خواهد بود. فناوری بلوتوث به دلیل قیمت و مصرف انرژی پایین، موفق به حفظ جایگاه خود تا به امروز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج