۴۴۰۰۷۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حمله فرضی کره شمالی به کره جنوبی

کره شمالی در اولین مرحله از واکنش به بحران سیاسی کره جنوبی که به استیضاح «پارک گیون هی» رییس جمهور این کشور و بروز مشکلاتی برای حکومت انجامیده ، یک رزمایش فرضی با هدف حمله به کره با حضور «کیم جونگ اون» رهبر این کشور برگزار کرد.

خبرگزاری ایرنا: کره شمالی در اولین مرحله از واکنش به بحران سیاسی کره جنوبی که به استیضاح «پارک گیون هی» رییس جمهور این کشور و بروز مشکلاتی برای حکومت انجامیده ، یک رزمایش فرضی با هدف حمله به کره با حضور «کیم جونگ اون» رهبر این کشور برگزار کرد.

این در شرایطی است که نظامیان کره جنوبی از چند روز قبل به دنبال شرایط خاص کشور و حساس بودن اوضاع اجتماعی و اقتصادی و سیاسی به واسطه استیضاح رییس جمهور ، به دستور وزارت دفاع در آماده باش بسر می برند.
تصاویر منتشر شده نشان می دهد که رهبر کره شمالی از روز یکشنبه در محل برگزاری رزمایش یاد شده در چندین نقطه حضور یافته و از نزدیک شاهد هدف قرار گرفتن چند نقطه فرضی متعلق به کره جنوبی بوده است.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی تمرینات مذکور به شکلی طراحی شده است که در جریان آن واحدهای نظامی این کشور در حال هدف به چندین نقطه فرضی در کره جنوبی هستند.

بر این اساس رهبر کره شمالی از نزدیک نظاره گر عملیات برخی از واحدها و نیروهای ویژه از جمله شماری از واحدهای راکت انداز و توپخانه بوده است که در این تمرینات رزمی به کره جنوبی حمله می کرده اند.
رهبر کره شمالی به دنبال حضور در این تمرینات خطاب به نیروهای نظامی گفت که باید به شما آفرین گفت که دشمن از دست شما نمی تواند بگریزد و راهی بجز نابودی ندارد و هرگز قدرت مقابله با شما را نخواهد داشت.
خبرگزاری یونهاپ از قول کیم آورده است که نیروهای ویژه ای که در این عملیات شرکت کردند بسرعت در حال تقویت خود هستند و کسی قدرت متوقف کردن آنها را نخواهد داشت.

پس از استیضاح رییس جمهور کره جنوبی در روز جمعه گذشته ارتش این کشور به نظامیان خود دست داد برای مقابله با تحرکات احتمالی کره شمالی در چنین شرایط بحرانی ، در آماده باش کامل باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دو تا درگیر بشن ما از کجا سریال کره ای ببینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج