۴۴۰۲۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پارلمان کره نشست فوق‌العاده برگزار می‌کند

احزاب سیاسی کره جنوبی با برگزاری نشست فوق‌العاده پارلمان درباره اقدامات ثبات‌ساز برای ممانعت از رکود اقتصادی دردوران استیضاح رئیس‌جمهور موافقت کردند.

احزاب سیاسی کره جنوبی با برگزاری نشست فوق‌العاده پارلمان درباره اقدامات ثبات‌ساز برای ممانعت از رکود اقتصادی دردوران استیضاح رئیس‌جمهور موافقت کردند.

جلسه فوق‌العاده پارلمان از روز پنجشنبه آغاز شده و تا ۳۱ دسامبر ادامه خواهد داشت. احزاب بیشتر بر ایجاد شغل، تقویت اقتصاد و لوایح اقتصادی تمرکز می‌کنند.

درحالی که ریاست جمهوری پارک گئون های، تا بررسی دادگاه قانون اساسی درخصوص استیضاحش به حالت تعلیق درآمده، هوآنگ کیو-آن، نخست وزیر کره‌جنوبی قصد دارد تا نگرانی‌ها در خصوص امنیت ملی را کاهش داده و به بازارهای مالی اطمینان خاطر دهد.

به دنبال استیضاح رئیس جمهور کره‌جنوبی نخست وزیر این کشور که زمام امور را به دست گرفته امروز (دوشنبه) توسط معاونین ارشد این رئیس جمهور بدنام شده از امور دولتی مطلع خواهد شد.

بررسی‌های دادگاه قانون اساسی درخصوص استیضاح پارک گئون های، ممکن است ۱۸۰ روز طول بکشد تا آن زمان پارک گئون های در کاخ آبی ریاست جمهوری باقی خواهد ماند که تنها چند ساختمان با مجتمع دولتی دفتر هوآنگ فاصله دارد.

دوره ریاست جمهوری پارک گئون های قرار بود در فوریه ۲۰۱۸ پایان یابد اما اگر دادگاه قانون اساسی استیضاح وی را تایید کند، پارک گئون های نخستین رئیس جمهور منتخب کره‌جنوبی خواهد بود که با بدنامی برکنار می‌شود.

پس از آن یک انتخابات جدید باید ظرف ۶۰ روز برگزار شود تا جانشین پارک گئون های برای یک دوره پنج ساله انتخاب شود.

هوآنگ امروز و فردا (سه شنبه) گزارشاتی را از سوی معاونین ارشد ریاست جمهوری در امور سیاست خارجه، قضایی، پرسنل و امور اقتصادی دریافت خواهد کرد.

هوآنگ از روز جمعه که زمام امور را به دست گرفته، ریاست یک نشست شورای امنیت ملی را برعهده داشته، دو بار با کابینه دیدار کرده و از مقر ارتش بازدید کرده است.

روز یکشنبه دادستان‌های دولتی دو تن دیگر از مقامات ارشد سابق کره‌جنوبی را به عنوان بخشی از تحقیقاتشان درخصوص رسوایی فساد که منجر به استیضاح پارک گئون های و اعلام جرم علیه معاونین سابق و چویی سون- سیل یکی از دوستان وی شد، متهم کردند.

در همین حال دادگاه قانون اساسی کره‌جنوبی امروز گفت: هیچ تاریخی برای جلسات علنی درخصوص بررسی استیضاح پارک گئون های تعیین نشده است.

یکی از سخنگویان گفت: ۹ قاضی دادگاه قانون اساسی اوایل امروز با یکدیگر دیدار و درخصوص این پرونده مذاکره کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج