جاباما
۴۴۰۳۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«شب نشان ملی نیما» برگزار می‌شود

هفتمین "شب نشان ملی نیما" هم‌زمان با سال‌روز درگذشت این شاعر در نوشهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: هفتمین "شب نشان ملی نیما" هم‌زمان با سال‌روز درگذشت این شاعر در نوشهر برگزار می‌شود.
«شب نشان ملی نیما» برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه مردم‌نهاد فرهنگی هنری نیما یوشیج در دیدار با فرماندار نوشهر با اشاره به جایگاه ویژه نیما یوشیج در شعر و ادب فارسی اظهار کرد: در هفتمین شب نشان ملی نیما، هنرمندان تئاتر، موسیقی، شعر، فیلمسازی و هنرهای تجسمی حضور می‌یابند و آثار ممتاز هنرمندان در حوزه‌های مختلف ارائه و از بزرگان و مفاخر بزرگ کشور در رشته‌های موسیقی، هنر، سینما و تئاتر تجلیل می‌شود.

زندی با بیان اینکه یما یوشیج یکی از مفاخر شعر و ادب مازندران و کشور است، افزود: پاسداشت یاد و نام نیما یوشیج در قالب همایش ملی شب نشان نیما بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه علاقه‌مندان شعر و ادب فارسی باشد.

مدیر مؤسسه مردم‌نهاد فرهنگی هنری نیما یوشیج تصریح کرد: همه سعی و کوشش‌ها برای حفظ و بازشناساندن میراث ادبی و فرهنگی مازندران است که در این بین معرفی هرچه بهتر نگاه و تفکر شعری نیما یوشیج می‌تواند او و آثارش را بیش از پیش به نسل امروزی بشناساند.

او در پایان گفت: هفتمین آئین ملی شب نشان نیما عصر روز پنج‌شنبه ۱۶ دی‌ماه هم‌زمان با سال‌روز وفات این شاعر پرآوازه و نوگرای کشورمان در محل سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران - نوشهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه بهره کافی را ببرند.

فرماندار نوشهر نیز در دیدار با اعضای ستاد اجرایی هفتمین "شب نشان ملی نیما" که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش که به گفته او چند سال پیاپی تلاش زیادی را برای برگزاری این همایش انجام داده‌اند، اظهار کرد: هر اقدام ادبی، هنری و حتی در زمینه‌های دیگر تا وقتی نوآوری نباشد، تحول و توسعه اتفاق نمی‌افتد و نیما به علت نوآوری‌ای که داشت تحول‌آفرین شد.

علی شادمان از "شب نشان ملی نیما" به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی مازندران و نوشهر یاد کرد و گفت: نگاه نیما یوشیج به نوآوری برای ما همیشه یک فرصت است تا همیشه یاد او را زنده نگه داریم و نسل‌های بعدی بتوانند از این ذهن خلاق و فعال نیما در راستای اهداف و برنامه‌های خود استفاده کنند.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: همایش "شب نشان ملی نیما" از سوی مؤسسه مردم‌نهاد برگزار می‌شود که شهرداری و شورای شهر نوشهر و سایر دستگاه‌های اداری شهرستان نوشهر نیز به اندازه توان خود در برگزار هر چه با شکوه‌تر همایش کمک می‌کنند و آمادگی لازم وجود دارد.

شادمان خاطرنشان کرد: با هم‌اندیشی اعضای ستاد اجرایی هفتمین همایش "شب نشان ملی نیما" تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر و باکیفیت‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی اندیشیده شده و امید است نوشهر بیش از پیش در حوزه فرهنگی موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج