۴۴۰۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش ایران به صدور حکم شیخ علی سلمان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از صدور حکم حبس و زندان طولانی و درازمدت برای شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق در دادگاه تجدید نظر بحرین شدیداً ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری فارس: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از صدور حکم حبس و زندان طولانی و دراز مدت برای شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق در دادگاه تجدید نظر بحرین شدیداً ابراز نگرانی کرد.

قاسمی اظهار داشت: برخوردهای ناعادلانه، خشن و امنیتی با رهبران مسالمت جو و میانه رو بحرینی نه تنها معضلات عدیده آن کشور را حل نخواهد کرد، ای بسا موجب یأس و ناامیدی علاقه مندان، معتقدان و طرفداران مشی و روشهای مسالمت جویانه خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مقام های بحرینی خاطرنشان کرد: اعطای پایگاه نظامی به کشورهای فرامنطقه ای، فراخوان و پذیرش نیروهای نظامی خارجی و پرداخت هزینه آنان از بودجه مردم آن کشور متضمن امنیت و راهکاری مناسب برای حکومت بحرین نخواهد بود؛ تاریخ جهان و بخصوص منطقه از گذشته تا حال بخوبی گویای آن واقعیت روشن است که تنها اتکاء بر قدرت مردم، آشتی و وفاق ملی است که می تواند بهترین ضامن امنیت کشورها و دولتها برای استمرار حیات خود باشد.

دادگاه تجدید نظر بحرین امروز دوشنبه در جلسه‌ای حکم حبس ۹ ساله صادره علیه شیخ علی سلمان را تائید کرد.

یک منبع قضائی بحرین در این باره اعلام کرد که اتهام شیخ علی سلمان «تبلیغ برای تغییر رژیم بحرین با استفاده از زور » عنوان شده است.

پیش از این شیخ علی سلمان در جولای ۲۰۱۵ به ۴ سال حبس محکوم شده بود اما در تاریخ ۳۰ ماه می گذشته دادگاه استیناف حکم حبس ۹ ساله را برای وی صادر کرد.

لازم به ذکر است شیخ «علی سلمان» امروز در واکنش به حکم دادگاه استیناف درباره تائید حبس ۹ ساله وی تاکید کرد که این حکم تنها ثبات مرا بیشتر می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      حکام بحرین به یاری خدا نفسهای اخرشون را به همراه ال سعود میکشند و با این کارها سقوط خودشان را به دست مردم بحرین سریعتر میکنند به امید نابودی تمام حکام دست نشانده و نوکران امریکا در منطقه بخصوص ال سعود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج