۴۴۱۳۱۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

مصباحی‌مقدم به روحانی: مظهر رحمت الهی باشید

حجت‌الاسلام‌والمسلیمن مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه پیامبر اسلام مظهر رحمةللعالمین در زمین بودند، گفت: دولتمردان و رییس جمهوری اسلامی ایران نیز باید مظهر رحمت الهی در میان ملت ایران باشند و ماه‎های باقی‌مانده از دوره ریاست جمهوری خودشان را در خدمت رسیدن به این مظهر برای ملت باشند. البته ایشان زحمات زیادی کشیده‌اند اما آن چیزی که مردم آن را حس و لمس کنند هنوز انجام نشده است.

خبرگزاری ایسنا:‌ حجت‌الاسلام‌والمسلیمن مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه پیامبر اسلام مظهر رحمةللعالمین در زمین بودند، گفت: دولتمردان و رییس جمهوری اسلامی ایران نیز باید مظهر رحمت الهی در میان ملت ایران باشند و ماه‎های باقی‌مانده از دوره ریاست جمهوری خودشان را در خدمت رسیدن به این مظهر برای ملت باشند. البته ایشان زحمات زیادی کشیده‌اند اما آن چیزی که مردم آن را حس و لمس کنند هنوز انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، این استاد دانشگاه امام صادق (ع) با لحن خیرخواهانه‌ای به دولت توصیه کرد: دولتمردان ما در فرصت باقی‌مانده بیایند و مشکلات معیشتی مردم را حل کنند. بیکاری و مخصوصا بیکاری جوانان تحصیل‌کرده در جامعه بیداد می‌کند به‌علاوه اینکه رکود نیز بیداد می‌کند و قیمت‌ها همچنان رو به رشد هستند.

مصباحی‌مقدم با خطاب قرار دادن رییس جمهور، گفت: آقای رییس‌جمهور! ۸۰ درصد اقتصاد ما داخلی است و تنها ۲۰ درصد اقتصاد ما حدودا خارجی است. اهتمام شما به بخش خارجی بسیار زیاد است. به ظرفیت داخلی بیشتر بپردازید. متاسفانه از ظرفیت داخلی غنی و بالقوه کشور استفاده جدی و کافی نمی‌شود. نقدینگی کشور که حالا بسیار بالاتر هم رفته، باید در اقتصاد جذب شود و از بخش غیرمولد اقتصاد به بخش مولد اقتصاد منتقل شود که این اگر عملی بشود، موجب ایجاد رونق اقتصادی در جامعه می‌شود که در نهایت لبخند رضایت را بر لب مردم ایران می‌آورد.

وی تاکید کرد: قصد ما از این صحبت‌ها خیر است و نیت بدی نداریم و حتی حاضریم اگر لازم باشد به ایشان کمک نیز بکنیم. من راه‌های عملی این کار را هم می‌توانم به ایشان نشان دهم کما این‌که قبلا هم تذکر داده‌ام و بارها نیز شاهد تذکر اطرافیان آقای روحانی نیز به ایشان بوده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کینه شتری

      بیایید کاندید سال 96ریاست جمهوری شوید لطفا . خدا شما را برای ما جوانان بیکار فرستاده است . آفرین

    • بدون نام

      حرف حساب جواب ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج