اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۵۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

نمايش فيلم رسوايی برای ۲۰۰ ائمه جمعه

رييس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور با بيان اينکه «به منظور آشنايي هرچه بيشتر ائمه جمعه و به طور کلي روحانيت با سينما، فيلم رسوايي براي ۲۰۰ نفر از ائمه جمعه به نمايش درخواهد آمد»، گفت: روحانيت بايد خود را به سينما نزديک‌تر کند.

خبرگزاری ایسنا: رييس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور با بيان اينکه «به منظور آشنايي هرچه بيشتر ائمه جمعه و به طور کلي روحانيت با سينما، فيلم رسوايي براي ۲۰۰ نفر از ائمه جمعه به نمايش درخواهد آمد»، گفت: روحانيت بايد خود را به سينما نزديک‌تر کند.

سيدرضا تقو ی با اشاره به دعوت شوراي سياستگذاري ائمه جمعه سراسر کشور براي نمايش فيلم «رسوايي» - آخرين ساخته مسعود ده‌نمکي - براي ائمه جمعه سراسر کشور گفت: اين برنامه جزو برنامه‌هاي درون‌سازماني و آموزش ضمن خدمت است. به منظور آشنايي هرچه بيشتر ائمه جمعه و به طور کلي روحانيت با سينما براي ۲۰۰ نفر از ائمه جمعه، فيلم رسوايي به نمايش درخواهد آمد.

وي افزود: اين برنامه به منظور ارتباط هرچه بيشتر روحانيت با هنرمنداني است که تلاش مي‌کنند مفاهيم ديني را به نمايش درآورند.

تقوي با اشاره به اهميت سينما گفت: نمايش اين فيلم علاوه بر اينکه مي‌تواند ائمه جمعه را با سينما بيشتر آشنا کند، همچنين تشويقي براي کارگرداناني است که مفاهيم ارزشي را به نمايش درمي‌آورند. سينما مجموعه هنرها را در خود دارد و فرهنگ‌ساز است و مي‌توان آن را به عنوان نماد توانمندي فرهنگي جامعه برشمرد. با توجه به فرهنگ غني ايراني و سوژه‌هاي مختلفي که در تاريخ ما وجود دارد و مي‌تواند مورد استفاده هنرمندان قرار گيرد، بايد به اين مساله توجه داشته باشيم.

رييس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور تاکيد کرد: با توجه به دشمني دشمنان اسلام و انقلاب، که مانع از رسيدن صداي واقعي اسلام ناب محمدي به سراسر جهان مي‌شود، بايد تلاش کنيم از راه سينما پيام خود را به دنيا که امروز از بسياري از مسائل خسته شده است، انتقال دهيم.

وي با بيان اينکه «سينماي جمهوري اسلامي بنا به دلايلي ابعاد اخلاقي و انساني بالايي دارد»، اظهار کرد: البته مي‌توانستيم موفقيت‌هاي بيشتري در عرصه سينما کسب کنيم اما با همه اينها نياز است که به رويکرد اخلاقي و انساني که براي جوامع امروز بشري ارزشمند است، بپردازيم. تقوي با بيان اينکه «ما دو اسلام داريم؛ يکي اسلام ناب و ديگري اسلام آمريکايي»، تاکيد کرد: ما بايد مايه‌هاي زلال اسلام ناب محمدي که از خانه علي (ع) و ائمه مي‌جوشد به دست دل انسان‌هاي تشنه وارد کنيم.

قدرت‌هاي مدعي حقوق بشر نمي‌گذارند صداي اسلام واقعي به گوش مردم برسد. ايران تنها منادي اسلام ناب است و سينما مي‌تواند بار بخشي از تبليغ و انتقال مفاهيم اسلام را براي معرفي به جامعه بشري برعهده گيرد. وي اضافه کرد: اسلام آمريکايي خشونت، ترور و غارت و تسليم در برابر ظلم و ستم را که ضد انسانيت و اخلاق است به جهان معرفي مي‌کند، در حالي که اين اسلام منحرف است و در اختيار آمريکا و صهيونيست‌هاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره آقای ده نمکی دست به کار شدند آمار فروش رو بالا ببرند!!!!!!

    • بهنام

      خب معلومه خوششون میاد دیگه!

    • رها

      به به
      به به

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج