۴۴۱۷۶۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ ۳ بعدی

آدیداس در سال های اخیر مشغول کار بر روی تولید کفش های ورزشی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی بود که در نهایت به معرفی طرح مفهومی Futurecraft ۳D در سال ۲۰۱۵ انجامید. اما این کمپانی آلمانی قصد ندارد فعالیت خود در این حوزه را در همین جا متوقف کند.

وب سایت تک شات: فناوری چاپ سه بعدی تا کنون ثابت کرده است که در بسیاری از عرصه ها که شامل تولیدات مرتبط با سبک زندگی مصرف کنندگان نیز می شود می تواند مفید فایده باشد . بعنوان مثال، آدیداس در سال های اخیر مشغول کار بر روی تولید کفش های ورزشی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی بود که در نهایت به معرفی طرح مفهومی Futurecraft ۳D در سال ۲۰۱۵ انجامید. اما این کمپانی آلمانی قصد ندارد فعالیت خود در این حوزه را در همین جا متوقف کند. امروز، آدیداس اعلام کرد که به زودی فروش نخستین کفش های ورزشی تولید شده توسط فناوری چاپ سه بعدی را، البته به تعداد محدود آغاز خواهد کرد.
تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی

این کفش که ۳D Runner نامگذاری شده، از طراحی مشابه کفش هایی برخوردار است که آدیداس به برندگان مسابقات دو و میدانی در طی المپیک ۲۰۱۶ ریو هدیه داد. در بخش رویی این کفش که مشکی رنگ است از فناوری پرایم نیت استفاده شده، فناوری که پیشتر در Yeezys یا Ultra Boosts هم دیده شده بود. بخش میانی کفه با استفاده از مواد چاپ سه بعدی ساخته شده که مشخصه اصلی این کفش است. متاسفانه، این کفش فقط در نیویورک، لندن و توکیو و به قیمت ۳۳۳ دلار عرضه خواهد شد.
تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی

به گفته کمپانی آدیداس: «این کفش از ساختار مهندسی شده سه بعدی برخوردار است که در مناطقی که تحت فشار زیادی خواهند بود متراکم تر بوده و در مناطق کم فشارتر از تراکم کمتری در بافت برخوردار است. این ساختار دستیابی به بالاترین سطح عملکرد را ممکن می سازد. ۳D Runner همچنین از پاشنه ای که با چاپ سه بعدی تولید شده برخوردار است که به قسمت میانی کفه کفش پیوسته است و بدین ترتیب نیاز به استفاده از چسب یا دوخت را برطرف کرده است. مزایای این ویژگی شامل انعطاف پذیری، تطابق پذیری و حمایت بیشتر است. رویه ی برخوردار از فناوری پرایم نیت نیز سبک متفاوت و عملکرد بهتر را تضمین می کند.»
تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی

علاقمندانی که در شهر نیویورک زندگی می کنند می توانند سفارش خود را از طریق اپلیکیشن Confirmed آدیداس که در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است ثبت کنند. خریداران سپس برای دریافت کفش های خود باید به فروشگاه فیزیکی آدیداس در نیویورک مراجعه کنند. ساکنین لندن و توکیو نیز روز پنجشنبه ۱۵ دسامبر، ۲۵ آذر، شانس خرید این کفش را خواهند داشت. شاید قیمت ۳D Runner به نظر زیاد بیاید، اما واقعیت این است که همین محصول بعدها با قیمتی چندین برابری در بازار عرضه خواهد شد.
تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی
تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی
تولید کفش آدیداس با فناوری چاپ 3 بعدی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج