۴۴۱۸۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازیگران «زیبایی جانبی» از عشق و مرگ می گویند

هلن میر، ویل اسمیت، دیوید فرنکل و رایان تدر در پیش نمایش فیلم جدیدشان گفتند اگر بخواهند به عشق، زمان و مرگ نامه بنویسند، چه چیزهایی خواهند گفت.

روزنامه بانی فیلم: هلن میر، ویل اسمیت، دیوید فرنکل و رایان تدر در پیش نمایش فیلم جدیدشان گفتند اگر بخواهند به عشق، زمان و مرگ نامه بنویسند، چه چیزهایی خواهند گفت.
بازیگران «زیبایی جانبی» از عشق و مرگ می گویند

به نقل از هالیوود ریپورتر، در فیلم «زیبایی جانبی» ویل اسمیت نقش یک مرد نیویورکی را بازی می کند که بعد از اینکه دخترش را از دست می دهد ضربه بزرگی می خورد؛ به این ترتیب این پروژه دقیقا فیلمی نیست که موقع کریسمس آدم را به وجد و هیجان بیاورد.

نائومی هریس در پیش نمایش روز دوشنبه این فیلم به هالیوود ریپورتر درباره داستان تلخ و شیرین آن گفت: «موضوع اندوهناکی است، اما زندگی را نشان می دهد. اغلب ما فراموش می کنیم که مرگ بخشی از زندگی است، اما مرگ به ما یاد می دهد تا جایی که می توانیم از وقتی که داریم و از کسانی که دوست شان داریم لذت ببریم. نکته زیبایی در این وجود دارد.»

هلن میرن هم درباره اکتشاف این فیلم ساخت کمپانی های برادران وارنر و نیولاین در مسئله فقدان و از دست دادن عزیزان صحبت کرد و گفت «کاری است که همه مان باید انجام بدهیم و از طریق خانواده و دوستان مان آن را تجربه کنیم. نمی توان از آن فرار کرد. بخشی از زندگی انسان است، مثل تولد، عشق، موفقیت و به اتوبوس رسیدن.»

دیوید فرانکل اضافه کرد: «وقتی در سوگ کسی هستید، خیلی راحت می توان از دنیا کناره گیری کرد. امیدوارم این فیلم نشان بدهد که شاید نه امروز، شاید نه فردا، اما روزی می توان دوباره با دیگران ارتباط برقرار کرد.»

برای اسمیت این فیلم درام جنبه ای شخصی هم دارد چون درست پیش از اینکه مراحل تهیه فیلم آغاز شود، پدرش متوجه شد که تنها چند هفته دیگر برای زنده ماندن وقت دارد. این مسئله باعث شد پیش از اینکه پدرش یک ماه پیش از دنیا برود، این دو بدون ترس درباره مرگ و غم صحبت کنند و از آن پنهان نشوند.

اسمیت پیش از نمایش فیلم در مرکز لینکلن نیویورک به هالیوود ریپورتر گفت: «این فیلم به نحوی بسیاری از باورهای من را از ریشه کند. یک چیزی که یاد گرفتم نقطه نظر بود؛ مشخص می شود که چه چیزی واقعا اهمیت دارد. خیلی از مسایل بی ربط را کنار گذاشتم و حالا می توانم به وضوح ببینم که باید روی چه چیزی تمرکز کنم. حالا فقط باید روی عنصرهای اعتیادآورم کار کنم که من را به سمت الگوهای گذشته می کشانند.»

در این فیلم پر از بازیگر - که فیلمنامه نویس آن آلن لوب می گوید یک «داستان مخصوص دوران تعطیلات» مثل «سرود کریسمس» و «یک زندگی فوق العاده» است - در ادامه اسمیت داغ دار در حالی دیده می شود که نامه هایی را برای ماهیت های عشق، زمان و مرگ می نویسد و از هریک جواب شخصی دریافت می کند.

اگر بازیگران فیلم - که شامل کایرا نایتلی، کیت وینسلت، ادوارد نورتون، مایکل پنیا و جیکوب لتیمور هم می شود - می خواستند نامه‌های این چنینی خودشان را بنویسند، هلن میرن می‌گوید نامه ای برای عشق می‌نوشت. او می‌گوید: «به عشق می گویم از کجا می‌آیی؟ می‌دانم مرگ و زمان چه چیزهایی هستند، اما عشق؛ لمس پذیر نیست، اما وقتی حسش می کنید خودتان می دانید. رازش برای من این است.»

هریس هم گفت: «اگر نامه می نوشتم می‌پرسیدم چطور می شود تا جایی که ممکن است عاشق باقی ماند، چون فکر می کنم ما برای همین اینجا هستیم، تا عشق را بدهیم و دریافت کنیم.»

آنتونی برگمن تهیه کننده می گوید در نامه‌اش با مرگ رو در رو خواهد شد، «نه فقط به خاطر اینکه آدمی هستم که به مرگ فکر می کند، بلکه به این دلیل که کنجکاوم بدانم چه اتفاقی می افتد.» رایان تدر که آهنگش در فیلم به کار رفته دوست دارد با زمان صحبت کند. او می گوید: «می پرسم که در زمانی که برایم باقی مانده چطور می توانم تو را بهتر صرف کنم؟ اما به من نگو چقدر برایم باقی مانده!»

فرانکل هم همین کار را می کند: «من پدر دو نوجوان هستم که به زودی از خانه بیرون می روند و وحشت زده هستم. شوکه کننده است که زمان چقدر سریع گذشته است.»

این فیلم ساخته آلفونسو گومز ریخون است و ابتدا قرار بود نقشی را که ویل اسمیت برعهده گرفت، هیو جکمن ایفا کند. نگارش فیلمنامه این فیلم را آلن لوب انجام داده و برد دوریس و مایکل شوگر همراه با لوب تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند.

ویل اسمیت بازیگر و خواننده آمریکایی در کارنامه خود بازی در فیلم های مختلفی از جمله «مردان سیاهپوش»، «پسران بد» و «غرب وحشی وحشی» را دارد. وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب و نیز برنده جایزه گرمی شده است و با این فیلم یکی از مدعیان اسکار است.

این فیلم در آمریکا ۱۶ دسامبر و در بریتانیا ۳۰ دسامبر راهی سینماها می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج