adexo3
۴۴۲۲۴۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

گره‌ کور در پرونده قتل هولناک زن و مرد افغان

تحقیقات برای دستگیری عامل قتل زن و مرد افغانی که در منزلی ویلایی در شهر صدرا به طرز فجیعی به قتل رسیدند همچنان ادامه دارد.

خبرآنلاین: تحقیقات برای دستگیری عامل قتل زن و مرد افغانی که در منزلی ویلایی در شهر صدرا به طرز فجیعی به قتل رسیدند همچنان ادامه دارد.

در مهرماه اهالی یک آپارتمان که از مدتی قبل بوی تعفن وحشتناکی آزارشان می داد تصمیم گرفتند پلیس را در جریان این ماجرا بگذارند. با حضور ماموران پلیس و باز کردن در ورودی خانه، گروه تجسس وارد خانه ویلایی که دو طبقه بود، شدند. هنوز دقایقی از حضور ماموران در محل خانه خالی از سکنه نگذشته بود که منشاء بوی تعفن پیدا شد.

شواهد نشان می داد اعضای خانواده به طور مشکوکی توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده اند و قاتل برای از بین بردن رد پاهای خود دست به کارهایی زده است.

ماموران بلافاصله با تلفن بازپرس کشیک قتل تماس گرفتند تا از کشف جسد یک زن و شوهرش خبر دهند. وقتی ماموران کلانتری بازپرس را از ماجرا باخبر کردند او دستور داد تا ضمن شروع تحقیقات محلی اکیپی از کارآگاهان جنایی در محل حاضر شوند.

در همین حال ماموران در پرس و جوهای محلی خود دریافتند که در این خانه مردی با زنش زندگی می‌کرده است که چند روزی از آنها خبری نیست. همچنین در بررسیهای اولیه اکیپ صحنه جرم مشخص شد علاوه بر آثار شکنجه آثار متعدد ضربات چاقو نیز بر روی اجساد وجود دارد.

تحقیقات اولیه پیرامون این جنایت فاش کرد که اين زن و شوهر افغانی در اين منزل ویلایی زندگی می کردند که مدتی قبل مورد حمله فرد یا افراد ناشناسی قرار گرفته و به طرز فجیعی به قتل رسیده اند.

بررسی هاي قضایی و پلیسی در خصوص این جنایت نشان می داد که این زن و مرد غافلگیر شده و با ضربات متعدد چاقو به طرز دلخراشی به قتل رسیده اند.

در تحقیقات مشخص شد مدتی قبل از جنایت قربانی مدعی شده که وی را تهدید کرده اند.

بررسی های پلیسی حکایت از این داشت که اختلاف این مرد به افغانستان بر می گردد. زیرا مدت ها قبل از این جنایت هولناک فردی در افغانستان به قتل می رسد و خانواده مقتول وی را در جریان آن جنایت دخیل می دانسته اند از این رو ماموران احتمال می دهند که این جنایت به دنبال انتقام جویی بوده است. در حالی که تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت ادامه دارد ماموران همچنان با بن بست اطلاعاتی روبه رو هستند و هیچ سرنخی از متهم به دست نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازهم افغانی صفحه حوادث راکه هربارنگاه مکنی یکی تصادف پراید که منجر به کشته شدن افراده یکی هم افغانی امده کشته رفته الان همین جاست سرهمین ساختمانهاداره کارمیکنه نقشه میکشه برای نفربعدی واسع اینها ادمکشی مثل اب خوردن بازهم راحتر دوست واشنا براشون مهم نیست فرقی نمیکنه امروزعشقش کشدیده فلانی رابکشه وحتماهم میکشه شک نکن چون من خودم دیدم که رفتن داخل چاه چاه کن رابرای صد تومان کشتن به همین راحتی

    • بدون نام

      خبرش تکرای بود

    • رها

      وای بیچاره ها زجرکش شدن که
      خدابیامرزتشون
      امیدوارم قاتل یا قاتلین هرچه زودتر دستگیربشن
      یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج