۴۴۲۵۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حلب از تروریست ها پاک شد

با اجرای توافق خروج تروریست ها از حلب در سوریه، ژنرال ویکتور پوزنیخر معاون اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که دیگر هیچ موضعی در این شهر تحت کنترل تروریست ها و جنگجویان ضدسوری نیست.

خبرگزاری ایرنا: با اجرای توافق خروج تروریست ها از حلب در سوریه، ژنرال ویکتور پوزنیخر معاون اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که دیگر هیچ موضعی در این شهر تحت کنترل تروریست ها و جنگجویان ضدسوری نیست.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه نیز گزارش داد که کاروان اتوبوس های حامل تروریست و اعضای خانواده آنان که بیش از پنج هزار نفر هستند، برای رسیدن به ادلب باید از گذرگاه امن 25 کیلومتری الامیریه عبور کنند که هشت کیلومتر آن تحت کنترل نیروهای دولتی است.

همچنین بنا به این گزارش، ماموران کمیته بین المللی صلیب سرخ در حال همراهی جنگجویان و تروریست های مجروح هستند.

بنا به این گزارش در مجموع باید حدود 12000 نفر از منطقه تخلیه شوند که بیش از 5000 نفر تروریست و جنگجو همپیمان هستند که بسیاری از غیرنظامیان را به عنوان سپر انسانی مجبور به همراهی کرده اند.

همچنین براساس دستور ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نظارت نیروهای این کشور برای خروج امن با استفاده پهپادها و سامانه های کنترل هوایی انجام می گیرد.

یک مقام نظامی ارتش سوریه نیز از موافقت تروریست‌ها با خروج 15000 نفر از ساکنان شهرک تحت محاصره فوعه و کفریا خبر داده است.

تروریست ها که اطمینان داشتند با میانجیگری برخی کشورهای حامی خود از حلب خارج می شوند، سلاح و مهمات باقی مانده و مقرهای خود در شرق حلب را نابود کردند.

آمریکا در صدد بود با فشار بر روسیه عملیات پیشروی ارتش سوریه را متوقف کند ولی مقام های روسی و سوری با تاکید بر لزوم تعیین برنامه زمانی لازم الاجرای خروج تروریست ها و تضمین واشنگتن، موفق شدند این اقدام را عملی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج