adexo3
۴۴۲۶۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

فصل سوم «قلب یخی» مرد؟!

اگر سری اول این مجموعه با کارگردانی محمدحسین لطیفی را برای همیشه به دست فراموشی بسپاریم و فرض بگیریم اصلا چنین مجموعه ای تا امروز ساخته نشده، دیگر نمی توانیم وانمود کنیم آلزایمر داریم و هیچ کدام از قول و قرارهای عوامل، تهیه کننده و کارگردان سری جدید قلب یخی هم یادمان رفته.

فصل سوم «قلب یخی» مرد؟!

تماشا: «همه می گن که تو نیستی ... همه می گن که تو رفتی ... دروغه؟!»

هیچ کس نمی دانست مازیار فلاحی جز استعداد خوانندگی، پیشگوی قابلی هم هست! خیلی های مان اولین بار این ترانه را در مجموعه اول و دوم «قلب یخی» شنیدیم. احتمالا همان موقع مازیار فلاحی پیش بینی کرده بود این ترانه بهترین انتخاب برای پر سروصداترین و البته پرستاره ترین مجموعه سال است!

انگار کم کم باید قبول کنیم یک نفر برای «قلب یخی» وِرد خوانده و طلسمش کرده وگرنه با این همه ریخت و پاش و ستاره بازی و ببر و بیار کمترین توقعی که می شد داشت فروش بالا بود!

اگر سری اول این مجموعه با کارگردانی محمدحسین لطیفی را برای همیشه به دست فراموشی بسپاریم و فرض بگیریم اصلا چنین مجموعه ای تا امروز ساخته نشده، دیگر نمی توانیم وانمود کنیم آلزایمر داریم و هیچ کدام از قول و قرارهای عوامل، تهیه کننده و کارگردان سری جدید قلب یخی هم یادمان رفته.

بعد از جذب ستاره های بزرگ سینمای ایران به پروژه قلب یخی که هر 10 سال یک بار قبول می کنند در یک کار دور هم جمع شوند، تصور می شد همه چیز بر وفق مراد است و «قلب یخی» تبدیل به ماندگارترین اثر شبکه نمایش خانگی خواهد شد؛ البته ماندگار که شد ولی با القابی دیگر مثل گران ترین، پر سروصداترین، ناکام ترین و ... خیلی «ترین های» دیگر!

فصل سوم «قلب یخی» مرد؟!

تمام امید«سیدکمال طباطبایی» تهیه کننده «قلب یخی» و علی اسدزاده، مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد به عنوان پخش کننده این مجموعه این بود که قلب یخی در هر دوره پخش با تیراژی بیش از یک میلیون و پانصد هزار نسخه به فروش برسد و به لطف حضور ستاره هایش با استقبال عجیبی روبرو شود اما از همان سری اول پخش این مجموعه، اسدزاده، پخش کننده مجموعه در گفت و گوی اختصاصی با تماشا اعلام کرد، بعد از این کار شرکتش را جمع خواهد کردو بقالی خواهد زد تا ضرر و زیان ناشی از این ناکامی در بازار را به گونه ای جبران کند، چرا که فروش پایین این مجموعه در همان روزهای اول نشانه ای بر غلط از آب در آمدن تمام پیش بینی های آقایان بود.

از طرفی چند روز پیش یکی از ستاره های محبوب و طناز این مجموعه در جمعی خودمانی اعلام کرد تیراژ «قلب یخی» به جای یک میلیون و پانصد هزار نسخه به تنها ۹۰ هزار نسخه رسیده است! از همه اتفاقات عجیب تر اینکه با وجود آماده بودن قسمت های مختلف این مجموعه معلوم نیست چرا قسمت جدید «قلب یخی» به بازار عرضه نمی شود.

از آنجا که هیچ کدام از عوامل پاسخگو نیستند تصور می شود نباید خیلی منتظر قسمت های آینده «قلب یخی» باشیم. فروشنده یکی از سوپرمارکت های مرکز شهر درباره فروش این سریال می گوید: «من از ابتدا برای خرید این مجموعه و قرار دادن استند آن در مغازه ام، موافقت نکردم. مردم این چیزها را نمی خرند. مردم دیگر به خاطر اسم و قیافه آدم ها پول نمی دهند، داستانی خوب و فیلم خوب می خواهند.»

از سوی دیگر همزمانی عرضه «ویلای من» با «قلب یخی» موجب شده تا خیلی ها به جای خریدن هر دو، دست به انتخاب بزنند. طبیعتا میان این دو گزینه، «ویلای من» انتخاب بهتری برای مشتری است که دنبال لحظاتی مفرح است. شنیده می شود تهیه کننده این مجموعه، مدتی در تلاش بود شرکت پخش کننده را تغییر دهد اما این اتفاق نیفتاد. با توجه به اینکه این مجموعه، سی دی های خود را به صورت رایگان روی نشریه ای به صورت ماهانه هم عرضه می کند، به نظر می رسد دیگر به فروش بالا و سود، امیدی ندارد.

باید صبر کرد و دید با این اوصاف آیا سید کمال طباطبایی باز هم سر تصمیمش باقی خواهد ماند و کمپانی «قلب یخی» برای تولید محصولات فرهنگی راه خواهد انداخت یا بی خیال می شود و برای حفظ آبرو هم که شده می گذارد «قلب یخی» شامل مرور زمان و فراموشی ناشی از آن شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لاله

      نمی دونم شماچرا اینقدر با قلب یخی بدید یا حسودیتون میشه چرا؟

    • طاها

      مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج