۴۴۲۶۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خروج سومین گروه تروریست‌ها از شرق حلب

در پی توافق ایجاد شده در حلب مبنی بر خروج تروریست‌ها از این شهر، سومین گروه از تروریست‌ها نیز از حلب خارج شدند.

خبرگزاری میزان: در پی توافق ایجاد شده در حلب مبنی بر خروج تروریست‌ها از این شهر، سومین گروه از تروریست‌ها نیز از حلب خارج شدند.

این عناصر تروریستی که شمار آن‌ها از دو گروه قبلی کمتر بود، از شرق حلب خارج شدند و تلاش برای انتقال آنان به نواحی غربی حلب ادامه دارد اما به موجب توافق به عمل آمده تخلیه آنان باید با ورود اتوبوس هایی که شهروندان محاصره شده در فوعه و کفریا را از این شهر انتقال می دهند هم‌زمان باشد.

بر اساس توافق دولت سوریه و روسیه با گروههای تروریستی، در مرحله اول اجرای توافق، عناصر گروه‌های تروریستی که حدود پنج هزار نفرند به همراه خانواده هایشان از حلب منتقل می شوند و در مقابل حدود ده هزار نفر نیز از شهرهای فوعه و کفریا به سمت لاذقیه خارج خواهند شد.

این در حالیست که گروه تروریستی احرار الشام با جلوگیری از ورود اتوبوس ها، مانع اجرای توافق شده و در آن اخلال ایجاد می‌کند.

علاوه بر این گزار‌های منتشره حاکی از این واقعیت است که تاکنون هیچ اتوبوسی وارد فوعه و کفریا برای انتقال زخمی‌ها نشده است.

شهروندان فوعه و کفریا امید خود به خروج از چنگال تروریست ها را از دست داده و بیم دارند که گروه های مختلف تروریست ها تا آخرین نفر از حلب خارج شوند، بدون آنکه حتی به یک بیمار اجازه خروج از فوعه و کفریا داده شود.

دو شهرک فوعه و کفریا در ۱۰ کیلومتری شمال ادلب از ۲۸ مارس ۲۰۱۵ و پس از سقوط شهر ادلب واقع در شمال غربی کشور سوریه به محاصره کامل تروریست ها در آمده و از آن زمان به صورت روزانه هدف حمله خمپاره ای تروریست ها قرار می گیرند.

در پی شکست های اخیر گروه های تروریستی در سوریه ، وزیر خارجه آمریکا آتش بس همه جانبه در سوریه را خواستار شده است.

علاوه بر این وزرای دفاع انگلیس و آمریکا هم در نشست خبری تاکید کردند: بشار اسد نباید در آینده سیاسی سوریه نقشی داشته باشد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز با انتشار پیامی در خصوص آزادی حلب گفته است: با آزادی حلب، وضعیت سوریه و منطقه و جهان به دو بخش قبل از آزادی حلب و بعد از آزادی حلب تقسیم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج