adexo3
۴۴۲۷۲۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ممنوعیت اشتغال بانوان در مشاغل سخت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اشتغال بانوان در مشاغل سخت و زیان‌آور تخلف از قانون است و در چند سال اخیر این ممنوعیت به شدت پیگیری شده است.

خبرگزاری صدا و سیما: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اشتغال بانوان در مشاغل سخت و زیان‌آور تخلف از قانون است و در چند سال اخیر این ممنوعیت به شدت پیگیری شده است.

دیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سومین همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی و بررسی و تحلیل قانون مشاغل سخت و زیان‌آور گفت: بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار مستمری‌بگیر در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۰ درصد مشمول قانون مشاغل سخت و زیان‌آور هستند.

سید تقی نوربخش افزود: بر اساس گزارش‌ها از زمان تصویب قانون مشاغل سخت و زیان‌آور تا سال ۹۲ تخلفات بی‌شماری در زمینه اجرای این قانون رخ داده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از کل مستمری‌بگیران در تامین اجتماعی بر اساس مشاغل سخت مستمری می‌گیرند افزود: سالانه ۵ هزار میلیارد تومان مستمری به این افراد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سه هزار و ۳۹۵ نفر از افرادی که مشمول مشاغل سخت بودند کمتر از سن ۱۸ سالگی کار خود را آغاز کرده اند در صورتی که اشتغال افراد زیر ۱۸ سال تخلف است.

نوربخش افزود: استحکام ارتباط سازمان‌های بیمه‌گر و سازمان تامین اجتماعی در روابط کار با منابع کار و نیروهای کار در چند سال اخیر موجب اشتغال‌زایی بیشتر، صیانت از نیروی کار، بهسازی صنایع، افزایش بازدهی و در مجموع حفظ سلامت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان صیدی پور

      سلام من خودم در تامین اجتماعی کار میکنم آقای نوربخش چگونه این حرف رو زده در حالی که در خود سازمان تامین اجتماعی و در بخش درمان از نیروهای زن در بخش خدمتگزار و خدماتی استفاده میشه اون هم به شکل قراردادی و شرکتی با حداقل حقوق یعنی ماهی نهصد هزار تومان و در سخت ترین شرایط . انصافا یکبار هم که شده این موضوع رو پیگیری کنید و نتیجه اش رو به گوش مردم برسونید هرگونه اطلاعات هم بخاین من آماده ام.

    • بدون نام

      همچنین رادیولوزی و پزشکی هسته ای

    • بدون نام

      دوستان عزیز و زحمت کش در برترین ها بیشتر سعی در خبر رسانی صادقانه به مردم بکنند نه اینکه بحث های اینچنین بی اساس که فقط جنبه تبلیغاتی رو داره پخش بکنن . آقای نوربخش از به کارگیری دختر بیست ساله به عنوان نظافتچی آن هم به صورت شرکتی و حقوق ماهی نهصد هزار تومان در خود سازمان تامین اجتماعی پیشگیری بکنن.

    • بدون نام

      سلام پیاکهای قبلی من فرستادم حواسم به اسم نبود اگر امکانش هست اسم رو حذف کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج