adexo3
۴۴۳۱۰۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

قیمت طلا صعودی شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار طلا و سکه در هفته اخیر پرداخت و تصریح کرد که بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر افزایش نرخ دلار، بر خلاف بازار جهانی حرکت صعودی پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار طلا و سکه در هفته اخیر پرداخت و تصریح کرد که بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر افزایش نرخ دلار، بر خلاف بازار جهانی حرکت صعودی پیدا کرده است.

محمد کشتی آرای گفت: هفته‌ای که گذشته چهارمین هفته متوالی بود که قیمت جهانی طلا با کاهش روبرو شد و در مجموع حدود ۳۵ دلار قیمت جهانی طلا کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به دلیل کاهش قیمت جهانی گفت که افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهره در آمریکا زمینه ساز کاهش قیمت جهانی طلا بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت سکه و طلا در بازار داخلی عنوان کرد:‌ در بازار داخلی، کاهش قیمت جهانی طلا تاثیر مثبتی روی قیمت‌های داخلی نداشت. در هفته گذشته نرخ ارز افزایش بیشتری پیدا کرد و همین افزایش قیمت باعث شد که قیمت سکه و طلا در بازار داخلی سیر صعودی پیدا کند.

کشتی آرای اضافه کرد: در این روند افزایشی سکه تمام طرح جدید از یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان به یک میلیون و ۱۴۳ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه به ۶۰۰ و ۳۲۰ هزار تومان رسید که البته بالا رفتن تقاضا هم به مناسبت عید در این روند تاثیرگذار بود.

وی درباره پیش‌بینی قیمت‌ها طی روزهای آینده در بازار سکه و طلا گفت که وضعیت قیمت‌ها در بازار بستگی به وضعیت و روند قیمت ارز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الیور تویست

      این تیکه آهن بی ارزش رو چرا انقد ارزشمند کردید؟!
      انشالله یه زلزله بیاد همه این طلاها باهاش زیر خاک دفن بشه
      که دیگه وقتی میریم خواستگاری دختر بدبخت مردم، بجای طلا ازمون فقط شاخ گل بخوان. انشالله هرکی طلا احتکار می کنه اون دنیا طلاها رو ذوب کنن بریزن توی حلقومشون تا بفهمن تمام بدبختی ما و امثال ماها از دست همین ها بوده و هست.

    • بدون نام

      همه جا دنیا طلا اومد پایین اینجا بر عکسه

    • بدون نام

      نمیدونم چرا این ایرانی ها اینقدر دوست دارند وسایل گران بشه خوب بد بخت ها گرون بشه به ضرر مملکت است همین کردستان عراق ۷ سال پیش اونجا بودم و امسال هم رفتم اونجا بازم همون قیمت ۷ سال پیش

    • بدون نام

      اگردلارارزون بشه چون باطلانسبت معکوس داره طلاگرون میشه واگردلار گرون بشه بازتوایران طلا گرون میشه پس نتیجه میگیریم توایران همیشه خوش بحال طلا فروشها البته بقیه کاسبا هم همینطور فعلا که روزگاربه کام قشربازاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج