جاباما
۴۴۳۱۷۴
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

سفیر ایران در کویت: احضار نشدم

سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور روز گذشته اش در وزارت خارجه کویت گفت: بنا به دعوت وزارت خارجه کویت با معاون کنسولی وزارتخارجه ملاقات کردم و احضاری صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور روز گذشته اش در وزارت خارجه کویت گفت: بنا به دعوت وزارت خارجه کویت با معاون کنسولی وزارتخارجه ملاقات کردم واحضاری صورت نگرفته است.
علیرضا عنایتی در گفت وگویی اظهار کرد:در این ملاقات آقای سامی حمد گفت چهار تن از اتباع کشورشان در ایران بازداشت شده اند و خواستار پیگیری موضوع شد. وی البته گفت سفارت کویت در تهران هم پیگیری می کند و خواستار مساعدت ما نیز شد.
وی افزود: من نیز تاکید کردم که اقدامات لازم را از اینجا صورت خواهم داد. در این ملاقات برخی موارد کنسولی از جمله برگزاری نشست کنسولی هم از طرف من مطرح شد.
این دیپلمات ارشد کشورمان تاکید کرد:ملاقات بسیار دوستانه بود و برخلاف آنچه اعلام شده احضاری صورت نگرفته است.

وزارت خارجه کویت روز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر ایران را برای اعلام درخواست رسمی در رابطه با پیگیری دسترسی به ۴ تبعه کویتی بازداشت شده در ایران و آزادی آن‌ها احضار کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری کویت، وزارت خارجه کویت روز جمعه اعلام کرد که به طور دقیق موضوع بازداشت ۴ شهروند خود در اهواز را دنبال و بررسی می‌کند و برای آزادی و بازگرداندن آن‌ها به کویت در حال همکاری با مقامات مربوطه ایرانی است.

سامی الحماد معاون امور کنسولگری وزیر خارجه کویت روز جمعه در کنفرانس خبری اعلام کرد که بنا به دستور وزیر خارجه این کشور سفیر ایران در کویت برای پاره‌ای از توضیحات و اعلام درخواست آزادی ۴ تبعه کویتی به وزارت خارجه این کشور احضار شد.

وی افزود: سفارت کویت در تهران با مقامات مربوطه ایرانی در رابطه با پیگیری موضوع بازداشت ۴ تبعه کویتی و درخواست برای صدور مجوز دیدار سفارت کویت با آن‌ها ارتباط برقرار کرده است.

او همچنین گفت که وزارت خارجه کویت به تلاش‌های خود از طریق سفارت این کشور در تهران و سفارت ایران در کویت برای تضمین آزادی و بازگشت این ۴ تبعه کویتی به کشور خود ادامه خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من مقیم کشور کویت هستم وتوروزنامه هاشون از احضار سفیر ما نوشتند من نمیدونم باید تاکی باید ضعف نشون بدیم درکویت هرازگاهی ایرانیها را به هرتهمتی میگیرن صدف نظراز درست یانادرست بودن اتهام آیاتابه حال سفیر کویت بابت اینها احضارشد؟تاکب ضعف وترس ازاین کشورها.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین زندگیتو بکن بابا ، خودتو قاطی این مسائل نکن الان که داری اونجا زندگی میکنی ، فکر کردی الان ایران گل و بلبله ؟ نه خیر عزیزم اینجا فعلا اقتصاد داغونه دلار که شده 4 هزار تومن درحالی که واسه شما دلار ارزونه و راحت میتونید بهترین ماشین ها و وسایل خارجی رو بگیرین پس زیاد به فکر این مسائل نباش و زندگیتو بکن

    • بدون نام

      بابا .........تلویزیون کویت صراحتا خبر رو اعلام کرد

    • بدون نام

      ای بابا تاکی تکذیب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج