adexo3
۴۴۳۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جزئیات کنسرت «سیمین غانم» در تهران

سیمین غانم از نهم تا یازدهم اسفند با اجرای هفت قطعه جدید میزبان بانوان علاقه مند به موسیقی ایرانی خواهد بود؛ او همچنین قطعات خاطره برانگیزی چون «مرد من»، «گل گلدون»، «آسمون آبی» و «پرنده» را هم اجرا می کند.

جزئیات کنسرت «سیمین غانم» در تهران

تماشا: سیمین غانم از نهم تا یازدهم اسفند با اجرای هفت قطعه جدید میزبان بانوان علاقه مند به موسیقی ایرانی خواهد بود؛ او همچنین قطعات خاطره برانگیزی چون «مرد من»، «گل گلدون»، «آسمون آبی» و «پرنده» را هم اجرا می کند. در این کنسرت سیمین غانم هفت قطعه جدید با شعرهایی از سعدی، حافظ و ملک الشعرای بهار را برای مخاطبانش اجرا می کند.

«مرد من»، «گل گلدون»، «آسمون آبی»، «پرنده» و ... از جمله آثار قدیمی و خاطره انگیز سیمین غانم است که مانند کنسرت های قبلی این خواننده، در این اجرا هم روی صحنه خواهد رفت.

«گلبن عشق»، «پری رو»، «اسرار الهی»، «ساز و نقاره»، «یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت»، «آمد نوبهار» و «می دانه یاری دگوده بود» (قبای گالشی)، نام هفت قطه جدید سیمین غانم هستند که در کنسرت یاد شده برای مخاطبانش به اجرا می گذارد.

نازی بخشایش، آزاده شمس، سارا احمدی و آرمینا جعفری نوازندگانی هستند که به ترتیب با پیانو، ویولن، دف و درام، سیمین غانم را در این کنسرت همراهی می کنند. این کنسرت از سوی بنیاد خیریه فیروزنیا و از نهم اسفند ماه به مدت سه روز از ساعت 15 در تالار وحدت، ویژه بانوان برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج