۴۴۴۱۰۸
۲۲ نظر
۵۰۱۲
۲۲ نظر
۵۰۱۲
پ

همسر صیغه‌ای مسبب درگیری مرگ‌بار برادران دوقلو

مادری که پسران دوقلویش با هم درگیر شده بودند و یکی به دست دیگری کشته ‌شده ‌بود، با اعلام گذشت از فرزند متهم به قتلش، آزادی او را درخواست کرد. به گزارش خبرنگار ما، یک‌سال قبل، زنی به مأموران پلیس خبر داد شوهرش با ضربه چاقویی که بر بدنش وارد شده، زخمی شده‌ است.

شرق نوشت: مادری که پسران دوقلویش با هم درگیر شده بودند و یکی به دست دیگری کشته ‌شده ‌بود، با اعلام گذشت از فرزند متهم به قتلش، آزادی او را درخواست کرد.
به گزارش خبرنگار ما، یک‌سال قبل، زنی به مأموران پلیس خبر داد شوهرش با ضربه چاقویی که بر بدنش وارد شده، زخمی شده‌ است.
زمانی که مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند، متوجه شدند درگیری بین دو برادر دوقلو به نام‌های آرش و امیر بوده و ضربه به دست امیر بر بدن آرش وارد شده‌ است. درحالی‌که تحقیقات اولیه از سوی مأموران آغاز شده‌ بود، خبر رسید آرش جان خود را در بیمارستان از دست داده ‌است.
به‌این‌ترتیب، به پرونده با موضوع قتل رسیدگی شد. همسر آرش به مأموران گفت: برادرشوهرم برای میانجیگری بین من و شوهرم، به خانه ما آمده ‌بود که یک‌دفعه دعوایی بین آنها اتفاق افتاد و برادرشوهرم با ضربه چاقو شوهرم را به قتل رساند. با توجه به گفته‌های این زن، مأموران امیر را شناسایی و بازداشت کردند. او به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: همسر برادرم با من تماس گرفت و گفت با آرش دعوا کرده‌ است. به او گفتم برای چه با هم دعوا کردید، گفت باید بیایی و ببینی چه اتفاقی افتاده ‌است. من و برادرم دوقلو بودیم. با توجه به اعتیاد برادرم و اینکه من کار می‌کردم و درآمد داشتم و زندگی او را اداره می‌کردم؛ به همین ‌خاطر هم وقتی همسر برادرم مشکلی داشت، به من می‌گفت. روز حادثه هم با من تماس گرفت و گفت با برادرم دعوا کرده ‌است.
به همین خاطر من به خانه آنها رفتم. آنها داشتند جروبحث می‌کردند و بچه هم داشت گریه می‌کرد. برادرم بچه را کتک زد و همین باعث شد تا دوباره با همسرش دعوا کند. وقتی این‌طور شد، من دخالت کردم. برادرم هم با لوله‌ای به سرم کوبید. خیلی عصبانی شدم و نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. چاقویی آوردم و یک ضربه به او زدم که باعث مرگش شد. من و برادرم همدیگر را خیلی دوست داشتیم. دوقلو بودیم و علاقه شدیدی به هم داشتیم. از کاری که کردم خیلی پشیمان هستم.
با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. روز گذشته، جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. در جلسه رسیدگی، متهم و مادرش اعلام کردند آن کسی که به عنوان بچه مقتول در پرونده نام‌ برده شده‌ است، در واقع نوه همسر مقتول بوده‌است.
مادر مقتول گفت: چند سال پیش پسرم، آرش، عاشق دختری شد و می‌خواست با او ازدواج کند. با هم ارتباط داشتند؛ اما زمانی که مادر آن دختر متوجه شد پسرم می‌خواهد با او ازدواج کند، مانع این وصلت شد و دخترش را به عقد مرد دیگری در آورد. بعد هم گفت عاشق پسر من شده‌ است و کاری کرد که پسرم او را به صورت صیغه‌ای به عقد خودش درآورد. وقتی این اتفاق افتاد، من دیگر به خانه پسرم نرفتم؛ چون با این ازدواج مخالف بودم. پسر من هیچ فرزندی نداشت و همسر صیغه‌ای او نوه‌اش را که همان فرزند دختر مورد علاقه پسر من بود، به خانه پسرم می‌آورد و نگهداری می‌کرد. چیزی که در پرونده گفته شده‌، اشتباه است.
من تنها وارث فرزندم هستم و حالا از خون او می‌گذرم و درخواست آزادی پسرم را دارم. هرچند داغ آرش هیچ‌وقت در دلم سرد نمی‌شود؛ اما قصاص امیر داغ جدیدی برایم خواهد بود و نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد.
متهم نیز گفته‌های مادرش را تأیید کرد و گفت: من به اشتباه در پرونده گفته‌ام برادرم بچه‌اش را می‌زد؛ منظورم نوه همسرش بود.
با توجه به این گفته‌ها و نبود گواهی حصر وراثت برای تعیین تکلیف اولیای‌ دم، هیأت قضات ادامه رسیدگی را به بعد از آماده‌شدن گواهی حصر وراثت موکول کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      عجب آدمهایی پیدا می شن با مادر دختره صیغه کرده

    • سمر تک پر

      پیشششششششش میاد دیگه اقاسعید!!!اخخخخخخ
      این خانم دخترشو شوهر داده خودش صیغه پسر معتاد شده بعد نوه شو اورده پسره بزرگ کنه ،دو تا داداش هم انداخته به جون هم !!شگفتا از این مدل خانمها نصیب گرگ بیابون نشه ،عجوزه خجالت نکشیده!؟

    • سکوت

      من برادرم را دوست داشتم! ارواح عمه ت! اگر ذره ای عاطفه و انسانیت در وجود هرکسی باشد حاضر نمی شود حتی خاری در دست کسی فرو کند چه برسد به اینکه چاقو در شکم برادر دو قلویش! متاسفانه جامعه ما در ورطه ی هولناکی از خشم و عصبیت و ددمنشی فرو رفته همگی باید از جای برخیزیم و به مرگ گذشت، احترام، مهربانی و احساس سلام کنیم و بی تفاوت مرگ هایی اینگونه را رقم بزنیم!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرمنده . دستم رو منفی رف

    • راز

      واقعا حال آدم بد میشه از همچین زندگی هایی پسره گفته حالا دختره نشد مادرش
      خانه از پای بست ویران است

    • Somi

      دستت ک از دنیا کوتاهه چی میشه گفت از این همه اشتباه! بیچاره مادرش.

    • طوطی

      از کجا معلوم که پسر ه گفته حالا دختره نشد مادرش،،،،؟؟!!
      اصلا مگه مادر مخالف ازدواج با دخترش نبوده پس چرا خودش زنش شده ؟؟؟!!!!
      باز بحث دفاع از همجنس پیش نیاد که اینجا این خانم با اینکارش جای هیچ دفاعی نزاشته,بقول بعضی ها باعث شده دوتا داداش هم بجون هم بیفتن و قتل پیش بیاد,
      بمیرم واسه مادر این دوقلوها که همه درد و زجرش واسه اون مونده,

    • راز

      اگه پسره نگفته باشه حالا دختره نشد مادرش پس باید در نظر بگیریم مادره به زور پسره رو برده صیغه خودش کرده اصلا موضوع جنسیتی نیست من یک کلام گفتم موضوع از پایه خرابه من به عنوان یک زن میگم که رابطه یک خانم سن بالا با یه پسر جوون تهوع آوره اگر زنی چنین کاری رو انجام میده حتی اگر رابطه شرعی هم باشه بازم نکبت ترین کار دنیاست ولی در کل این چنین اتفاقاتی در یک خانواده درست و حسابی نمیفته و اکثرا خانواده های از هم پاشیده معتاد و داغون هست که این اتفاقات درش میفته پسره معتاد زنه هم بدتر از اون من برای هیچکدوم جای دفاع نمی بینم

    • عجب

      عجب عجبعجب روزگاري شده ؟$

    • بدون نام

      بحق چیزهای نشنیده این فقط میخواسته زن بگیره دختر نشد مادر .....

    • بدون نام

      پناه برخدا زن گنده خجالت نکشیددنبال یه پسرهمسن دخترش بودوزنش شد وآقای آرش هم خیلی اشتباه کردکه این زنک روبه عقدخودش درآورد نبایددوانسان ازنظرفرهنگی وسن وسال وعقل به هم بیان ونتیجه اش این مرگ دردناک بدست برادرشد

    • بدون نام

      خانم راز درست میگن بخدااین نوع زندگی تهوع آورومشمئز کننده است

    • رها

      مادره دختره موردعلاقشو صیغه کرده؟؟؟؟
      آخرالزمون شده
      همون بهتر که مامانش گذشت کرده
      بیچاره نمیتونسته خب دوتا پسراشو از دست بده
      دلم آتیش گرفت دوقلو بودن حیف شد یکیش مرد
      حالا هرکاره ای هم که بود
      یاحق

    • بدون نام

      من فکر کنم با توصیفی که برادر دوقلو که فعلاً قاتل است گفته برادرش که به قتل رسیده! وضع و حال و روز درستی نداشته و فقط بخاطر اینکه این نامرد رااز حالت استخون به گوشت کنه و معتاد هم بوده اون زن سالمند هم فرصت غنیمت شمرده و از شرایط نابسامان او استفاده کرده و به قولی هم از توبره و هم از آخور خورده، درآیند راستا فرزند دخترش که نوه اش هم باشد آورده با برادر معتاد که به قتل رسیده نگهداری کنه ولی اون برادر سالم گفته که من هزینه زندگی اورا میدانم که کمی مشکوک است که شاید اول مادر را صیغه داشته و خواسته دخترش را بگیرد که مخالفت کرده احتمال دارد بچه مقتول و مادر دختر باشه، خیلی پیچیده شده که بیشتر سرکاری و حل نامه شدنی باشه مگه ميشه دختر که شوهر داره بچه خودشو به مادرش و خواستگار قبلی بده، دختره هیچ پدر این بچه چی؟؟!!!

    • بدون نام

      خوب گفتی بدون نام ۱۹/۲۱

    • بدون نام

      كامرواحداقل اسمت بنويس نظرطولاني تو چندان منطقي نيست.شماوچندخانم سايت تو خراب كرديت

    • بهار

      من خانمی را دیدم که با 43 سال سن با دوست فرزندش که 23 سال داشت ازدواج کرده بود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانمه پولداره ؟؟؟

    • بدون نام

      وا ای چه خرتوخر ی شده

    • بدون نام

      من دوباره نوشته آقا یا خانم راز را خوندم و. راز گرامی درست ميگن، بجز خانواده های بی بندوبار. افراد دیگر که کمی برای خود احترام قایل هستن این کار را انجام نمی دهند، اما احتمال این بیشتر میرود که برادر کشته شده اول مادر را صیغه کرده و بعد دخترش را خواستگاری نموده!!؟؟ که زن کاملاً مخالف بوده، و این احتمال هست که بچه مال زن مادر است حالا گناه داره بگویم شاید پدرش این برادر به قتل رسیده شاید نباشد!!! و الا همون طور که کاربر بی نام توضیح دادند چطور شخصی حاضر میشود بچه خودش که میوه زندگیش هم هست به مادر زنش که صیغه رقیب او بوده حالا بیاد بچه را به رقیب خودش بدهد یه کم عقلانی نیست،

    • بدون نام

      با مامان دخترههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با مامان دختره صیغه کرده ؟؟؟ با مامانش؟؟؟ مامان؟؟؟؟ یا خوده خدا

    • مریم

      یه مرد سن بالا تعجب نداره با کوچکتر از خودش صیغه کنه
      برعکسش تعجب داره
      اگه اون اشکال نداره اینم نداره
      ضمنا یه برادر یه برادر کشته چه ربطی به زنه داره این وسط
      دوتاشون اعصاب نداشتن خب . الان هردوتاشون دردشون خوابید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج