adexo3
۴۴۴۱۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

رفیق‌کشی پس از دورهمی مستانه

پرونده پسر جوانی که بعد از یک درگیری مستانه دوستش را به قتل رسانده ‌بود، در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

شرق نوشت: پرونده پسر جوانی که بعد از یک درگیری مستانه دوستش را به قتل رسانده ‌بود، در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، متهم یک‌سال‌ونیم قبل بعد از اینکه در یک دورهمی دوستانه مشروب خورده ‌بود، با یکی از دوستانش درگیر شده و او را به قتل رسانده‌ بود. در ابتدای جلسه رسیدگی، نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و گفت: براساس اعترافات متهم و مدارک به‌دست‌آمده، متهم به نام کیهان با همراهی سه دوست دیگرش به نام‌های امین، کریم و آرمین در خانه‌‌ امین جمع شده و مشروب می‌خورند. آنها بعد از این عمل، در دو مرحله با هم درگیر می‌شوند که در مرحله اول آرمین زخمی شده و به بیمارستان انتقال می‌یابد و در مرحله دوم امین به‌ دست کیهان به قتل می‌رسد. با توجه به مدارک به‌دست‌آمده و اعترافات متهم، درخواست رسیدگی به پرونده و صدور حکم شایسته را دارم. سپس پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند و عنوان کردند به‌هیچ‌وجه حاضر به گذشت نیستند.
سپس متهم ردیف‌اول در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم. چند روزی بود که امین به من اصرار می‌کرد به خانه‌شان بروم و با هم مشروب بخوریم، به‌همین‌دلیل به خانه‌شان رفتیم. بعد از اینکه ما با هم مشروب خوردیم، آرمین تماس گرفت، امین او را هم دعوت کرد و دورهم دوباره مشروب خوردیم. بعد کریم هم به من زنگ زد و وقتی بچه‌ها شنیدند که کریم با من صحبت می‌کند، گفتند به او هم بگو بیاید. وقتی کریم رسید، تقریبا مشروب تمام شده‌ بود. به‌همین‌خاطر هم بچه‌ها گفتند به پارک برویم و مشروب بخریم و همان‌جا بخوریم چون مادر امین قرار بود به خانه برگردد. وقتی به پارک رفتیم، آرمین و کریم بر سر خرید مشروب با هم دعوا کردند و من و امین برای جداکردن آنها رفتیم، اما آرمین زخمی شد. بچه‌ها من را به داخل خانه یکی از دوستانم بردند و آرمین را هم به بیمارستان انتقال دادند.
چند ساعت بعد کریم با من تماس گرفت و گفت مأموران برادرش را بازداشت کرده‌اند و گفت که می‌خواهند او را ببرند و از من کمک خواست. من هم برای اینکه به او کمک کنم، به آدرسی که داده‌ بود رفتم. در راه امین را دیدم که داشت به سراغ کریم می‌رفت. او به من چاقویی داد و گفت این همان چاقویی است که مال تو بود، کریم آن را به من داد پیش خودت نگه دار. ما به سمت کریم رفتیم. بچه‌ها باز می‌خواستند مشروب بخرند و بخورند و سر این موضوع با هم دعوا کردند. من می‌خواستم جدایشان کنم؛ نمی‌دانم چه شد که ضربه چاقو بر بدن امین وارد شد.
متهم گفت: من همان یک ضربه را زدم و ضربه دیگری به او نزدم، از کاری هم که کرده‌ام پشیمان هستم. اگر آن روز امین من را به خانه‌شان دعوت نمی‌کرد که مشروب بخوریم، این‌طوری نمی‌شد ضمن اینکه من دشمنی‌ای با امین نداشتم، فقط می‌خواستم کاری کنم که او و کریم دعوا نکنند.
با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات برای تصمیم‌گیری در‌این‌باره وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      دوره زمونه خیلی خراب شده جوانها برای مشروب خوری دور هم جمع می شن خجالت هم نمی کشن

    • راز

      چهارتا آدم علاف و بی خاصیت افتادن کنار هم و هر غلطی خواستن کردن حقشونه برن به درک

    • مجمد

      به جهنم که کشته شداینا انگل جامعه هستندجای این چنین افرادی جهنم است این یکی هم بایداعدام شود

    • Somi

      مشروب خوردیم! میخواستیم مشروب بخوریم! مشروب خریدیم! مشروب تموم شد!! مشروب... فقط یه تیتر میزدین قتل ب خاطر مشروب کافی بود!!

    • morteza

      من میدونم همش تقصیر کریمه. کریم بخدا تو مسلمون نیستی

    • بدون نام

      اینا همش از بیکاری است وبی شغلی

    • بیطرف

      بچه از اول بچهگیش اگه کار نکنه کلا علاف وبیکار وبی خاصیت بار میاد از بچگی کار جلو بچه هاتون بزارید وگرنه بعدا خودتون تو کارش میمونید خودم دیدم که میگم

    • بدون نام

      تا همین دیروز پریروز برای قاتل اون طفل (ستایش)ده ها ترفند مستی و حواسش جمع نبوده زدن حالا برای این یکی جرم سنگینیه!!! قربان برم خدا را، یک بام و دو هوا را،

    • بدون نام

      همه این جنایات وقتل ها پیامد فعل حرام مشروبه چرازندگی دوانسان فدای مشروب بشه ومتاسفانه تاجوانان لب به مشروب میزنن اختیاراعمال خودشون روندارن ونتیجه این میشه

    • طوطی

      من اونجا بودم به هر کدوم یه چاقو میدادم که حمله کنن به بهم ،شاید همه بدست هم کشته میشدند،جوونی که مست کنه بیاد تو خیابون خدا میدونه چه کارها که ازش بر نمیاد به جون ناموس مردم میوفتن و همه جور گندی بالا میارن,

    • رها

      نمیدونم چی شد چاقو خورد به امین؟؟؟؟
      عجب مسخره
      فقط قصاص
      قبلش شلاق به خاطره خوردن مشروب والا
      یاحق

    • مهتاب

      داستانشون خیلی شیر تو شیر شد .
      به تعداد زنگ زدنشون مشروب میخوردن .
      دعواعشون که دو راند بوده .
      اونم میخواسته با چاقو جداشون کنه .
      اگه میخواست دعوا کنه با چی دعوا میکرد ؟
      همشون یک از یکی آشغال ترن .
      یکیشونم نباید زنده بمونه .
      اوت پدر و مادری هم که قصاص خواستن اول باید خودشونو قصاص کنن با این بچه تربیت کردنشون .

    • همایون

      روزگار بدی شده آنچنان در مورد مشروب حرف میزنن که انگار میخواستن فالوده بخورن این نابکاران بی خانواده در هیچ کشوری به راحتی ایران کسی نمیتواند مشروبات الکلی تهیه کند باید سنش بیشتر از ۲۱سال باشدبا ارائه کارت شناسایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج