adexo3
۴۴۴۱۹۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مجهز شدن مدارس اصفهان به پارکینگ دوچرخه

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش دو رکن اصلی را دنبال خواهد کرد. نخست آموزش فرهنگ استفاده از دوچرخه میان دانش آموزان و سپس فراهم کردن پارکینگ‌های امن دوچرخه در مدارس.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش دو رکن اصلی را دنبال خواهد کرد. نخست آموزش فرهنگ استفاده از دوچرخه میان دانش آموزان و سپس فراهم کردن پارکینگ‌های امن دوچرخه در مدارس.
محمد حسن قائدی ها اظهار کرد: آموزش و پرورش برای ترویج استفاده از دوچرخه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و دو رکن اساسی را بی وقفه دنبال خواهد کرد. نخست آموزش فرهنگ استفاده از دوچرخه میان دانش آموزان و سپس فراهم کردن پارکینگ‌های امن دوچرخه در مدارس.

وی ادامه داد: در همین راستا در تمامی مدارس مکانی برای پارک کردن دوچرخه فراهم خواهد شد تا دانش آموزان با خیال آسوده بتوانند دوچرخه‌هایشان را پارک کنند و بعد از مدرسه آن‌ها را بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به نبود مسیرهای مناسب دوچرخه گفت: احداث مسیرهای امن و ایمن دوچرخه به ویژه برای دانش آموزان وظیفه شهرداری و دیگر سازمان‌های مربوط است و نباید فراموش شود.

قائدی‌ها فرهنگ ترافیکی اصفهان را چالش اصلی استفاده دانش آموزان از دوچرخه دانست و گفت: باید تعامل دو طرفه‌ای میان خودروها و دوچرخه‌ها شکل بگیرد. دوچرخه سوارها بدانند مانند دیگر وسایل نقلیه باید قوانین ترافیکی را رعایت کنند و در مقابل خودروها مراعات دوچرخه و بازیگوشی‌های کودکان و نوجوانان دوچرخه سوار را داشته باشند.

وی با اشاره به خاطرات نوجوانی خود درباره دوچرخه گفت: دبستان و راهنمایی را در روستا بودیم و نیازی به دوچرخه نبود اما از دبیرستان که منزل در خیابان نشاط و دبیرستان صارمیه در چهارراه نقاشی بود من و اکثر دوستانم با دوچرخه رفت و آمد می‌کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام

      بابا خیلی شاهکار میکنین اصلا غرب باید بیاد از شماها یاد بگیره دیگه چه ایده تازه ی دارین بگین

    • خاسر

      درود برشما مدیراینده نگروتوانا،ایکاش فرهنگ استفاده ازدوچرخه درکشورجابیفته،راههای اختصاصی برای عبوردوچرخه احداث بشه،انوقت تاثر سلامت واقتصاد رادرجامعه وخانواده ها ببنید، من الان به مدت دوسال است که ازخودرو کمتر استفاده میکنم وبیشترکارهارابادوچرخه انجام میدم که همین امرباعث کاهش وزن وافزایش توان جسمی وروحی ام شده است،شما بروید وبررسی کنید بیشترمردم کشورهای جنوب شرقی اسیا حتی مسئولین شان ازدوچرخه استفاده میکنند.درگذشته استفاده ازدوچرخه درایران بیشتررواج داشتت حتی درقم اکثرروحانیون محترم ازدوچرخه استفاده میکردند.

    • بدون نام

      چه فایده..ددوچرخه فقط برا مرداس..زنها طبق روال از همه چی محرومن

    • خاسر

      سلام کی گفته زنها ازدوچرخه سواری محروم هستند؟چنین چیزی صحت نداره،.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج