adexo3
۴۴۴۲۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آپارتمان نو در تهران متری ۲ ميليون تومان بود!

همان طور كه بازه قيمتي املاك مسكوني در ستون نبض بازار صفحه مسكن و عمران براي متقاضيان اين حوزه جالب به نظر مي‌رسد، ممكن است برخي خواننده‌هاي اين ستون هم با ديدن قيمت‌هاي پيشنهادي فروش واحدهاي مسكوني در ۳سال گذشته، سود و ضررهاي حاصل از هر گونه رفتار خود در بازار مسكن را برآورد كنند.

روزنامه دنیای اقتصاد: همان طور كه بازه قيمتي املاك مسكوني در ستون نبض بازار صفحه مسكن و عمران براي متقاضيان اين حوزه جالب به نظر مي‌رسد، ممكن است برخي خواننده‌هاي اين ستون هم با ديدن قيمت‌هاي پيشنهادي فروش واحدهاي مسكوني در ۳سال گذشته، سود و ضررهاي حاصل از هر گونه رفتار خود در بازار مسكن را برآورد كنند.

به همين خاطر ستون نبض بازار امروز يكسري از فايل‌هاي فروش مربوط به واحدهاي مسكوني در مناطق مختلف تهران را كه در فروردين سال ۸۹ به بازار عرضه شده‌اند دوباره منتشر كرده است تا بلكه مقايسه نرخ‌هاي پيشنهادي فروش در ۳ سال پيش با قيمت‌هاي پيشنهادي امروز بتواند قدرت پيش‌بيني ارزش ملك در سال‌هاي بعدي را قوت ببخشد تا بلكه متقاضيان كمتر متحمل ضرر شوند!

البته منظور از متقاضيان، خريداران واقعي يا همان مصرف‌كننده‌هاي حقيقي در بازار مسكن هستند كه اين روزها به نقل از خودشان قدرت خريدشان به صورت روزانه در حال كاهش است. شواهد نشان مي‌دهد كه در سال ۱۳۸۹ قيمت پيشنهادي هر مترمربع واحد مسكوني در اغلب محله‌هاي تهران بين يك تا دو ميليون تومان تعيين مي‌شد، اما اكنون متري بين ۳ تا ۴ ميليون تومان اعلام مي‌شود.

آپارتمان نو در تهران متری 2 ميليون تومان بود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا هم متری سه میلیون تا چهار میلیون تومان نشده . بلکه آمار واقعی بالاتر از اینهاست در همین بلوار کشاورز که تقریبا مرکز شهر هم محصوب میشه آپارتمان نوسازی متری 5 تا 5/5 میلیون تومانه . چه برسه به آپارتمانهای بالای میدان ونک

    • majid

      یادش بخیر . هر سال دریغ از پارسال!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج