۴۴۴۳۰۲
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

آغاز تولید فصل دوم «آسپرین» در بهمن‏‌ماه

کارگردان سریال «آسپرین» از آخرین وضعیت ساخت فصل دوم این سریال صحبت کرد.

روزنامه صبا: کارگردان سریال «آسپرین» از آخرین وضعیت ساخت فصل دوم این سریال صحبت کرد.
فرهاد نجفی کارگردان سریال «آسپرین» در گفت‏‌وگو با ما در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت فصل دوم این اثر نمایشی، اظهار کرد: به‌‏تازگی به ایران برگشتم و تقریبا لوکیشن‏‌های فصل جدید این اثر در دو کشور امارات متحده عربی و بلاروس را انتخاب کرده‌‎ایم و به‏‌زودی پیش‏ تولید را آغاز می‌کنیم و به احتمال قوی بهمن‏‌ماه فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد.

او در ادامه با اشاره به این‏که نگارش فصل دوم «آسپرین» همزمان با انتخاب لوکیشن در حال انجام است، بیان کرد: حدود ۱۰ بازیگر به این فصل اضافه خواهد شد و عمده بازیگران دومین فصل هم دیگر در این فیلم نقش‌‏آفرینی نخواهند کرد.

نجفی با اعلام این‏که داستان «آسپرین» در چهار فصل به پایان خواهد رسید، گفت: داستان فصل دوم این سریال دنباله فصل نخست آن است که در بیست قسمت خاتمه پیدا خواهد کرد.

این کارگردان با اشاره به این‏که پس از ساخت فصل دوم «آسپرین» فیلمبرداری فیلم سینمایی را در سال آینده شروع خواهد کرد، توضیح داد: فعلا در حال حاضر بیشتر تمرکزمان را روی انتخاب لوکیشن و بازیگر گذاشتیم و تنها به این نکته اکتفا می‏کنم که سناریوی این اثر سینمایی در حال حاضر مشغول نگارش است که در آینده درباره این فیلم سینمایی هم توضیح خواهم داد.

فیلمنامه فصل نخست این سریال را وحید حسن‌زاده، حمید سلیمی و سمیه تاجیک به نگارش درآورده‌اند و مریم بهرامی نیز به‌عنوان مشاور فیلمنامه با گروه نگارش همکاری می‌کرد.

«آسپرین» داستان تیمی چهارنفره از نخبه‌های علم روان‏شناسی است که مخفیانه پروژه‌ای تحقیقاتی به‌نام آسپیرین را انجام می‏دهند که درباره بیماران مبتلا به فراموشی است، اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آن‏ها انتظارش را می‌کشند. سال‏ها بعد یکی از پزشکان به‌نام صبوری به‌تنهایی پروژه تحقیقاتی را ادامه می‌دهد اما با شکست روبه‌رو می‏شود، همه چیز آشفته می‏شود، به‌ویژه وقتی نیما -مردی که در این آزمایش‏ها دچار آسیب‏‌های فراوانی شده- در صدد کشف گذشته خود برمی‌آید....

علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی، فرخ نعمتی، زیبا بروفه، روناک یونسی، سیما خضرآبادی، سیدمهرداد ضیائی، علی انصاریان، مهدی‏ ماهانی، مهران نائل، هادی دیباجی، بابک نوری، مهدی علی‌پور، پیام احمدنیا، رضا بادامچی، مهسا باقری، ایزابلا پیکیونی، ارمیا قاسمی، رضا اخلاقی‏راد، سلمان فرخنده، افشین نخعی، رامتین کیان‌پور، وحید مهین‌دوست، علی محمدی، مهدیه نساج، محسن میری، بابک قادری، محمدرضا مقدم، بهروز زهره‌وند، امید صیاح، رضا یارخلج، فوژان قبادیان، ساناز نیکنام، الهه فرشچی، اندیشه میرسپاهی، مهدی نوروزی، نسیم ملکی، مهرنوش عبدالعلی، امید رستمی، علی گلبهاران و سحر قریشی، سارا خوئینی‌ها... با حضور هادی کاظمی، شقایق فراهانی و نیز بازیگران خردسال: نادیا نجفی، آرشام طالبی، موگه تمدن‌نژاد، ایمان قره‌مادانی و ماهان بالاجاده از بازیگران فصل نخست این سریال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج