adexo3
۴۴۴۵۷۸
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

کشف ۳۲۰۰ دست کله‌پاچه غیربهداشتی در کاشان

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از کشف و ضبط ۳۲۰۰ دست کله پاچه و ۴۰۰ کیلو گوشت قرمز که به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد خبر داد.

خبرگزرای ایسنا: عباس شاه میرزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این محموله کشف شده برای بررسی‌های بهداشتی، نمونه برداری و به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۷۰۰ بازدید از واحدهای مرتبط با فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز بسته بندی، رستوران‌ها، سردخانه‌ها، آشپزخانه‌ها و مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی انجام گرفته است که از این تعداد ۳۵ مورد تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی، دو مورد به دادگاه ارجاع شده است و چهار باب واحد متخلف پلمب شده است.

سرپرست شبکه دامپزشکی کاشان اظهار کرد: در راستای تأمین سلامت فرآورده‌های خام دامی اکیپ‌های نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی، بیش از هفت تن فرآورده خام دامی شامل گوشت مرغ-گوشت قرمز و ماهی غیرقابل مصرف کشف و پس از طی مراحل قانونی از چرخه مصرف خارج شد.

شاه میرزایی افزود: نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در عهده سازمان دامپزشکی است و در راستای این وظیفه قانونی محوله کشف شده یک سردخانه غیرمجاز نگهداری فرآورده‌های خام دامی شناسایی و با دستور مقام محترم قضایی پلمب شد.

وی با قدردانی از شهروندان به دلیل گزارش‌های مردمی از واحدهای متخلف در سطح شهرستان اظهار کرد: گزارش‌های مردمی به عنوان یکی از منابع مهم کسب اخبار و برخورد با متخافین محسوب می‌شود و نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای سلامتی و بهداشت مردم دارد.

شاه میرزایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تختلف در نحوه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را با سامانه پاسخگویی و اطلاع رسانی دامپزشکی شهرستان به شماره ۱۵۱۲ اعلام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میبینن مسولان دزد شدن هر کاری میکنن

    • علی

      یا خدا.عجب آدمایی پیدا میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج